داروتو
تصویر  اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر

اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر

Barij Essence CM Spray 30ml

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

درای اثرات ضد التهابی، ضد اسپاسم و آرام بخش

دارای اثر بی حس کننده موضعی

تسکین درد اوستئوآرتریت زانو

رفع گرفتگی عضلانی و کشیدگی تاندونی

در حال تامین

بین مشکلات اسکلتی، استئوآرتریت یا همان آرتروز، بسیار شایع‌ تر است و در سراسر جهان میلیون‌ها نفر درگیر این عارضه هستند. آرتروز معمولاً مفاصل مهم بدن در نواحی زانو، ستون فقرات یا لگن را مورد هدف قرار می‌دهد و با دردهای پیاپی و شدید همراه است. به همین دلیل، کنترل درد در بیماران مبتلا به آرتروز بسیار مهم است. امروزه با پیشرفت علم و اثبات خواص داروهای گیاهی، بسیاری از پزشکان از خواص گیاهان برای کمک به کنترل بیماری‌ها استفاده می‌کنند. اسپری موضعی سی ام باریج اسانس ۳۰ میلی لیتر، حاوی اسانس نعنا و کرفس می‌باشد. اسانس کرفس دارای اثرات ضد التهاب، ضد اسپاسم و آرام بخش بوده و اسانس نعنا دارای اثرات ضد التهاب و آنتی اسپاسم است. این اسپری در تسکین دردهای عضلانی اسکلتی، تسکین درد اوستئوآرتریت زانو، کشیدگی تاندونی و رفع گرفتگی عضلانی موثر می‌باشد. 

ویژگی‌های خاص:

-رفع درد مفاصل

-تسکین دردهای عضلانی

-بهبود کشیدگی تاندون‌ها

-تسکین دردهای اسکلتی

-کاهش علائم استئوآرتریت

-کاهش اسپاسم و گرفتگی عضلات

نحوه مصرف: با توجه به وسعت ناحیه دردناک روزی ۴ بار، هر بار حداکثر ۳ پاف از فرآورده روی ناحیه اسپری شود.

ترکیبات: اسانس کرفس، اسانس نعنا

هشدار مصرف: مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مصرف در کودکان ممنوع است. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد. از مصرف فرآورده در ناحیه اطراف و داخل چشم باید خودداری شود. این فرآورده صرفا جهت مصارف خارجی است و نباید خورده شود. پس از استفاده از این محصول از بستن و بانداژ محل خودداری کنید. در صورت وجود هر گونه زخم یا جراحت در محل استفاده، از مصرف این کرم اجتناب شود.

عوارض جانبی: با مقدار مناسب و نحوه مصرف درست هیچ گونه عارضه‌ای اتفاق نمی‌افتد. با این حال ندرتا احتمال بروز واکنش‌های حساسیت پوستی مانند سوزش، خارش، بثورات جلدی و حساس شدن پوست نسبت به نور در افراد مستعد وجود دارد.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره کرفس، عصاره نعناع
موارد مصرف تسکین دردهای عضلانی، درمان استئوآرتریت
عوارض جانبی با مقدار مناسب و نحوه مصرف درست هیچ گونه عارضه‌ای اتفاق نمی‌افتد. با این حال ندرتا احتمال بروز واکنش‌های حساسیت پوستی مانند سوزش، خارش، بثورات جلدی و حساس شدن پوست نسبت به نور در افراد مستعد وجود دارد.
ترکیبات اسانس کرفس، اسانس نعنا
روش مصرف با توجه به وسعت ناحیه دردناک روزی ۴ بار، هر بار حداکثر ۳ پاف از فرآورده روی ناحیه اسپری شود.
هشدار مصرف مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مصرف در کودکان ممنوع است. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد. از مصرف فرآورده در ناحیه اطراف و داخل چشم باید خودداری شود. این فرآورده صرفا جهت مصارف خارجی است و نباید خورده شود. پس از استفاده از این محصول از بستن و بانداژ محل خودداری کنید. در صورت وجود هر گونه زخم یا جراحت در محل استفاده، از مصرف این کرم اجتناب شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید