داروتو
تصویر  گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال
تصویر  گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال
تصویر  گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال
تصویر  گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال
تصویر  گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال

گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور سایز اسمال

Tynor Cervical Collar Hard Adjustable Model B-03 Small

دسته بندی : گردنبند طبی
ویژگی ها

سایز اسمال

ثابت نگه داشتن گردن

بهبود و درمان گردن درد

موثر در بهبود رگ به رگ شدن گردن

موثر در درمان ورم‌های مهره‌های گردن

طراحی هوشمندانه با توجه به آناتومی گردن

در حال تامین

حفظ سلامت گردن و مهره‌های آن به علت وجود نخاع و رشته‌های عصبی فراوان، بسیار حائز اهمیت است. این ناحیه از بدن، بسیار حساس بوده و کوچک ترین آسیب وارده، ممکن است به فلج شدن دست و پا منجر شود. گردنبند طبی سخت مدل B-03 تینور برای مواقعی پیشنهاد می‌شود که فرد دچار صدمات گردنی شده و جهت درمان کامل نیاز به بی حرکتی دارد. همین ثابت ماندن باعث کنترل حرکات اضافی ناحیه گردن و در نتیجه کاهش دردهای گردن می‌شود. طراحی هوشمند و بی نظیر این گردنبند امروزه به عنوان یکی از بهترین گردنبند طبی موجود در بازار شناخته می‌شود، به گونه‌ای است که با پشتیبانی کامل و یک پارچه از ناحیه گردن، از تاثیر چشمگیری در درمان بیماری روماتوئید نیز برخوردار است. ترکیبات به کار رفته در این گردنبند سخت فاقد حساسیت است.

‌ویژگی‌های خاص:

-با کیفیت و بادوام

-ثابت نگه داشتن گردن

-بهبود و درمان گردن درد

-موثر در بهبود رگ به رگ شدن گردن

-موثر در درمان ورم‌های مهره‌های گردن

نحوه مصرف: مصرف این گردنبند به صورت روزانه است. برای مصرف و استفاده صحیح از این محصول بایستی فاصله میان فک تا پایین گردن را به دقت اندازه گیری کنید و سپس سایز مناسب را انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول کافی است این گردنبند را به دور گردن خود بپیچید و سپس قسمت بالایی آن را زیر چانه قرار دهید و در نهایت با اعمال فشاری مناسب، نوارهای چسبان را بر روی هم بچسبانید.

ترکیبات: پلی اتیلن، پی وی سی، اتافوم، پلی آمید، پلی استر

هشدار مصرف: در صورت بروز هر نوع مشکل از جمله حساسیت و خارش یا افزایش درد، با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده نادرست از گردنبند طبی می‌تواند سبب بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود. از وارد کردن فشار بیش از اندازه اجتناب نمایید.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول گردنبند
جنسیت مصرف عمومی
سایز S
قابل استفاده برای گردن
موارد مصرف بهبود و درمان گردن درد، بهبود رگ به رگ شدن گردن
ترکیبات پلی اتیلن، پی وی سی، اتافوم، پلی آمید، پلی استر
روش مصرف مصرف این گردنبند به صورت روزانه است. برای مصرف و استفاده صحیح از این محصول بایستی فاصله میان فک تا پایین گردن را به دقت اندازه گیری کنید و سپس سایز مناسب را انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول کافی است این گردنبند را به دور گردن خود بپیچید و سپس قسمت بالایی آن را زیر چانه قرار دهید و در نهایت با اعمال فشاری مناسب، نوارهای چسبان را بر روی هم بچسبانید.
هشدار مصرف در صورت بروز هر نوع مشکل از جمله حساسیت و خارش یا افزایش درد، با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده نادرست از گردنبند طبی می‌تواند سبب بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود. از وارد کردن فشار بیش از اندازه اجتناب نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید