داروتو
تصویر  کپسول انرکاف ۲۰۰ میلی گرم الحاوی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول انرکاف ۲۰۰ میلی گرم الحاوی ۳۰ عددی

کپسول انرکاف ۲۰۰ میلی گرم الحاوی ۳۰ عددی

Alhavi Enercaff 200mg 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کاهش درد عضلانی

افزایش سوزاندن چربی

انرژی بخش و رفع خستگی 

افزایش توجه و هوشیاری و تمرکز

افزایش توان و قدرت انقباضی عضلات

در حال تامین

اگر شما هم برای بیدار شدن و انجام کار‌های یک روز پر مشغله نیاز به نوشیدن یک فنجان قهوه یا نوشیدنی کافئین ‌دار دارید، بدانید تنها نیستید. روزانه حدود ۹۰ درصد انسان‌ها از خوردن این ماده شیمیایی لذت می‌برند. کافئین ماده‌ای است که در قهوه، کاکائو، دانه و میوه‌های تعدادی از گیاهان و نوشیدنی‌های انرژی ‌زا مثل نوشابه وجود دارد. این ماده که به صورت خام پودری سفید رنگ و با طعم تلخ است، سیستم عصبی مرکزی را تحریک می‌کند. مصرف این ماده با دوز پایین، برای سلامت بدن و روان مفید و باعث تقویت حافظه می‌شود اما در صورت زیاده ‌روی عوارضی مانند تپش قلب، بی‌ خوابی و اضطراب و سردرد حتی خطر مرگ به همراه دارد. کپسول انرکاف ۲۰۰ میلی گرم الحاوی علاوه بر سوزاندن چربی، ظرفیت هوازی را بهبود می‌بخشد. در فعالیت‌های هوازی، بدن ذخیره فراوانی از چربی را سوزانده و ذخیره گلیکوژن یا قند را محدود می‌نماید، با مصرف کافئین استفاده از چربی به عنوان سوخت افزایش یافته و میزان کم شدن گلیکوژن را کاهش می‌یابد. این ویژگی منجر به کاهش خستگی می‌شود و در پی آن تمریناتتان طولانی ‌تر می‌شود. همچنین مصرف کافئین می‌تواند قدرت و تحمل عضلات را در فعالیت‌های ورزشی افزایش دهد. 

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش درد عضلانی و کاهش خستگی

-افزایش قدرت عضلات و ایجاد تعادل در عملکرد مغز

-تحریک ظرفیت‌های فکری، ضربان قلب، تولید ادرار و گوارش

-تقویت احساس شادی، انرژی، هشیاری

-ایجاد تعادل در عملکرد مغز

-افزایش سوزاندن چربی

نحوه مصرف: مطابق دستور پزشک یا در بزرگسالان روزانه یک عدد کپسول مصرف گردد.

ترکیبات: کافئین ۲۰۰ میلی گرم

هشدار مصرف: با نارسایی کبدی، کلیوی و بیماران قلبی-عروقی با احتیاط مصرف گردد. از مصرف مقادیر بیشتر از حد مجاز این فرآورده اجتناب نمایید. در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک مانند آنژیوادم، راش اریتماتوز، خارش و کهیر، فرآورده را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت کنید. در صورت مصرف بیش از حد مجاز این فرآورده ممکن است حملات تشنج اتفاق بیفتد. این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با دستور پزشک مصرف گردد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.

تداخل دارویی: در صورت مصرف همزمان داروهای زیر با پزشک خود مشورت کنید: فنی توئین، آلوپورینول، قرص‌های ضد بارداری خوراکی، آسپرین، لیتیوم، تئوفیلین و کلوزاپین. در صورت استفاده همزمان از سایر داروها حتما پزشک خود را مطلع نمایید. بعضی از غذاها و نوشیدنی‌ها ممکن است حاوی مقادیری از کافئین باشند که ممکن است مصرف همزمان آن‌ها با این فرآورده موجب افزایش ضربان قلب، بی قراری و عصبانیت گردد.

عنوان مشخصه
برند الحاوی - Alhavi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده الحاوی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش سوزاندن چربی، رفع خستگی
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان داروهای زیر با پزشک خود مشورت کنید: فنی توئین، آلوپورینول، قرص‌های ضد بارداری خوراکی، آسپرین، لیتیوم، تئوفیلین و کلوزاپین. در صورت استفاده همزمان از سایر داروها حتما پزشک خود را مطلع نمایید. بعضی از غذاها و نوشیدنی‌ها ممکن است حاوی مقادیری از کافئین باشند که ممکن است مصرف همزمان آن‌ها با این فرآورده موجب افزایش ضربان قلب، بی قراری و عصبانیت گردد.
ترکیبات کافئین ۲۰۰ میلی گرم
روش مصرف مطابق دستور پزشک یا در بزرگسالان روزانه یک عدد کپسول مصرف گردد.
هشدار مصرف با نارسایی کبدی، کلیوی و بیماران قلبی-عروقی با احتیاط مصرف گردد. از مصرف مقادیر بیشتر از حد مجاز این فرآورده اجتناب نمایید. در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک مانند آنژیوادم، راش اریتماتوز، خارش و کهیر، فرآورده را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت کنید. در صورت مصرف بیش از حد مجاز این فرآورده ممکن است حملات تشنج اتفاق بیفتد. این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با دستور پزشک مصرف گردد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید