داروتو
تصویر  کپسول ویتامین ب کمپلکس دانا ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ویتامین ب کمپلکس دانا ۶۰ عددی

کپسول ویتامین ب کمپلکس دانا ۶۰ عددی

Daana Pharma B-Complex 60Caps

ویژگی ها

تامین انرژی مورد نیاز بدن

مورد نیاز جهت تبدیل غذا به انرژی

کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

کمک به درمان علائمی مانند استرس، اضطراب و افسردگی

در حال تامین

کپسول ویتامین ب کمپلکس دانا حاوی تمامی ویتامین‌های گروه B است. ویتامین‌های گروه B دسته‌ای از ویتامین‌های محلول در آب هستند که دارای ویژگی‌های مشترک بوده، به همین دلیل تحت عنوان یکسان  B-Complex تقسیم بندی می‌شوند که به حفظ سلامت و عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن نیز کمک می‌کند. ویتامین B1 نیز در تبدیل کربوهیدرات‌ها به انرژی موثر است. همچنین برای عملکرد طبیعی قلب، سیستم عصبی و عضلات ضروری است. نیاسین (B3) یکی دیگر از این ویتامین‌ها است که در دستگاه گوارش، پوست و اعصاب نقش دارد. همچنین در تبدیل غذا به انرژی نیز اهمیت دارد. ریبوفلاوین یا ویتامین B2 در کنار سایر ویتامین های این گروه عمل می‌کند. این ویتامین جهت رشد بدن و تشکیل گلبول های قرمز خون ضروری بوده و در آزاد کردن انرژی از کربوهیدرات‌ها نیز شرکت دارد.اسید پانتوتنیک (B5) و بیوتین (B7) نیز دو ویتامین مهم از این گروه هستند که جهت رشد لازم‌اند و به بدن در تجزیه و مورد استفاده قرار دادن غذاها کمک می‌کنند. ویتامین B6 به سیستم ایمنی در تولید آنتی بادی کمک می‌کند. آنتی بادی‌ها در محافظت از بدن در مقابل بسیاری از بیماری‌ها شرکت دارند. این ویتامین برای انجام طبیعی عملکرد اعصاب و در تشکیل گلبول های قرمز خون نقش دارد. ویتامین B12 مانند سایر ویتامین‌های گروه B در متابولیسم اهمیت دارد. این ویتامین نیز در تشکیل گلبول‌های قرمز خون و تقویت سیستم عصبی مرکزی نقش دارد.

ویژگی‌های خاص:

-تامین انرژی مورد نیاز بدن

-کمک به تقویت سیستم عصبی

-مورد نیاز جهت تبدیل غذا به انرژی

-مورد نیاز جهت تشکیل سلول‌های خونی

-کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

-کند کردن روند از دست دادن حافظه با افزایش سن

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت روزانه ۱ تا ۲ کپسول به همراه غذا با مقدار کافی آب استفاده شود.

ترکیبات: مخمر، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، نیکوتینامید، فولیک اسید، بیوتین

هشدار مصرف: قرص ب کمپلکس جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف کپسول با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: هر دارو به موازات اثر مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی از عوارض ناخواسته نیز گردد. لیکن در صورت بروز هر عارضه‌ای (از جمله تپش قلب، مشکلات کبدی و تغییر در سوخت و ساز بدن) با پزشک معالج مشورت کنید. از آنجایی که مصرف مقادیر زیاد ویتامین B6 می‌تواند باعث اختلال در اثرات درمانی لوودوپا گردد، ممکن است در مصرف ویتامین ب کمپلکس نیز چنین تداخل دارویی ایجاد شود.

عنوان مشخصه
برند دانا - Daana
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانا
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف تامین ویتامین ب کمپلکس در بدن، تقویت سیستم عصبی
تداخل دارویی هر دارو به موازات اثر مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی از عوارض ناخواسته نیز گردد. لیکن در صورت بروز هر عارضه‌ای (از جمله تپش قلب، مشکلات کبدی و تغییر در سوخت و ساز بدن) با پزشک معالج مشورت کنید. از آنجایی که مصرف مقادیر زیاد ویتامین B6 می‌تواند باعث اختلال در اثرات درمانی لوودوپا گردد، ممکن است در مصرف ویتامین ب کمپلکس نیز چنین تداخل دارویی ایجاد شود.
ترکیبات مخمر، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، نیکوتینامید، فولیک اسید، بیوتین
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت روزانه ۱ تا ۲ کپسول به همراه غذا با مقدار کافی آب استفاده شود.
هشدار مصرف قرص ب کمپلکس جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف کپسول با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید