داروتو
تصویر  کیسه سرد و گرم ژله‌ای برزنتی ۱۲ در ۲۰ سانتی متر
تصویر  کیسه سرد و گرم ژله‌ای برزنتی ۱۲ در ۲۰ سانتی متر

کیسه سرد و گرم ژله‌ای برزنتی ۱۲ در ۲۰ سانتی متر

Hot & Cold Pack 12*20cm

دسته بندی : تجهیزات پزشکی
ویژگی ها

سایز ۱۲ در ۲۰ سانتی متر

جنس برزنت

قابلیت شارژ شدن

مناسب درد و خونریزی

عدم استفاده از مواد سمی

قابلیت گرم شدن و سرد شدن

قابل استفاده در سفر و محیط کار

قابلیت استفاده در مایکروویو و فریزر

در حال تامین

کیسه سرد و گرم ژله‌ای برزنتی، از بهترین تسکین‌دهنده‌ها جهت مصارف پزشکی و غیر پزشکی است که به دو صورت کمپرس سرد و کمپرس گرم قابل استفاده است. کیسه سرد و گرم وسیله‌ای است که با قرار گرفتن در مایکروویو به کمپرس گرم و قرار گرفتن در فریزر به کمپرس سرد تبدیل می‌شود. این محصول با حالتی پایدار گرما و سرما را عبور می‌دهد. می‌توانید از خاصیت سرمایی این کیسه جهت زیبایی، شادابی پوست، کاهش ورم و بستن منافذ پوست استفاده کنید. از خاصیت گرمایی هم برای تسکین دردهای مزمن مثل کمر درد مفید خواهد بود. به دلیل بافت خاص محصول آن را به راحتی می‌توان روی تمامی نقاط بدن استفاده نمود.

‌ویژگی‌های خاص:

-عدم استفاده از مواد سمی

-قابلیت گرم شدن و سرد شدن

-رفع درد، خستگی، التهاب و ورم

-قابل استفاده در سفر و محیط کار

-قابلیت استفاده در مایکروویو و فریزر

نحوه مصرف: برای گرم کردن ژل محصول، کیسه را به مدت ۱۰ دقیقه در آب حداکثر ۶۰ درجه و یا حدود ۳۰ ثانیه در مایکروفر در دمای ۸۰۰ وات قرار دهید. برای سرد کردن ژل محصول، کیسه را به مدت حداقل ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید.

هشدار مصرف: حتما در صورت استفاده گرمایشی داخل آب جوش آماده گذاشته شود. توجه نمایید از به جوش آوردن همزمان پک و آب جدا خودداری نمایید زیرا این روش ممکن است به ترکیدن پک منجر شود. برای قسمت های آسیب دیده از سوختگی استفاده نشود و در صورت نیاز به استفاده برای بیماران دیابتی، بیماران قلبی و نوزادان، بهتر است با توصیه پزشک و نظارت کافی صورت پذیرد. هیچگاه از کیسه ژله‌ای گرم در هنگام خواب استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند متفرقه
کشور سازنده ایران
نوع محصول کیسه سرد و گرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
سایز 20*12 سانتی متر
جنس برزنت
قابل استفاده برای تمام اعضای بدن
روش مصرف برای گرم کردن ژل محصول، کیسه را به مدت ۱۰ دقیقه در آب حداکثر ۶۰ درجه و یا حدود ۳۰ ثانیه در مایکروفر در دمای ۸۰۰ وات قرار دهید. برای سرد کردن ژل محصول، کیسه را به مدت حداقل ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید.
هشدار مصرف حتما در صورت استفاده گرمایشی داخل آب جوش آماده گذاشته شود. توجه نمایید از به جوش آوردن همزمان پک و آب جدا خودداری نمایید زیرا این روش ممکن است به ترکیدن پک منجر شود. برای قسمت های آسیب دیده از سوختگی استفاده نشود و در صورت نیاز به استفاده برای بیماران دیابتی، بیماران قلبی و نوزادان، بهتر است با توصیه پزشک و نظارت کافی صورت پذیرد. هیچگاه از کیسه ژله‌ای گرم در هنگام خواب استفاده نشود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید