داروتو
تصویر  بانیون اسپیلینت ‌هالوکس والگوس مدل ۱۰۱۴ پین مد
تصویر  بانیون اسپیلینت ‌هالوکس والگوس مدل ۱۰۱۴ پین مد
تصویر  بانیون اسپیلینت ‌هالوکس والگوس مدل ۱۰۱۴ پین مد

بانیون اسپیلینت ‌هالوکس والگوس مدل ۱۰۱۴ پین مد

Pin Med Bunion Splint Code 1014 Free Size

ویژگی ها

فری سایز

استفاده راحت و آسان

قابل استفاده برای هر دو پا

جهت جلوگیری از انحراف شست پا

توزیع یکنواخت فشار نیروی اصلاح کننده

در حال تامین

بونیون یا هالوکس والگوس شست پا، یک برجستگی استخوانی در کنار پا است که در انتهای انگشت شست پا ایجاد می‌شود. این قسمت از کف پا می‌تواند ملتهب و متورم و باعث درد کف پا شود. هالوکس والگوس شست پا اغلب در زنان و افراد مسن ایجاد می‌شود. با گذشت زمان، مفصل آسیب دیده ممکن است سفت و دردناک شود و تغییر شکل پیدا کند. هالوکس والگوس و دردی که ایجاد می‌کند می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی در اندازه بودن کفش و دشواری در راه رفتن شود. بانیون اسپیلینت ‌هالوکس والگوس پین مد یکی از روش‌های رایج برای درمان بیماری‌ هالوکس والگوس است. استفاده از آن در بین انگشت شست منحرف شده و انگشت کناری است که انگشت شست را در زاویه مناسب قرار می‌دهد. استفاده از این محصول سبب می‌شود تا درد انحراف انگشت پا کمتر شود.

ویژگی‌های خاص:

-استفاده راحت و آسان

-جهت جلوگیری از انحراف شست پا

-قابل استفاده برای هر دو پا

-توزیع یکنواخت فشار نیروی اصلاح کننده

نحوه مصرف: این وسیله به منظور جدا کردن انگشتان پا و جلوگیری از چسبیدگی و ایجاد فاصله طراحی شده است. این محصول را به آرامی بین انگشت شصت پا قرار دهید.

هشدار مصرف: استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. در صورتی که محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شود، نباید به وسیله فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد. با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند پین مد - Pin Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول لا‎ انگشتی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز Free Size
قابل استفاده برای انگشت شست پا
موارد مصرف درمان انحراف شست پا
روش مصرف این وسیله به منظور جدا کردن انگشتان پا و جلوگیری از چسبیدگی و ایجاد فاصله طراحی شده است. این محصول را به آرامی بین انگشت شصت پا قرار دهید.
هشدار مصرف استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. در صورتی که محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شود، نباید به وسیله فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد. با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. از قرار دادن محصول در برابر حرارت خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید