داروتو
تصویر  کپسول ژلاتینی ویتامین د ۵۰۰۰۰ واحد دانا ۱۰۰ عددی
تصویر  کپسول ژلاتینی ویتامین د ۵۰۰۰۰ واحد دانا ۱۰۰ عددی

کپسول ژلاتینی ویتامین د ۵۰۰۰۰ واحد دانا ۱۰۰ عددی

Daana D-Vigel 50000 Vitamin D3 100Caps

دسته بندی : مفاصل و استخوان
ویژگی ها

پیشگیری از سرطان‌ها

تقویت سیستم ایمنی بدن

جبران کمبود ویتامین D3

پیشگیری از بیماری‌های قلبی

کمک به رشد و استحکام استخوان‌ها

116,000 تومان

کپسول ژلاتینی ویتامین د ۵۰۰۰۰ واحد دانا، برای استخوان مناسب است. مصرف این محصول باعث مقاومت بالای استخوان در برابر اکثر بیماری‌ها می‌شود. همچنین با مصرف این دارو می‌توان به رشد مو و ناخن کمک کرد. مواد موجود در ترکیب این محصول باعث افزایش تراکم استخوان در بدن شده و همچنین خون رسانی را بهبود می‌بخشد. مصرف ویتامین D3 باعث تقویت چند جانبه بدن شده و جلوی آسیب دیدن را می‌گیرد. اگر دندان‌ها و ناخن‌های شما مشکل دارد، می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید و نتیجه آن را ببینید. ویتامین دی موجود در این ترکیب، باعث افزایش قدرت جذب کلسیم در استخوان‌ها و مفاصل می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از سرطان‌ها

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-جبران کمبود ویتامین D3

-پیشگیری از بیماری‌های قلبی

-کمک به رشد و استحکام استخوان‌ها

نحوه مصرف: مقدار دقیق و مدت مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می‌کند.

ترکیبات: ویتامین D3

هشدار مصرف: مصرف مقدار کافی این دارو در دوران بارداری بسیار مهم است. لیکن مصرف بیش از حد آن می‌تواند باعث بروز مسمومیت شود. مقدار کمی از این دارو در شیر ترشح می‌شود، لذا در دوران بارداری و شیردهی بهتر است در مورد میزان مصرف با پزشک معالج مشورت نمایید. این دارو در هایپر کلسیمی (زیادی کلسیم در خون)، هایپر ویتامینوز د (زیادی ویتامین د در خون)، استئودیستروفی کلیوی همراه با هایپر فسفاتمی نباید مصرف شود. توصیه می‌گردد قبل از مصرف دارو در موارد زیر با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: نارسایی قلبی، تصلب شرائین، نارسایی کلیوی، حساسیت به ویتامین د، هایپر فسفاتمی (زیادی فسفات در خون)

عوارض جانبی: در صورت مصرف ویتامین د با مقادیر توصیه شده هیچ عارضه‌ای از مصرف آن گزارش نشده است ولی مصرف بیش از حد ویتامین د می‌تواند موجب مسمومیت و بروز عوارض گردد.

تداخل دارویی: مصرف همزمان موارد زیر با ویتامین د باعث کاهش جذب آن می‌شود: آنتی اسیدهای حاوی منیزیم (مانند منیزیم هیدروکساید)، دیورتیک‌های تیازیدی (مانند هیدروکلروتیازید)، فرآورده‌های حاوی کلسیم با دوز بالا و فرآورده‌های حاوی ویتامین د

عنوان مشخصه
برند دانا - Daana
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانا
نوع محصول کپسول
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف حفظ سلامت استخوان، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن
تداخل دارویی مصرف همزمان موارد زیر با ویتامین د باعث کاهش جذب آن می‌شود: آنتی اسیدهای حاوی منیزیم (مانند منیزیم هیدروکساید)، دیورتیک‌های تیازیدی (مانند هیدروکلروتیازید)، فرآورده‌های حاوی کلسیم با دوز بالا و فرآورده‌های حاوی ویتامین د
عوارض جانبی در صورت مصرف ویتامین د با مقادیر توصیه شده هیچ عارضه‌ای از مصرف آن گزارش نشده است ولی مصرف بیش از حد ویتامین د می‌تواند موجب مسمومیت و بروز عوارض گردد.
ترکیبات ویتامین D3
روش مصرف مقدار دقیق و مدت مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می‌کند.
هشدار مصرف مصرف مقدار کافی این دارو در دوران بارداری بسیار مهم است. لیکن مصرف بیش از حد آن می‌تواند باعث بروز مسمومیت شود. مقدار کمی از این دارو در شیر ترشح می‌شود، لذا در دوران بارداری و شیردهی بهتر است در مورد میزان مصرف با پزشک معالج مشورت نمایید. این دارو در هایپر کلسیمی (زیادی کلسیم در خون)، هایپر ویتامینوز د (زیادی ویتامین د در خون)، استئودیستروفی کلیوی همراه با هایپر فسفاتمی نباید مصرف شود. توصیه می‌گردد قبل از مصرف دارو در موارد زیر با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: نارسایی قلبی، تصلب شرائین، نارسایی کلیوی، حساسیت به ویتامین د، هایپر فسفاتمی (زیادی فسفات در خون)
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دارو را در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از نور، رطوبت و داخل بسته بندی خود نگهداری نمایید. دارو را از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید