داروتو
تصویر  کپسول امگا ۳ ویتارمونیل ۱۰۰ عددی
تصویر  کپسول امگا ۳ ویتارمونیل ۱۰۰ عددی

کپسول امگا ۳ ویتارمونیل ۱۰۰ عددی

Vitarmonyl Omega 3 100caps

دسته بندی : امگا۳
ویژگی ها

کمک به سلامت سیستم قلبی-عروقی

کنترل و تنظیم فشار خون

جلوگیری از زوال عقل

کاهش سطح تری گلیسرید خون

تکامل سیستم عصبی در جنین و نوزادان

بهبود بیماری‌های التهابی مانند آرتریت

در حال تامین

امگا۳ یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسید چرب را به این دلیل ضروری نامیده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود. در واقع بدن انسان برای برطرف کردن نیازهای خود به مواد تغذیه‌ای ازجمله اسیدهای چرب و پروتئین نیاز دارد. کپسول امگازون هلث اید فاقد جیوه و هرگونه مواد مضر بوده و حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است که برای رشد و نمو طبیعی بدن لازم‌اند. اسیدهای چرب از اجزای تشکیل‌دهنده چربی‌هاست که بدن قادر به تولید انواع ضروری آن نیست و باید از طریق ماده غذایی تأمین شود. اسیدهای چرب امگا۳ جزء مهم غشاء سلول‌های بدن می‌باشند و در ساختمان سلول‌های عصبی و به عنوان ماده متشکله بسیاری از واسطه‌های بیولوژیکی بدن بکار می‌روند و به همین دلیل این اسیدهای چرب از نظر تغذیه‌ای بسیار مهم و ضروری می‌باشند. کپسول امگا ۳ ویتارمونیل با داشتن ترکیبات بسیار ویژه و منحصر به فرد خود در ارتقای سطح سلامتی موثر بوده و خواص بی نظیری را به همراه خواهد داشت. این قرص امگا ۳ باعث کنترل فشار خون شده و می‌تواند به سلامت قلب و عروق نیز کمک کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان کمکی در هیپرتری گلیسریدمی

-موثر در بیماری‌های التهابی (بهبود علائم لوپوس، آرتریت روماتوئید و اندومتریوز و ...)

-بهبود علائم آسم

-موثر در بیماری رینود، اگزما و پسوریازیس

-موثر در کاهش قوه ادراک و دمانس (زوال عقل)

-موثر در افسردگی و سایر اختلالات نورولوژیک

-بهبود بالینی کولیت اولسراتیو

نحوه مصرف:روزی ۲ عدد (ظهر و شب) همراه با غذا

ترکیبات: ویتامین E، روغن ماهی

هشدار مصرف: در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. در صورت مصرف همزمان دوزهای بالای این مکمل با داروهای ضدانعقاد، مکمل‌ها و گیاهانی که اثرات ضدپلاکتی / ضدانعقادی دارند ابتدا با پزشک مشورت کنید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

عوارض جانبی: مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود.

تداخل دارویی: در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)

عنوان مشخصه
برند ویتارمونیل - Vitarmonyl
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانا
تحت لیسانس فرانسه
نوع محصول کپسول
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت سیستم عصبی، سلامت قلب و عروق
تداخل دارویی در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)
عوارض جانبی مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود.
ترکیبات ویتامین E، روغن ماهی
روش مصرف روزی ۲ عدد (ظهر و شب) همراه با غذا
هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. در صورت مصرف همزمان دوزهای بالای این مکمل با داروهای ضدانعقاد، مکمل‌ها و گیاهانی که اثرات ضدپلاکتی / ضدانعقادی دارند ابتدا با پزشک مشورت کنید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید