داروتو
تصویر  کپسول مگنیفورت هولیستیکا ۳۲ عددی
تصویر  کپسول مگنیفورت هولیستیکا ۳۲ عددی

کپسول مگنیفورت هولیستیکا ۳۲ عددی

Holistica Magniforte 32Caps

دسته بندی : قرص منیزیم
ویژگی ها

کمک به تامین ویتامین D و منیزیم

کمک به حفظ سلامت بدن

قابل مصرف برای افراد دیابتی

کمک به کاهش دفعات و شدت گرفتگی و اسپاسم عضلات

 

تاریخ انقضا: 2026/07

23 % 174,400 تومان
134,700 تومان

منیزیم بعد از پتاسیم دومین ماده معدنی فراوان داخل سلولی است. بدن برای انجام فعالیت‌ها به مصرف این ماده معدنی نیاز دارد. از جمله فواید منیزیم برای سلامتی می‌توان به تقویت عملکرد عضلات و بهبود عملکرد ورزشی اشاره کرد. بسته به نوع فعالیت ورزشکار، نیاز بدن به منیزیم ۱۰ تا ۲۰درصد بیشتر از زمان استراحت است. این ماده معدنی به گردش خون در عضلات و دفع لاکتات کمک می‌کند. لاکتات می‌‌تواند در طول تمرین ورزشی در عضلات جمع و باعث ایجاد درد شود. بدن بزرگسالان حدود ۲۵ گرم منیزیم دارد که ۵۰-۶۰درصد آن در استخوان‌ها و بخش عمده باقی‌مانده آن در عضلات، قلب، کلیه و سایر بافت‌های نرم وجود دارد. کمتر از ۱٪ کل منیزیم در خون است و این مقدار تحت کنترل دقیق است. هموستاز منیزیم عمدتا توسط کلیه‌ها کنترل می‌شود. کلیه‌ها به طور معمول روزانه حدود ۱۲۰ میلی گرم منیزیم دفع می‌کنند اما هنگامی که سطح منیزیم بدن کم است دفع ادراری آن کاهش می‌یابد. کپسول مگنیفورت هولیستیکا به سبب داشتن ترکیباتی مانند منیزیم، ویتامین‌ B1، ویتامین B6، ویتامین D3 و ویتامین K2 به عنوان یک مکمل غذایی همواره مورد استفاده عموم بوده است. این کپسول برای فرآیندها و عملکردهای بیولوژیکی بدن نقش مهم و اساسی دارد. وظیفه تولید انرژی سلولی، تولید اسیدهای نوکلئیک و پروتئین‌­‌ها بر عهده منیزیم بوده که انرژی مورد نیاز فعالیت روزانه ما را تامین می‌کند. منیزیم به میزان مورد نیاز بدن در کپسول مگنیفورت هولیستیکا وجود دارد که نقش و اهمیت این ماده معدنی برای همگان آشکار است. 

‌ویژگی‌های خاص: 

-کمک به کاهش حملات میگرن و سردرد

-کمک به جلوگیری و بهبود دردهای نوروپاتیک

-کمک به تنظیم فشار خون و قند خون و کاهش یبوست

-کمک به کاهش علائم مسمومیت الکلی و سندروم PMS

-کمک به کاهش دردهای نوروپاتیک هرپس زوستر، نوروپاتی دیابتی و سندروم تونل کارپ

نحوه مصرف: کپسول مگنیفورت هولیستیکا روزی ۱ تا ۲ عدد بعد از غذا میل شود.

ترکیبات: منیزیم، ویتامین‌ B1، ویتامین B6، ویتامین D3، ویتامین K2

هشدار مصرف: قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.

عوارض جانبی: با مصرف بیش از حد ممکن است عوارض و مشکلاتی برای بدن به وجود آید.

تداخل دارویی: در صورتی که از مکمل یا داروی دیگری استفاده می‌کنید، پیش از مصرف مگنیفورت با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است مصرف هم زمان کپسول مگنیفورت با سایر داروها تداخل دارویی ایجاد کرده و در نتیجه برای فرد عوارض یا مشکلات دیگری ایجاد نماید. بنابراین برای اجتناب از این عوارض ناخوشایند موضوع را با پزشک خود مطرح نموده و از وی مشورت بگیرید.

عنوان مشخصه
برند هولیستیکا - Holistica
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده هولیستیکا
شرکت وارد کننده آرین سلامت سینا
نوع محصول کپسول
تعداد 32
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف حفظ سلامت استخوان، تسکین دردهای عضلانی، تقویت سیستم عصبی
تداخل دارویی در صورتی که از مکمل یا داروی دیگری استفاده می‌کنید، پیش از مصرف مگنیفورت با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است مصرف هم زمان کپسول مگنیفورت با سایر داروها تداخل دارویی ایجاد کرده و در نتیجه برای فرد عوارض یا مشکلات دیگری ایجاد نماید. بنابراین برای اجتناب از این عوارض ناخوشایند موضوع را با پزشک خود مطرح نموده و از وی مشورت بگیرید.
عوارض جانبی در صورت مصرف تحت نظر پزشک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.
ترکیبات منیزیم، ویتامین‌ B1، ویتامین B6، ویتامین D3، ویتامین K2
روش مصرف کپسول مگنیفورت هولیستیکا روزی ۱ تا ۲ عدد بعد از غذا میل شود.
هشدار مصرف قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دارو در محل خشک و در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود. دور از نور مستقیم نگهداری شود. درو از دسترس اطفال قرار دهید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید