داروتو
تصویر  کپسول کاماسوترا گلدن لایف ۳۰ عددی
تصویر  کپسول کاماسوترا گلدن لایف ۳۰ عددی

کپسول کاماسوترا گلدن لایف ۳۰ عددی

Golden Life Kamasotra 30Caps

دسته بندی : تقویت قوای جنسی
ویژگی ها

افزایش قوای جسمی و ذهنی

افزایش میل و عملکرد جنسی

افزایش توانایی مقابله با استرس

تقویت ایمنی و کاهش دوره نقاهت

رفع خستگی و کمک به تمرکز حواس

در حال تامین

جینسینگ گیاهی معجزه آسا برای حفظ سلامتی و بهبود عملکرد قسمت‌های مختلف بدن است .این گیاه با تاثیر بر سلول‌های بدن باعث افزایش جذب اکسیژن می‌شود و این فرآیند به بهبود عملکرد حافظه کمک می‌کند و سبب افزایش شادابی و نشاط و توان ذهنی و قدرت جسمانی می‌شود. کپسول کاماسوترا گلدن لایف محصولی است که هم بانوان و هم آقایان می‌توانند به منظور افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی خود از آن استفاده کنند. این محصول باعث افزایش مقاومت و استقامت بدن، افزایش انرژی، کاهش خستگی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. در این مکمل از عصاره جین سینگ کره‌ای و جین سینگ سیبری استفاده شده است. عصاره گیاه جین سینگ کره‌ای در جهان شهرت زیادی دارد و ریشه این گیاه دارای خاصیت تقویت قوای جنسی، افزایش توان جسمی، ارتقاء عملکرد ورزشکاران، افزایش توانایی بدن برای مقابله با استرس، درمان خستگی و ناتوانی ناشی از افزایش سن، تقویت سیستم ایمنی، کاهش دوره نقاهت بیماری، کنترل قند خون، افزایش میل جنسی در زنان و مردان و همچنین افزایش طول عمر است.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش قوای جسمی و ذهنی

-ارتقاء عملکرد ورزشکاران

-افزایش توانایی مقابله با استرس

-رفع خستگی و کمک به تمرکز حواس

-کاهش عوارض یائسگی و کنترل قند خون

نحوه مصرف: روزانه ۱ الی ۲ کپسول همراه با غذا میل شود.

ترکیبات: جینسینگ سیبری، جینسینگ کره‌ای

هشدار مصرف: افراد مبتلا به دیابت، فشار خون، بیماریهای قلبی، آرتریت روماتوئید، لوپوس، ام.اس، اندومتریوز، فیبروم رحم، سرطان سینه، سرطان رحم و تخمدان و زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. خانم‌های شیرده باید قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایند. مصرف این فرآورده در دوران باراری توصیه نمی‌شود.

تداخل دارویی: این فرآورده ممکن است با داروهای ضد انعقاد، داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی، کافئین و الکل، دیگوگسین و داروهای ضد افسردگی تداخل داشته باشد. مصرف مقادیر بیش از حد آن‌ها می‌تواند موجب بالا رفتن فشار خون، افزایش ضربان قلب، بی تابی و بیقراری ، سردرد، بی خوابی ، اسپاسم عضلانی، اسهال و بثورات جلدی شود.

عنوان مشخصه
برند گلدن لایف - Golden Life
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده درمان یاب دارو
تحت لیسانس استرالیا
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت میل جنسی
تداخل دارویی این فرآورده ممکن است با داروهای ضد انعقاد، داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی، کافئین و الکل، دیگوگسین و داروهای ضد افسردگی تداخل داشته باشد. مصرف مقادیر بیش از حد آن‌ها می‌تواند موجب بالا رفتن فشار خون، افزایش ضربان قلب، بی تابی و بیقراری ، سردرد، بی خوابی ، اسپاسم عضلانی، اسهال و بثورات جلدی شود.
ترکیبات جینسینگ سیبری، جینسینگ کره‌ای
روش مصرف روزانه ۱ الی ۲ کپسول همراه با غذا میل شود.
هشدار مصرف افراد مبتلا به دیابت، فشار خون، بیماریهای قلبی، آرتریت روماتوئید، لوپوس، ام.اس، اندومتریوز، فیبروم رحم، سرطان سینه، سرطان رحم و تخمدان و زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. خانم‌های شیرده باید قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایند. مصرف این فرآورده در دوران باراری توصیه نمی‌شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید