داروتو

کپسول ویتامین E چهارصد جابر ابن حیان 50عددی

Health Aid Vitamin E 400IU 60Caps

دسته بندی : ویتامین ای

در حال تامین

ویتامین E یک ماده‌ی مغذی است که نقش بسیار حساسی در بدن دارد. ویتامین E سبب از بین نرفتن غشای داخلی و خارجی سلول‌ها می‌شود. این ویتامین کمک بسزایی در درمان انواع سرطان‌ها مثل پوست، دهان، پروستات و غیره جهت بهبود بیماران دارد. در خانم‌های بارداری که مستعد سقط ‌جنین هستند می‌توان با مصرف ویتامین E خطر سقط ‌جنین را کاهش داد و از دیگر مصارف ویتامین E می‌توان به این موارد اشاره نمود: سیستم ایمنی بدن را بالا برده، برای بیماری‌های چشمی همانند آب‌مروارید، کاهش خطرات قلبی و دیابتی، مقابله با کم ‌خونی، درمان چربی‌های بد هضم، کمک به درمان بیماری‌های پوستی و نقش محافظتی این دارو برای پوست. کپسول ویتامین E چهارصد واحد هلث اید توانایی زیادی در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد دارد که درون سلول‌های بدن و به طور طبیعی ساخته می‌شوند. خاصیت آنتی اکسیدانی این ویتامین به آن اجازه می‌دهد تا از لطمه دیدن داخل رگ‌ها و سکته قلبی پیشگیری کند. کمبود این ویتامین بیشتر در بیماری‌های قلبی نمود پیدا می‌کند. قرص ویتامین E آلمانی هلث اید دارای خاصیت ضد انعقادی است که به جریان راحت خون در رگ‌هایی که دارای پلاکت‌های چربی چسبنده به دیواره هستند، کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-دارای خاصیت ضد انعقادی

-مناسب بعد از تمرینات ورزشی

-کند کردن روند پیری سلول‌های پوست

-کمک به حفظ سلامت سیستم قلبی-عروقی

-کمک به درمان اختلالات تولید مثل و قدرت باروری

-کند کردن روند پیشرفت بیماری آلزایمر و پارکینسون

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.

ترکیبات: روغن گیاهی خالص شده (معادل آلفاتوکوفرول ۲۷۰mg = ویتامین E ۴۰۰ IU)

هشدار مصرف: این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. این مکمل حاوی سویا بوده، در صورت ابتلا به آلرژی با پزشک مشورت نمایید.

تداخل دارویی: در صورت استفاده از داروهای انعقاد خون، آسپرین و یا در زمان شیمی درمانی، از مصرف کپسول ویتامین E خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند هلث اید - Health Aid
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نیک اختر آریا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف مکمل مناسب برای تامین نیاز بدن به ویتامین E و بهبود سلامت عمومی، حفظ سلامت سیستم قلبی-عروقی، دارای خواص آنتی‎اکسیدان، بهبود سلامت پوست و مو
تداخل دارویی در صورت استفاده از داروهای انعقاد خون، آسپرین و یا در زمان شیمی درمانی، از مصرف کپسول ویتامین E خودداری نمایید.
ترکیبات روغن گیاهی خالص شده (معادل آلفاتوکوفرول ۲۷۰mg = ویتامین E ۴۰۰ IU)
روش مصرف روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.
هشدار مصرف این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. این مکمل حاوی سویا بوده، در صورت ابتلا به آلرژی با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید