داروتو
تصویر  کپسول زینک پلاس ب کمپلکس ۵ میلی گرم دانا ۶۰ عددی
تصویر  کپسول زینک پلاس ب کمپلکس ۵ میلی گرم دانا ۶۰ عددی
تصویر  کپسول زینک پلاس ب کمپلکس ۵ میلی گرم دانا ۶۰ عددی

کپسول زینک پلاس ب کمپلکس ۵ میلی گرم دانا ۶۰ عددی

Daana Zinc Plus B-complex 5mg 60Caps

ویژگی ها

فرم گرفتن و سفتی ناخن ها و سلامت پوست و مو

افزایش قد در سنین رشد

کمک به ترمیم زخم ها

تقویت سیستم ایمنی بدن

در حال تامین

زینک (روی) یک ماده معدنی است که "عنصر کمیاب ضروری" نامیده می‌شود زیرا مقادیر بسیار کمی از روی برای سلامتی انسان ضروری است. از آنجا که بدن انسان روی اضافی ذخیره نمی‌کند، باید به طور منظم به عنوان بخشی از رژیم غذایی مصرف شود. کمبود روی می‌تواند باعث کوتاهی قد، کاهش توانایی چشیدن غذا و ناتوانی بیضه‌ها و تخمدان‌ها در عملکرد صحیح آن‌ها شود. ویتامین‌های گروه B دسته‌ای از ویتامین‌های محلول در آب هستند که دارای ویژگی‌های مشترک بوده، به همین دلیل تحت عنوان یکسان  B-Complex تقسیم بندی می‌شوند که به حفظ سلامت و عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن نیز کمک می‌کند. کپسول زینک پلاس ب کمپلکس ۵ میلی گرم دانا، یک مکمل غذایی عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است. این مکمل حاوی ۵ میلی گرم زینک است. از جمله مزایای آن، تاثیر در ارتقاء و حفظ زیبایی پوست، مو و ناخن می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت و جلوگیری از ریزش مو

-فرم گرفتن و سفتی ناخن‌ها و سلامت پوست

-افزایش قد در سنین رشد

-کمک به ترمیم زخم‌ها

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-موثر در دستگاه تولید مثل و تقویت میل جنسی

-موثر در کاهش ابتلا به پنومونی در افراد مسن

-موثر در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید

نحوه مصرف: ۱ تا ۲ عدد کپسول همراه غذا مصرف شود و یا طبق دستور پزشک استفاده کنید.

ترکیبات: روی، ویتامین B1، ویتامین B2، پیریدوکسین (ویتامین B6)، ویتامین B12، ویتامین C، بیوتین (ویتامین B7)، فولیک اسید، نیاسین (ویتامین B3)، اسید پانتوتنیک (ویتامین B5)

هشدار مصرف: کپسول را همراه غذا و با مقداری آب بلعیده و از جویدن آن خودداری کنید. در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک مصرف شود. کپسول زینک پلاس ب کمپلکس صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نیست. با توجه به اینکه مصرف مداوم زینک از جذب آهن جلوگیری می‌کند، از مصرف طولانی مدت این کپسول خودداری کنید و یا مکمل آن را به صورت همزمان مصرف نمایید. در صورت کمبود مس در بدن بعد از مشاوره با پزشک، فرآورده را با احتیاط مصرف نمایید.

تداخل دارویی: زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.

عنوان مشخصه
برند دانا - Daana
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانا
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست، تقویت کننده مو
تداخل دارویی زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.
ترکیبات روی، ویتامین B1، ویتامین B2، پیریدوکسین (ویتامین B6)، ویتامین B12، ویتامین C، بیوتین (ویتامین B7)، فولیک اسید، نیاسین (ویتامین B3)، اسید پانتوتنیک (ویتامین B5)
روش مصرف ۱ تا ۲ عدد کپسول همراه غذا مصرف شود و یا طبق دستور پزشک استفاده کنید.
هشدار مصرف کپسول را همراه غذا و با مقداری آب بلعیده و از جویدن آن خودداری کنید. در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک مصرف شود. کپسول زینک پلاس ب کمپلکس صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نیست. با توجه به اینکه مصرف مداوم زینک از جذب آهن جلوگیری می‌کند، از مصرف طولانی مدت این کپسول خودداری کنید و یا مکمل آن را به صورت همزمان مصرف نمایید. در صورت کمبود مس در بدن بعد از مشاوره با پزشک، فرآورده را با احتیاط مصرف نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید