داروتو
تصویر  کپسول ویتامین E چهارصد ابورنز ۵۰ عددی

کپسول ویتامین E چهارصد ابورنز ۵۰ عددی

Aborns Vitamin E 400 IU 50Caps

دسته بندی : ویتامین ای
ویژگی ها

کمک به رفع کمبود ویتامین E

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

هضم راحت و سریع

خاصیت ضد التهابی

کاهش التهابات بدن و پوست

در حال تامین

کپسول ویتامین E چهارصد ابورنز نیاز روزانه بدن به یکی از ویتامین‎های مهم برای سلامتی و حتی زیبایی بدن را تامین می‌کند. بدن ما برای ادامه حیات و حفظ سلامت خود به ویتامین‌ها و مواد مغذی به شدت نیازمند است و در صورت کمبود هر کدام سیستم جسمی و روحی بدن دچار اختلال خواهد شد. بنابراین باید از طریق رژیم غذایی یا مصرف مکمل‎های غذایی مقدار کافی از هر یک از آن‌ها را دریافت کنیم. ویتامین E از ضروری ‌ترین ویتامین‎های مورد نیاز بدن است. این ویتامین در بسیاری از مواد غذایی از جمله دانه گل آفتابگردان، روغن زیتون، فندوق، گوجه فرنگی، اسفناج، بادام، بروکلی و … یافت می‌شود، اما گاهی نیز به دلیل رژیم غذایی نامناسب، بیماری یا موارد دیگر میزان کافی از این ویتامین توسط بدن دریافت نمی‌شود. در این موارد پزشک مصرف مکمل ویتامین E را تجویز می‌کند. این مکمل به فرم کپسول ژلاتینی نرم است. کپسول نوع ژلاتینی در عرض چند دقیقه به راحتی هضم می‌شود و بلع آن آسان است.

ویژگی‌های خاص:

-هضم راحت و سریع

-خاصیت ضد التهابی

-خاصیت مرطوب کنندگی

-کاهش التهابات بدن و پوست

-حفظ سلامت پوست و مو

نحوه مصرف: روزانه ۱ عدد قرص به طور کامل و با آب کافی میل شود.

ترکیبات: ویتامین E چهارصد واحد، ژلاتین، گلیسیرین، سوبیتول، آب، متیل و پروپیل پارابن، طعم دهنده وانیل

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی از مصرف این فرآورده بدون تجویز پزشک خودداری شود. در صورت ابتلا به بیماری‌های آنم، هموفیلی، مشکلات کبدی و کلیوی، بیماری چشمی رتینیت پیگمنتوزا، بالا بردن کلسترول یا تری گلیسیرید، کمبود ویتامین K، هر گونه آلرژی نسبت به فرآورده یا اجزای تشکیل ‌دهنده فرآورده، سابقه سرطان، سکته مغزی و یا لخته خون، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک و یا داروساز خود مشورت نمایید. در صورتی که به هر یک از اجزای این فرآورده حساسیت دارید از مصرف آن خودداری نمایید.

عوارض جانبی: اگر از ویتامین‌های محلول در چربی بیش از حد مجاز استفاده شود، سبب مشکلات زیادی در بدن می‌شود. عوارض جانبی مصرف این ویتامین بیش از حد مجاز عبارتند از: حالت تهوع و استفراغ، اسهال، درد معده، خستگی و ضعف، سردرد، تاری دید، بثورات پوستی و کبدی. از جمله عوارض دیگر مصرف ویتامینE می‌توان به خارش و تورم پوست اشاره کرد که به ندرت در برخی از افراد اتفاق می‌افتد.

تداخل دارویی: از مصرف ویتامین E دو ساعت قبل یا دو ساعت بعد از مصرف داروی ارلیستات خودداری کنید.

عنوان مشخصه
برند ابورنز - Aborns
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تسنیم
نوع محصول قرص
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف آنتی اکسیدان، پیشگیری از سرطان
تداخل دارویی از مصرف ویتامین E دو ساعت قبل یا دو ساعت بعد از مصرف داروی ارلیستات خودداری کنید.
عوارض جانبی اگر از ویتامین‌های محلول در چربی بیش از حد مجاز استفاده شود، سبب مشکلات زیادی در بدن می‌شود. عوارض جانبی مصرف این ویتامین بیش از حد مجاز عبارتند از: حالت تهوع و استفراغ، اسهال، درد معده، خستگی و ضعف، سردرد، تاری دید، بثورات پوستی و کبدی. از جمله عوارض دیگر مصرف ویتامینE می‌توان به خارش و تورم پوست اشاره کرد که به ندرت در برخی از افراد اتفاق می‌افتد.
ترکیبات ویتامین E چهارصد واحد، ژلاتین، گلیسیرین، سوبیتول، آب، متیل و پروپیل پارابن، طعم دهنده وانیل
روش مصرف روزانه ۱ عدد قرص به طور کامل و با آب کافی میل شود.
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی از مصرف این فرآورده بدون تجویز پزشک خودداری شود. در صورت ابتلا به بیماری‌های آنم، هموفیلی، مشکلات کبدی و کلیوی، بیماری چشمی رتینیت پیگمنتوزا، بالا بردن کلسترول یا تری گلیسیرید، کمبود ویتامین K، هر گونه آلرژی نسبت به فرآورده یا اجزای تشکیل ‌دهنده فرآورده، سابقه سرطان، سکته مغزی و یا لخته خون، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک و یا داروساز خود مشورت نمایید. در صورتی که به هر یک از اجزای این فرآورده حساسیت دارید از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید