داروتو
تصویر  کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر ۳۰ عددی

کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر ۳۰ عددی

Zist Takhmir Gerilact 30Caps

دسته بندی : پروبیوتیک
ویژگی ها

مناسب سالمندان

رفع علائم گاستروآنتریت  

رفع یبوست‌های مزمن در سالمندان

متعادل کردن فلور طبیعی دستگاه گوارش

کاهش علائم بیماری‌های التهابی روده (کولیت و کرون)

در حال تامین

پروبیوتیک‌ها موجودات فعال میکروسکوپی هستند که وجود آن‌ها در دستگاه گوارش به حفظ سلامت آن کمک می‌کند که بهتر است بدانید که مصرف برخی از داروها مانند آنتی بیوتیک‌ها و یا ابتلا به بیماری‌های مزمن می‌تواند نظم پروبیوتیک‌ها را در بدن بر هم بزند. کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر، پروبیوتیک مناسب سالمندان است و موجب رفع علائم گاستروآنتریت، متعادل کردن فلور طبیعی دستگاه گوارش می‌شود. ژری لاکت زیست تخمیر یک ترکیب پروبیوتیک و پری بیوتیک (سین بیوتیک) به صورت کپسول خوراکی است که سویه‌های به کار رفته در آن از مفید ترین و شناخته شده ترین پروبیوتیک‌ها برای سالمندان هستند. ژری لاکت حاوی مقادیر بالایی از ۷ سویه باکتری سودمند (لاکتوباسیل، بیفیدوباکترها و استرپتوکوکوس) به همراه پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک‌ها) است که موجب رفع مشکلات گوارشی و تقویت سیستم ایمنی در سالمندان می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-رفع یبوست‌های مزمن در سالمندان

-پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی

-کاهش مقاومت به انسولین

-بهبود علائم سندرم روده تحریک پذیر 

-کاهش علائم بیماری‌های التهابی روده (کولیت و کرون)

نحوه مصرف: بهترین زمان مصرف بعد از صرف غذا و روزانه یک تا دو عدد کپسول و یا طبق دستور پزشک

ترکیبات: لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس رامنوسوس، لاکتوباسیلوس بولگاریکوس، لاکتوباسیلوس ساسه‌ای، بیفیدوباکتریوم بروه، بیفیدوباکتریوم لانگوم، استرپتوکوکوس ترموفیلوس، فروکتواولیگوساکارید

هشدار مصرف: در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی‌های شکم، سندروم روده کوتاه و ریسک ایسکمی مزانتر تجویز پروبیوتیک‌ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد. در صورت ابتلا به پانکراتیت حاد و یا وجود سابقه حساسیت به هر یک ازاجزای این فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. بر اساس مطالعات متعدد علمی، استفاده از پروبیوتیک‌ها در دوران بارداری و شیردهی ایمن می‌باشد، اما بهتر است مصرف آن با مشورت پزشک صورت بگیرد. در صورت وجود هر یک از موارد زیر، قبل از مصرف فرآورده پزشک را آگاه نمایید: داشتن شرایط خاصی مثل نقص سیستم ایمنی و ایدز، مصرف داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای شیمی درمانی، استفاده از کاتتر وریدی، ابتلا به بیماری‌های دریچه‌ای قلب، کولیت اولسراتیو فعال، سندروم روده کوتاه، وجود علائم عفونت (مانند تب، استفراغ، اسهال خونی و درد شکمی شدید) و هرگونه سابقه حساسیت دارویی یا غذایی. در صورت مشاهده علائم عفونت (مثل تب بالا، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش‌های حساسیتی مانند راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت، سرگیجه شدید، سرفه، تنگی قفسه سینه و اشکال در تنفس، بلافاصله پزشک یا داروساز را مطلع نمائید.

عوارض جانبی: مصرف پروبیوتیک‌ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می‌گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تداخل دارویی: مصرف همزمان آنتی بیوتیک‌ها با فرآورده‌های حاوی پروبیوتیک می‌تواند باعث کاهش اثرات پروبیوتیک‌ها شود. بنابراین توصیه می‌گردد حداقل با فاصله زمانی ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند.

عنوان مشخصه
برند زیست تخمیر - Zist Takhmir
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زیست تخمیر
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف سالمندان
موارد مصرف درمان یبوست مزمن، نفخ و درد شکمی
تداخل دارویی مصرف همزمان آنتی بیوتیک‌ها با فرآورده‌های حاوی پروبیوتیک می‌تواند باعث کاهش اثرات پروبیوتیک‌ها شود. بنابراین توصیه می‌گردد حداقل با فاصله زمانی ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند.
عوارض جانبی مصرف پروبیوتیک‌ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می‌گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
ترکیبات لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس رامنوسوس، لاکتوباسیلوس بولگاریکوس، لاکتوباسیلوس ساسه‌ای، بیفیدوباکتریوم بروه، بیفیدوباکتریوم لانگوم، استرپتوکوکوس ترموفیلوس، فروکتواولیگوساکارید
روش مصرف بهترین زمان مصرف بعد از صرف غذا و روزانه یک تا دو عدد کپسول و یا طبق دستور پزشک
هشدار مصرف در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی‌های شکم، سندروم روده کوتاه و ریسک ایسکمی مزانتر تجویز پروبیوتیک‌ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد. در صورت ابتلا به پانکراتیت حاد و یا وجود سابقه حساسیت به هر یک ازاجزای این فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. بر اساس مطالعات متعدد علمی، استفاده از پروبیوتیک‌ها در دوران بارداری و شیردهی ایمن می‌باشد، اما بهتر است مصرف آن با مشورت پزشک صورت بگیرد. در صورت وجود هر یک از موارد زیر، قبل از مصرف فرآورده پزشک را آگاه نمایید: داشتن شرایط خاصی مثل نقص سیستم ایمنی و ایدز، مصرف داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای شیمی درمانی، استفاده از کاتتر وریدی، ابتلا به بیماری‌های دریچه‌ای قلب، کولیت اولسراتیو فعال، سندروم روده کوتاه، وجود علائم عفونت (مانند تب، استفراغ، اسهال خونی و درد شکمی شدید) و هرگونه سابقه حساسیت دارویی یا غذایی. در صورت مشاهده علائم عفونت (مثل تب بالا، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش‌های حساسیتی مانند راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت، سرگیجه شدید، سرفه، تنگی قفسه سینه و اشکال در تنفس، بلافاصله پزشک یا داروساز را مطلع نمائید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از رطوبت و نور خورشید نگهداری شود. دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید