داروتو
تصویر  کپسول نوروتک اروند فارمد ۶۰ عددی
تصویر  کپسول نوروتک اروند فارمد ۶۰ عددی
تصویر  کپسول نوروتک اروند فارمد ۶۰ عددی

کپسول نوروتک اروند فارمد ۶۰ عددی

Arvand Pharmed Nano Neurotec 60Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

بهبود علائم ناشی از بیماری نوروپاتی (خصوصا مبتلایان به نوروپاتی دیابتی)

کاهش التهاب

خواص آنتی اکسیدانی

افزایش انتقال سیگنال‌های عصبی

تقویت ترمیم و بازسازی اعصاب محیطی درگیر

حاوی آسکوربیک اسید، فلاونویید، بتاکاروتن و کلروژنیک اسید

در حال تامین

بیماری نوروپاتی به نوعی از بیماری‌ها گفته می‌شود که در آن اعصاب محیطی بدن بیمار مورد حمله قرار می‌گیرند و رشته‌های عصبی بدن به دلایل متعدد دچار اختلال و آسیب می‌شوند. علائم بالینی این بیماری متناسب با نوع و علت بیماری، شرایط سیستم ایمنی بدن، جنسیت و سن بیمار متفاوت است و همه‌ی بیماران مبتلا شده به این بیماری علائم مشابه و یکسانی ندارند. کپسول نوروتک اروند فارمد محصولی حاوی ۱۰۰ میلی گرم عصاره خشک از گیاهان نسترن (Rosa Canina)، تانسی (Tanacetumvulgare) و گزنه (Urtica Dioica) می‌باشد که در بهبود علائم ناشی از بیماری نوروپاتی (خصوصا مبتلایان به نوروپاتی دیابتی) به کار می‌رود. کپسول نوروتک حاوی آسکوروبیک اسید، فلاونوئید، بتا کاروتن و کلروژنیک اسید می‌باشد که از طریق کاهش التهاب، افزایش انتقال سیگنال‌های عصبی، تقویت ترمیم و بازسازی اعصاب محیطی درگیر و خواص آنتی اکسیدانی عمل می‌کند. 

ویژگی‌های خاص:

-بازسازی اعصاب محیطی

-درمان دردها با منشا عصبی

-افزایش انتقال سیگنال‌های عصبی

-تقویت رژنراسیون اعصاب محیطی درگیر

-بهبود و درمان بیماری نوروپاتی دیابتی و نورالژی

-کاهش التهاب به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی

نحوه مصرف: روزانه دو عدد کپسول صبح و عصر به همراه یک لیوان آب، یک ساعت بعد از غذا مصرف شود. دوره مصرف دارو حداقل ۳ ماه می‌باشد.

ترکیبات: ۱۰۰ میلی گرم عصاره خشک از گیاهان نسترن، تانسی و گزنه

هشدار مصرف: با وجود آن که هیچ هشدار یا احتیاط ویژه‌ای برای مصرف کپسول نوروتک وجود ندارد، قبل از مصرف کپسول نوروتک با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مصرف کپسول نوروتک در نوزادان و کودکان ممنوع می‌باشد. اگر مصرف کپسول نوروت را فراموش نمودید: به محض یادآوری نسبت به مصرف دوز فراموش شده اقدام نمایید. در صورتی که نزدیک به زمان مصرف دوز بعدی، متوجه فراموش شدن مصرف کپسول شدید، تنها دوز بعدی را مصرف نمایید. برای جبران دوز قبلی هرگز دارو را به میزان دو برابر مصرف نکنید. اگر مصرف کپسول نوروتک را قطع کردید: در صورت عدم تکمیل دوره درمان ممکن است علائم بیماری بدتر شده یا به حالت قبل برگردد. برای اطلاعات بیشتر با داروساز یا پزشک معالج خود مشورت نمایید. 

عوارض جانبی: مانند سایر داروهای گیاهی، کپسول نوروتک نیز می‌تواند منجر به عوارضی شود که این عوارض ناخواسته در افراد مختلف یکسان نمی‌باشد. در صورت بروز هریک از علائم آلرژیک شدید، مصرف کپسول نوروتک را قطع نموده و با پزشک تماس بگیرید. گزارش عوارض جانبی شامل مشکلات گوارشی در افراد حساس به ژلاتین موجود در پوکه کپسول و واکنش‌های حساسیتی نظیر خارش، بثورات جلدی، تنگی نفس، تورم صورت، لب، زبان یا گلو.

تداخل دارویی: اگر همراه با کپسول نوروتک اقدام به مصرف داروی دیگری می‌کنید یا قصد مصرف داروی دیگری را دارید یا اخیرا داروی خاصی را مصرف کرده‌اید، با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. کپسول نوروتک تأثیر شناخته شده ای بر عملکرد سایر داروها ندارد.

عنوان مشخصه
برند اروند فارمد - Arvand Pharmed
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زیست اروند فارمد
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آسکوربیک اسید، فلاونویید، بتاکاروتن و کلروژنیک اسید
موارد مصرف بهبود و درمان بیماری نوروپاتی دیابتی و نورالژی
تداخل دارویی اگر همراه با کپسول نوروتک اقدام به مصرف داروی دیگری می‌کنید یا قصد مصرف داروی دیگری را دارید یا اخیرا داروی خاصی را مصرف کرده‌اید، با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. کپسول نوروتک تأثیر شناخته شده ای بر عملکرد سایر داروها ندارد.
عوارض جانبی مانند سایر داروهای گیاهی، کپسول نوروتک نیز می‌تواند منجر به عوارضی شود که این عوارض ناخواسته در افراد مختلف یکسان نمی‌باشد. در صورت بروز هریک از علائم آلرژیک شدید، مصرف کپسول نوروتک را قطع نموده و با پزشک تماس بگیرید. گزارش عوارض جانبی شامل مشکلات گوارشی در افراد حساس به ژلاتین موجود در پوکه کپسول و واکنش‌های حساسیتی نظیر خارش، بثورات جلدی، تنگی نفس، تورم صورت، لب، زبان یا گلو.
ترکیبات ۱۰۰ میلی گرم عصاره خشک از گیاهان نسترن، تانسی و گزنه
روش مصرف روزانه دو عدد کپسول صبح و عصر به همراه یک لیوان آب، یک ساعت بعد از غذا مصرف شود. دوره مصرف دارو حداقل ۳ ماه می‌باشد.
هشدار مصرف با وجود آن که هیچ هشدار یا احتیاط ویژه‌ای برای مصرف کپسول نوروتک وجود ندارد، قبل از مصرف کپسول نوروتک با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مصرف کپسول نوروتک در نوزادان و کودکان ممنوع می‌باشد. اگر مصرف کپسول نوروت را فراموش نمودید: به محض یادآوری نسبت به مصرف دوز فراموش شده اقدام نمایید. در صورتی که نزدیک به زمان مصرف دوز بعدی، متوجه فراموش شدن مصرف کپسول شدید، تنها دوز بعدی را مصرف نمایید. برای جبران دوز قبلی هرگز دارو را به میزان دو برابر مصرف نکنید. اگر مصرف کپسول نوروتک را قطع کردید: در صورت عدم تکمیل دوره درمان ممکن است علائم بیماری بدتر شده یا به حالت قبل برگردد. برای اطلاعات بیشتر با داروساز یا پزشک معالج خود مشورت نمایید. 
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک، خنک و دور از نور و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید