داروتو
تصویر  اسپری موبر بدن پوست‌های معمولی شویاد ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری موبر بدن پوست‌های معمولی شویاد ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری موبر بدن پوست‌های معمولی شویاد ۲۰۰ میلی لیتر

Shooyad Hair Remover Spray Normal With Rose Extract 200ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی

مناسب بدن

با قدرت موبری زیاد

حاوی عصاره گل رز

مخصوص پوست‌های تیره

استفاده آسان و راحت در حمام

مخصوص موهای ضخیم و مجعد

در حال تامین

برای خلاص شدن از شر موهای زائد و دستیابی به زیبایی روش‌های زیادی موجود است. در این بین اسپری موبر را نیز می‌توان جزو یکی از بهترین روش‌های اصلاح موهای زائد دانست که استفاده از آن بسیار راحت تر می‌باشد. مزیتی که اسپری موبر نسبت به موم‌های اصلاح دارد این است که، ممکن است موم‌های اصلاح معمولا با درد و سوزش همراه باشند اما در اسپری موبر دیگر درد و سوزشی وجود نداشته و به راحتی می‌توانید از شر موهای زائد بدن خلاص شوید، فقط این اسپری‌ها نیازمند مدت زمان بیشتری برای تاثیر گذاری‌اند. اسپری موبر بدن پوست‌های معمولی شویاد علاوه بر سهولت در استفاده، بدون ایجاد حساسیت و عوارض برای پوست می‌باشد و به مرور باعث کاهش موهای بدن می‌شود، همچنین استفاده از لوسیون‌های بدن و کرم‌های مرطوب کننده پس از استفاده از محصول توصیه می‌شود. اسپری موبر شویاد، مخصوص پوست های تیره و افرادی که دارای موهای مجعد می‌باشند با قدرت موبری زیاد ساخته شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون نیاز به تماس با دست

-استفاده آسان و راحت در حمام

-بدون احساس درد و ایجاد حساسیت پوستی

-بدون نیاز به آمادگی محصول قبل از استفاده

-از بین بردن تدریجی موهای زائد در قسمت‌هایی همچون پاها، زیر بغل و خط مایو

نحوه مصرف: قبل از استفاده قوطی را بخوبی تکان داده و بدون دخالت دست از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر مستقیما به سطح پوست تمیز و خشک اسپری نمائید تا کف یکنواختی حداقل به ضخامت ۵ میلی متر تمام موها را بپوشاند. برای اثر بخشی بهتر، با دست پخش نکنید. پس از ۶ تا ۱۲ دقیقه (مناسب با نوع مو) با آب ولرم شستشو دهید.

ترکیبات: پتاسیم تیوگلیکولات، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، آب، سدیم کلوکنات، الکل، سدیم لوریل اتر سولفات، کلسیم هیدروکساید، تیتان اکساید، پروپان بوتان

هشدار مصرف: در صورتی که برای نخستین بار از این محصول استفاده می‌کنید لازم است ۲۴ ساعت قبل آن را بر روی قسمت کوچکی آزمایش نموده و چنانچه واکنش نامطلوبی مشاهده نگردید، می‌توانید از این محصول استفاده نمایید. توصیه می‌شود در مناطق حساس بدن که دارای پوستی نازک و لطیف است (مانند پشت ساعد در خانم‌ها و بیضه در آقایان) با احتیاط و زمان کمتر استفاده شود. در صورتی که در هنگام سوزش احساس کردید آن را سریعا پاک کرده و با آب شستشو دهید. توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت عطر و اسپری ضد تعریق روی پوستی که مو زدایی شده، بپرهیزید.از تماس با چشم جلوگیری شود.

عنوان مشخصه
برند شویاد - Shooyad
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نگین شویان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گل رز
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های معمولی
موارد مصرف موبر
ترکیبات پتاسیم تیوگلیکولات، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، آب، سدیم کلوکنات، الکل، سدیم لوریل اتر سولفات، کلسیم هیدروکساید، تیتان اکساید، پروپان بوتان
روش مصرف قبل از استفاده قوطی را بخوبی تکان داده و بدون دخالت دست از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر مستقیما به سطح پوست تمیز و خشک اسپری نمائید تا کف یکنواختی حداقل به ضخامت ۵ میلی متر تمام موها را بپوشاند. برای اثر بخشی بهتر، با دست پخش نکنید. پس از ۶ تا ۱۲ دقیقه (مناسب با نوع مو) با آب ولرم شستشو دهید.
هشدار مصرف در صورتی که برای نخستین بار از این محصول استفاده می‌کنید لازم است ۲۴ ساعت قبل آن را بر روی قسمت کوچکی آزمایش نموده و چنانچه واکنش نامطلوبی مشاهده نگردید، می‌توانید از این محصول استفاده نمایید. توصیه می‌شود در مناطق حساس بدن که دارای پوستی نازک و لطیف است (مانند پشت ساعد در خانم‌ها و بیضه در آقایان) با احتیاط و زمان کمتر استفاده شود. در صورتی که در هنگام سوزش احساس کردید آن را سریعا پاک کرده و با آب شستشو دهید. توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت عطر و اسپری ضد تعریق روی پوستی که مو زدایی شده، بپرهیزید.از تماس با چشم جلوگیری شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید