داروتو
تصویر  کپسول فولایرون رازک ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فولایرون رازک ۳۰ عددی

کپسول فولایرون رازک ۳۰ عددی

Razak Foliron (Ferrous Sulfate+Folic Acid) 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

مناسب مصرف خانم‌ها و آقایان

تامین آهن و اسید فولیک بدن

کمک به افراد مبتلا به آنمی

کمک به افراد مبتلا به افسردگی

بهبود علائم بیش فعالی یا نقص در دقت کودکان

پیشگیری از آنمی فقر آهن در دوران قاعدگی خانم‌ها

39,200 تومان

کم ‌خونی فقر آهن به دلیل کمبود آهن در خوراک یا جذب نشدن آهن توسط بدن اتفاق می‌افتد. علی‌رغم شیوع این بیماری، بیشتر افرادی که از فقر آهن یا کم ‌خونی خفیف رنج می‌برند، تا‌ زمانی‌ که بیماری‌شان شدت نیافته، معمولاً متوجه علائم آن نمی‌شوند. دختران نوجوان و خانم‌ها در سنین باروری به‌ دلیل خونریزی ماهانه، بارداری، زایمان و شیردهی، بیشتر از آقایان در معرض کم ‌خونی فقر آهن قرار دارند. تحقیقات نشان داده که تقریباً نیمی از خانم‌ها با ذخایر ناکافی آهن باردار می‌شوند که این امر می‌تواند مشکلات جدی برای مادر و جنین ایجاد کند. کپسول فولایرون رازک به منظور جلوگیری از کم خونی یا آنمی ناشی از فقر آهن است. فولایرون حاوی اسید فولیک و فروس سولفات بوده و در درمان و پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن نقش دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-کمک به افراد مبتلا به افسردگی

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: برای بزرگسالان یک کپسول در روز مصرف شود.

ترکیبات: فروس سولفات، فولیک اسید

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل رژیمی-غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۳۳٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است می‌بایستی حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.

عوارض جانبی: علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود. قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.

تداخل دارویی: در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن، پیشگیری و درمان کم خونی، تامین اسید فولیک
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.
عوارض جانبی علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود. قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.
ترکیبات فروس سولفات، فولیک اسید
روش مصرف برای بزرگسالان یک کپسول در روز مصرف شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل رژیمی-غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۳۳٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است می‌بایستی حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید