داروتو
تصویر  کپسول گرین فیت باریج اسانس ۹۰ عددی
تصویر  کپسول گرین فیت باریج اسانس ۹۰ عددی

کپسول گرین فیت باریج اسانس ۹۰ عددی

Barij Essence Greenfit 90Caps

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

کاملا گیاهی

موثر در کاهش وزن و لاغری بدن

در حال تامین

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و اوج گرفتن زندگی ماشینی، درصد افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند نیز در جامعه بیشتر می‌شود. زیرا در زندگی اکثر ما، تحرک و فعالیت بدنی هر روز کمتر می‌شود و جای آن را غذاهای چرب و میان وعده های شیرین پر می‌کند. کپسول گرین فیت باریج اسانس حاوی گیاهانی چون زیره کرمانی، رازیانه، مرزنجوش، سداب، بوره ارمنی و لاک مغسول است. این محصول یک داروی گیاهی موثر برای کاهش وزن و چاقی است که باعث چربی سوزی و کاهش اشتها می‌شود و به دلیل اینکه حاوی ترکیباتی چون تیمول، کارواکرول، ترپینن ۴-۱ ال، سابینن، رزمارینیکساید است در کاهش چربی خون نیز موثر است. علاوه بر آن وجود ترکیبات فلاونوییدی در این کپسول آن را به یک فرآورده آنتی اکسیدان موثر تبدیل کرده است.

ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی و طبیعی

-موثر در کاهش وزن و لاغری بدن

نحوه مصرف: روزانه ۲ الی ۳ مرتبه ، هر مرتبه ۱ الی ۲ کپسول، نیم ساعت قبل از وعده غذایی همراه با یک لیوان آب میل شود. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.

ترکیبات: زیره کرمانی، رازیانه، مرزنجوش، سداب، بوره ارمنی، لاک مغسول، بر اساس وجود حداقل ۱۲ میلی گرم پلی فنول بر مبنای گالیک اسید در هر کپسول

هشدار مصرف: افراد با سابقه خونریزی معده یا دوازدهه، بیماران دچار هپاتیت و تالاسمی مجاز نیست.مصرف این محصول برای بانوان باردار و شیرده مجاز نیست. مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است.

عوارض جانبی: احتمال ایجاد واکنش­‌های حساسیتی در اثر مصرف آن وجود دارد. از آنجایی که تمام داروهای مورد استفاده در لاغری عوارض جانبی دارند، بهتر است تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شوند. در صورت مصرف بیش از ۳ ماه حتما پزشک خود را مطلع سازید.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
نوع محصول کپسول
تعداد 90
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف موثر در کاهش وزن و لاغری بدن
عوارض جانبی احتمال ایجاد واکنش­‌های حساسیتی در اثر مصرف آن وجود دارد. از آنجایی که تمام داروهای مورد استفاده در لاغری عوارض جانبی دارند، بهتر است تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شوند. در صورت مصرف بیش از ۳ ماه حتما پزشک خود را مطلع سازید.
ترکیبات زیره کرمانی، رازیانه، مرزنجوش، سداب، بوره ارمنی، لاک مغسول، بر اساس وجود حداقل ۱۲ میلی گرم پلی فنول بر مبنای گالیک اسید در هر کپسول
روش مصرف روزانه ۲ الی ۳ مرتبه ، هر مرتبه ۱ الی ۲ کپسول، نیم ساعت قبل از وعده غذایی همراه با یک لیوان آب میل شود. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.
هشدار مصرف افراد با سابقه خونریزی معده یا دوازدهه، بیماران دچار هپاتیت و تالاسمی مجاز نیست.مصرف این محصول برای بانوان باردار و شیرده مجاز نیست. مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید