داروتو
تصویر  کپسول پایلوشات بنیان سلامت کسری ۳۰ عددی
تصویر  کپسول پایلوشات بنیان سلامت کسری ۳۰ عددی
تصویر  کپسول پایلوشات بنیان سلامت کسری ۳۰ عددی

کپسول پایلوشات بنیان سلامت کسری ۳۰ عددی

BSK Pyloshot 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

فرآورده پروبیوتیک حاوی لاکتوباسیلوس روتری غیر زنده

کاهش جمعیت هلیکوباکتر پیلوری در جوامع با شیوع بالا

کاهش کوتاه مدت جمعیت هلیکوباکتر در شرایط پر استرس و پیشگیری از ابتلا به زخم معده

پیشگیری طولانی مدت و کاهش جمعیت هلیکوباکتر پیلوری در بالغین آلوده شده بدون علائم بالینی

در حال تامین

زخم معده یکی از بیماری‌های شایعی است که ممکن است افراد در سنین پایین هم به آن دچار شوند. این بیماری سبب می‌شود فرد دیگر قادر به مصرف غذاهای روزمره و عادی نباشد و دچار ضعف و کاهش وزن شود. کپسول پایلوشات بنیان سلامت کسری، محصولی پروبیوتیک حاوی لاکتوباسیلوس روتری غیر زنده به همراه سه سویه پروبیوتیک دیگر، منیزیم اکساید، کلسیم کربنات و زینک گلوکونات می‌باشد. لاکتوباسیلوس روتری پس از ورود به معده، با اتصال به رسپتورهای هلیکوباکترپیلوری باعث اختلال در اتصال آن به موکوس معده و دفع آن توسط حرکات طبیعی دستگاه گوارش شده و بدین صورت میزان هلیکوباکترپیلوری را در معده به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های خاص:

-فرآورده پروبیوتیک حاوی لاکتوباسیلوس روتری غیر زنده

-کاهش جمعیت هلیکوباکتر پیلوری در جوامع با شیوع بالا

-کاهش کوتاه مدت جمعیت هلیکوباکتر در شرایط پر استرس و پیشگیری از ابتلا به زخم معده

-پیشگیری طولانی مدت و کاهش جمعیت هلیکوباکتر پیلوری در بالغین آلوده شده بدون علائم بالینی

نحوه مصرف: روزانه ۲ کپسول صبح و عصر، به همراه آب کافی، به مدت ۱۴ روز و یا طبق دستور پزشک

ترکیبات: لاکتوباسیلوس روتری غیر زنده، لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس کازئی و بیفیدوباکتریوم لاکتیس، منیزیم، کلسیم، زینک

هشدار مصرف: این محصول برای بزرگسالان و کودکان بالای ۹ سال مناسب می‌باشد. بنابراین در کودکان کمتر از ۹ سال فقط با تجویز پزشک مصرف شود. مصرف پروبیوتیک‌ها به طور همزمان با داروهای سرکوب سیستم ایمنی و یا داروهایی شیمی درمانی ممکن است باعث بروز عفونت شود و بایستی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود. در صورت داشتن شرایط خاصی مثل نقص سیستم ایمنی و سندرم روده کوتاه، کمبود مس یا ابتلا به آنمی سیدروبلاستیک و نوتروپنی، غلظت بالای کلسیم خون، نارسایی کلیوی، داشتن تب، هرگونه سابقه آلرژی دارویی و غذایی و یا مصرف هرگونه دارو و مکمل، قبل از مصرف این فرآورده پزشک را آگاه نمائید. در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده‌ها/داروهای دیگر قبل از مصرف، با پزشک یا داروساز مشورت نمائید. در صورت مشاهده علائم عفونت (مثل تب بالا ، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش‌های حساسیتی مانند راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت و دهان و زبان، سرگیجه شدید، تنگی قفسه سینه و اشکال در تنفس، مصرف فرآورده را قطع نموده و بلافاصله پزشک یا داروساز را مطلع فرمائید.

تداخل دارویی: آنتی بیوتیک‌ها: مصرف همزمان آنتی بیوتیک‌ها با پروبیوتیک می‌تواند باعث کاهش اثرات پروبیوتیک‌ها شود، همچنین کلسیم، منیزیم و زینک می‌تواند باعث کاهش جذب آنتی بیوتیک‌های خانواده تتراسایکلین و کینولون شود. توصیه می‌شود ۲ ساعت قبل یا ۴ تا ۶ ساعت بعد از مصرف این آنتی بیوتیک‌ها، پایلوشات مصرف نشود. بیس فسفونات: کاتیون‌هایی نظیر کلسیم و منیزیم می‌تواند باعث کاهش جذب بیس فسفونات‌ها شود. بنابراین پایلوشات را حداقل با ۲ ساعت فاصله از بیس فسفونات‌ها مصرف نمایید. آهن: جذب آن با زینک رقابت دارد و بهتر است با یکدیگر مصرف نشوند، اما در صورت نیاز به مصرف همزمان توصیه می‌شود به همراه غذا مصرف شود که بر جذب همدیگر تاثیری نداشته باشند. لووتیروکسین: مکمل‌های حاوی کلسیم کربنات جذب لووتیروکسین را کاهش می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود پایلوشات و لووتیروکسین حداقل با ۴ ساعت فاصله مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان سلامت کسری
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف بازسازی و ترمیم بافت غضروف، بهبود درد آرتروز، افزایش قابلیت حرکت مفاصل، کاهش تورم و ترمیم غضروف‌ها و مفاصل، کمک به کاهش درد مفاصل
تداخل دارویی آنتی بیوتیک‌ها: مصرف همزمان آنتی بیوتیک‌ها با پروبیوتیک می‌تواند باعث کاهش اثرات پروبیوتیک‌ها شود، همچنین کلسیم، منیزیم و زینک می‌تواند باعث کاهش جذب آنتی بیوتیک‌های خانواده تتراسایکلین و کینولون شود. توصیه می‌شود ۲ ساعت قبل یا ۴ تا ۶ ساعت بعد از مصرف این آنتی بیوتیک‌ها، پایلوشات مصرف نشود. بیس فسفونات: کاتیون‌هایی نظیر کلسیم و منیزیم می‌تواند باعث کاهش جذب بیس فسفونات‌ها شود. بنابراین پایلوشات را حداقل با ۲ ساعت فاصله از بیس فسفونات‌ها مصرف نمایید. آهن: جذب آن با زینک رقابت دارد و بهتر است با یکدیگر مصرف نشوند، اما در صورت نیاز به مصرف همزمان توصیه می‌شود به همراه غذا مصرف شود که بر جذب همدیگر تاثیری نداشته باشند. لووتیروکسین: مکمل‌های حاوی کلسیم کربنات جذب لووتیروکسین را کاهش می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود پایلوشات و لووتیروکسین حداقل با ۴ ساعت فاصله مصرف شود.
ترکیبات لاکتوباسیلوس روتری غیر زنده، لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس کازئی و بیفیدوباکتریوم لاکتیس، منیزیم، کلسیم، زینک
روش مصرف روزانه ۲ کپسول صبح و عصر، به همراه آب کافی، به مدت ۱۴ روز و یا طبق دستور پزشک
هشدار مصرف این محصول برای بزرگسالان و کودکان بالای ۹ سال مناسب می‌باشد. بنابراین در کودکان کمتر از ۹ سال فقط با تجویز پزشک مصرف شود. مصرف پروبیوتیک‌ها به طور همزمان با داروهای سرکوب سیستم ایمنی و یا داروهایی شیمی درمانی ممکن است باعث بروز عفونت شود و بایستی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود. در صورت داشتن شرایط خاصی مثل نقص سیستم ایمنی و سندرم روده کوتاه، کمبود مس یا ابتلا به آنمی سیدروبلاستیک و نوتروپنی، غلظت بالای کلسیم خون، نارسایی کلیوی، داشتن تب، هرگونه سابقه آلرژی دارویی و غذایی و یا مصرف هرگونه دارو و مکمل، قبل از مصرف این فرآورده پزشک را آگاه نمائید. در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده‌ها/داروهای دیگر قبل از مصرف، با پزشک یا داروساز مشورت نمائید. در صورت مشاهده علائم عفونت (مثل تب بالا ، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش‌های حساسیتی مانند راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت و دهان و زبان، سرگیجه شدید، تنگی قفسه سینه و اشکال در تنفس، مصرف فرآورده را قطع نموده و بلافاصله پزشک یا داروساز را مطلع فرمائید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از گرما و نور و دسترس کودکان نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید