داروتو
تصویر  کپسول فروفورت گاین عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت گاین عبیدی ۳۰ عددی

کپسول فروفورت گاین عبیدی ۳۰ عددی

Abidi Ferro Fort Gyn 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

پیشگیری از کمبود آهن

کمک به افراد مبتلا به افسردگی

افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

حاوی آهن و اسید فولیک (ویتامین B9)

افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن

در حال تامین

آهن یکی از مواد معدنی مهم در بدن انسان است که اگر از مقدار طبیعی کمتر باشد با علائمی مثل سردرد، سرگیجه، ضعف و بی حالی بروز می‌کند و بیشتر کودکان و دختران نوجوان و زنان باردار و سالمندان در معرض فقر آهن یا کم خونی هستند. فقر آهن یا کم خونی در عده زیادی از مردم به خصوص زنان وجود دارد که می‌تواند باعث ضعف و بی حالی شود، توجه به تغذیه مناسب یکی از روش‌هایی است که می‌تواند از بروز کم خونی جلوگیری کند. علاوه بر آن استفاده از مواد غذایی که جذب آهن را در بدن زیاد می‌کند نیز، کمک کننده می‌باشد. کمبود آهن در کم خونی یکی از شایع ترین نوع کم خونی است در وضعیتی که خون، به اندازه کافی گلبول‌های قرمز سالم ندارد. گلبول‌های قرمز اکسیژن را به بافت‌های بدن منتقل می‌کنند. هر کپسول فروفورت گاین عبیدی حاوی ۸۰ میلی گرم آهن به فرم فروس گلایسین سولفات و ۱ میلی گرم اسید فولیک یا همان ویتامین B9 است. فروس گلایسین سولفات یك جزء اساسی در تشكیل هموگلوبین است و جهت پیشگری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن تجویز و استفاده می‌شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به رشد

-عملکرد صحیح سیستم ایمنی

-حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

-رفع علائم کم خونی نظیر ضعف و بی حالی

-کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند.

ترکیبات: فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، اسید فولیک، پوویدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر نوع A، دی بوتیل فتالات، تیتانیوم دی اکسید، تالک خالص، رنگ پونسو ۴ آر، هایپروملوز، اکسید آهن زرد، پلی اتیلن گلیکول، ژلاتین و سوکروز

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۳۳.۳۳٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است باید حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند عبیدی - Abidi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر عبیدی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آهن و اسید فولیک (ویتامین B9)
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
ترکیبات فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، اسید فولیک، پوویدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر نوع A، دی بوتیل فتالات، تیتانیوم دی اکسید، تالک خالص، رنگ پونسو ۴ آر، هایپروملوز، اکسید آهن زرد، پلی اتیلن گلیکول، ژلاتین و سوکروز
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۳۳.۳۳٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است باید حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. بعد از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید