داروتو
تصویر  کیسه آب گرم زیکلاس مد ۲ لیتر
تصویر  کیسه آب گرم زیکلاس مد ۲ لیتر
تصویر  کیسه آب گرم زیکلاس مد ۲ لیتر

کیسه آب گرم زیکلاس مد ۲ لیتر

Zyklusmed Adult Hot Water Bottle 2lit

ویژگی ها

دارای ۲ لیتر ظرفیت

منعطف و گرما بخش

دارای استاندارد BS

دهانه فلزی و درپوش محکم

روکش پولیش در رنگ‌های متنوع

دوسال گارانتی شرکت راز طب امیر

مناسب تسکین دردهای عضلانی و موضعی

در حال تامین

پد عرق گیر زیکلاس مد مانع از عرق کردن بدن نمی‌شود و اجازه می‌دهد این فرآیند طبیعی بدن صورت پذیرد اما از طرفی هم با جذب بسیار بالای خود مانع از ایجاد لک زیر بغل می‌شود. همچنین ترکیبات آنتی‌باکتریال موجود در آن نیز از بوی بد عرق را از بین می‌برد. بعلاوه این پد معطر است و باعث می‌شود از بو کردن زیر بغل خود حس خوشایندی داشته باشید. بسیار نازک و سبک است، به طوری که از زیر لباس قابل تشخیص نیست. این محصول با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده و فوق العاده با کیفیت است.

ویژگی‌های خاص:

-منعطف و گرما بخش

-دارای استاندارد BS

-دهانه فلزی و درپوش محکم

-مناسب تسکین دردهای عضلانی و موضعی

نحوه مصرف: برای استفاده از کیسه آب گرم زیکلاس مد کافیست کیسه را از آب پر کرده و از آن استفاده کنید.

هشدار مصرف: کیسه آبگرم‌ها ممکن است باعث سوختگی شوند، لذا از تماس مستقیم آن‌ها با پوست بدن جلوگیری نمایید. در زمان پر کردن کیسه آبگرم، از آب جوش بیشتر از ۷۰ درجه سانتی گراد استفاده نکنید و حداکثر دو سوم ظرفیت را پر کنید. هرگز کیسه آبگرم را داخل مایکروویو قرار ندهید. کیسه را در وضعیت عمودی طوری نگهدارید تا از پاشیده شدن آب داغ در حین پرکردن آن جلوگیری به عمل آید. در پوش را با انگشت به قدر کافی محکم کنید تا از نشت آب جلوگیری به عمل آید. کیسه را از سیستم آب داغ خانگی پر نکنید چرا که این مسئله منجر به کاهش کیفیت محصول خواهد شد. کیسه را از اتصال با سطوح داغ دور کنید. کیسه را از تماس با روغن و چربی دور نگه دارید. در صورت استفاده نکردن، کیسه را کاملا از آب خالی کرده و درپوش آن را در جای خنک، خشک و تاریک نگه دارید. در پوش را در فواصل منظم از لحاظ پوشش و صدمه بررسی کنید.

عنوان مشخصه
برند زیکلاس مد - Zyklusmed
کشور سازنده آلمان
شرکت سازنده زیکلاس مد
حجم 2 لیتر
نوع محصول کیسه آب گرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
قابل استفاده برای بدن
موارد مصرف کاهش دردهای عضلانی
روش مصرف برای استفاده از کیسه آب گرم زیکلاس مد کافیست کیسه را از آب پر کرده و از آن استفاده کنید.
هشدار مصرف کیسه آبگرم‌ها ممکن است باعث سوختگی شوند، لذا از تماس مستقیم آن‌ها با پوست بدن جلوگیری نمایید. در زمان پر کردن کیسه آبگرم، از آب جوش بیشتر از ۷۰ درجه سانتی گراد استفاده نکنید و حداکثر دو سوم ظرفیت را پر کنید. هرگز کیسه آبگرم را داخل مایکروویو قرار ندهید. کیسه را در وضعیت عمودی طوری نگهدارید تا از پاشیده شدن آب داغ در حین پرکردن آن جلوگیری به عمل آید. در پوش را با انگشت به قدر کافی محکم کنید تا از نشت آب جلوگیری به عمل آید. کیسه را از سیستم آب داغ خانگی پر نکنید چرا که این مسئله منجر به کاهش کیفیت محصول خواهد شد. کیسه را از اتصال با سطوح داغ دور کنید. کیسه را از تماس با روغن و چربی دور نگه دارید. در صورت استفاده نکردن، کیسه را کاملا از آب خالی کرده و درپوش آن را در جای خنک، خشک و تاریک نگه دارید. در پوش را در فواصل منظم از لحاظ پوشش و صدمه بررسی کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید