داروتو
تصویر  کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی

کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال ۶۰ عددی

Eurho Vital Langzeit Vitamin C plus Zink 10mg 60Caps

دسته بندی : قرص زینک
ویژگی ها

کاهش خستگی

کمک به ترمیم زخم‌ها

کمک به تقویت سیستم ایمنی

بهبود متابولیسم طبیعی انرژی

ایجاد شادابی و رفع خستگی روزانه

جلوگیری از بروز سرطان بویژه سرطان دستگاه گوارش

تاریخ انقضای محصول 2024/06

در حال تامین

با توجه به ساختار ویژه کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال، ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می‌شود و در نتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های بارز کپسول ویتامین C و زینک ۱۰ میلی گرم یوروویتال جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C است. ویتامین C یا اسیدآسکوربیک در بدن نقش‌های متفاوتی دارد که یکی از مهمترین عملکردهای آن می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری و کاهش دوره درمان سرما خوردگی و انواع آنفولانزا اشاره کرد. تحقیقات علمی نیز نشان داده است که مصرف ویتامین C می‌تواند خطر ابتلا به انواع سرطان را به طور موثری کاهش دهد. این تاثیر احتمالا از سه طریق کاهش تولید و یا تشکیل مواد سرطان زا، تنظیم و تقویت سیستم ایمنی در مقابل عوامل سرطان زا و اثر آنتی اکسیدان در برابر رادیکال‌های آزاد که عوامل اصلی ایجاد انواع سرطان به شمار می‌آیند، است. عوارض کمبود زینک (روی) شامل کاهش قوه بینایی و چشایی، ابتلا به انواع عفونت‌ها، تاخیر در بلوغ جنسی در مردان، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ سلامت پوست و مو

-تقویت روند کلاژن سازی پوست

-تامین نیاز کامل بدن به ویتامین ث

-کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

-تشکیل کلاژن در بافت استخوانی و غضروف

-تقویت قوای بویایی و چشایی و کمک به تطابق دید در تاریکی

نحوه مصرف: روزانه ۱ عدد کپسول همراه با غذا یا مطابق دستور پزشک میل شود.

ترکیبات: آسکوربیک اسید (ویتامین C)، شکر، ژلاتین گاوی، عوامل پوشش دهنده جلا دهنده شلاک، مواد پرکننده نشاسته ذرت، زینک، سولفات مونوهیدرات، شربت گلوکز، چربی گیاهی، عوامل ضد الکتروتالکوم، رنگ‌های E171 ،E104 ،E110

هشدار مصرف: مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف زیاد زینک می‌تواند با جذب مس تداخل کرده و باعث کمبود مس شود. این مسئله به میزان آهن بدن اثر گذاشته و می‌تواند منجر به کم خونی شود. میزان زیاد زینک باعث کاهش ( HDL کلسترول خوب بدن) و افزایش (LDL  کلسترول بد بدن) می‌شود.

تداخل دارویی: زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.

عنوان مشخصه
برند یوروویتال - Eurho Vital
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده هگمتان داروی غرب
نوع محصول کپسول
تعداد 60
تحت لیسانس آلمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از سرماخوردگی، تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست، تقویت کننده مو
تداخل دارویی زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.
ترکیبات آسکوربیک اسید (ویتامین C)، شکر، ژلاتین گاوی، عوامل پوشش دهنده جلا دهنده شلاک، مواد پرکننده نشاسته ذرت، زینک، سولفات مونوهیدرات، شربت گلوکز، چربی گیاهی، عوامل ضد الکتروتالکوم، رنگ‌های E171 ،E104 ،E110
روش مصرف روزانه ۱ عدد کپسول همراه با غذا یا مطابق دستور پزشک میل شود.
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف زیاد زینک می‌تواند با جذب مس تداخل کرده و باعث کمبود مس شود. این مسئله به میزان آهن بدن اثر گذاشته و می‌تواند منجر به کم خونی شود. میزان زیاد زینک باعث کاهش ( HDL کلسترول خوب بدن) و افزایش (LDL  کلسترول بد بدن) می‌شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید