داروتو
تصویر  کرم ماساژ رادیان ۱۰۰ گرم
تصویر  کرم ماساژ رادیان ۱۰۰ گرم

کرم ماساژ رادیان ۱۰۰ گرم

Radian Massage Cream 100gr

ویژگی ها

تسکین درد عضلانی و مفصلی

ضد التهاب

بهبود گرفتگی عضلات

کاهش دردهای آتروزی

90,000 تومان

استفاده از کرم ماساژ رادیان جهت بهبود درد ناشی از آرتروز که ممکن است هر مفصلی را درگیر کند، همانند مفاصل زانو و ران و ستون فقرات که بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند و فشار زیادی را در طول روز تحمل می‌کنند و معمولا قابل انعطاف هستند، مناسب است. کرم ماساژ رادیان محصولی طبیعی و موضعی است که کاربرد بسیاری در تسکین درد‌های اسکلتی و گرفتگی‌های عضلانی داشته و احساس خستگی و درد ناشی از کوفتگی را از بدن دور می‌کند. استفاده از این محصول به صورت موضعی و مالش بر روی ناحیه خارجی پوست و ماساژ آرام آن جهت تاثیر پذیری بیشتر است.

ویژگی‌های خاص:

-درمان طبیعی برای بهبود دردهای التهابی مفاصل و دردهای عضلانی

-تسکین درد عضلانی و مفصلی

-ضد التهاب

-بهبود گرفتگی عضلات

-کاهش دردهای آتروزی

نحوه مصرف: روزانه ۳ تا ۴ بار، هر بار به مقدار کافی بر روی موضع مالیده شود.

ترکیبات: اسانس رزماری، عصاره فلفل، عصاره کالاندولا، اسانس اکالیپتوس، اسانس زردچوبه، عصاره نعناع فلفلی (منتول)، پروپیلن گلایکول، کامفر، آب، متیل و پروپیل پارابن

هشدار مصرف: مصرف این فرآورده ممکن است باعث سوزش موقت و خفیف در موضع شود که خود به خود رفع شده و جای نگرانی نیست، اما اگر در حین دوره مصرف با حساسیت و التهاب مواجه شدید، مصرف را قطع کرده و اگر همچنان آثار حساسیت و التهاب باقی ماند با پزشک خود مشورت نمایید. درصورت حساسیت به هر کدام از ترکیبات فرآورده، مصرف این محصول به شما توصیه نمی‌شود. در صورت تماس کرم با پوست حساس از پوشانیدن سریع پوست اجتناب نمایید. از مصرف محصول بر روی پوست خراشیده یا ترک خورده خودداری شود. این کرم فقط برای مصرف خارجی روی پوست سالم می‌باشد. کرم ماساژ رادیان برای افراد زیر ۱۰ سال توصیه نمی‌شود. از تماس با اطراف چشم خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند رادیان - Radian
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کشت و صنعت کازرون
به سفارش ایده آرای پیشگام
وزن 100 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تسکین دردهای عضلانی، تسکین دردهای مفصلی
ترکیبات اسانس رزماری، عصاره فلفل، عصاره کالاندولا، اسانس اکالیپتوس، اسانس زردچوبه، عصاره نعناع فلفلی (منتول)، پروپیلن گلایکول، کامفر، آب، متیل و پروپیل پارابن
روش مصرف روزانه ۳ تا ۴ بار، هر بار به مقدار کافی بر روی موضع مالیده شود.
هشدار مصرف مصرف این فرآورده ممکن است باعث سوزش موقت و خفیف در موضع شود که خود به خود رفع شده و جای نگرانی نیست، اما اگر در حین دوره مصرف با حساسیت و التهاب مواجه شدید، مصرف را قطع کرده و اگر همچنان آثار حساسیت و التهاب باقی ماند با پزشک خود مشورت نمایید. درصورت حساسیت به هر کدام از ترکیبات فرآورده، مصرف این محصول به شما توصیه نمی‌شود. در صورت تماس کرم با پوست حساس از پوشانیدن سریع پوست اجتناب نمایید. از مصرف محصول بر روی پوست خراشیده یا ترک خورده خودداری شود. این کرم فقط برای مصرف خارجی روی پوست سالم می‌باشد. کرم ماساژ رادیان برای افراد زیر ۱۰ سال توصیه نمی‌شود. از تماس با اطراف چشم خودداری شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در دمای اتاق و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید