داروتو
تصویر  جوراب واریس بالای زانو AG نرمال مدل ۷۰۸۰ پین مد سايز ۶
تصویر  جوراب واریس بالای زانو AG نرمال مدل ۷۰۸۰ پین مد سايز ۶
تصویر  جوراب واریس بالای زانو AG نرمال مدل ۷۰۸۰ پین مد سايز ۶

جوراب واریس بالای زانو AG نرمال مدل ۷۰۸۰ پین مد سايز ۶

Pin Med Thigh High Stockings Varicose Socks Code 7080 Size 6

دسته بندی : جوراب واریس
ویژگی ها

سایز ۶ بالای زانو

استفاده آسان

محکم و بادوام

حفظ گرمای بدن

تسریع بهبود بیماری

بهبود گردش خون و کاهش تورم‌های شدید

ایجاد گرمای موضعی در بخش‌های مختلف پا

در حال تامین

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شاغلان در کارهای کم تحرک با آن مواجه هستند واریس است. افرادی که ساعت‌های طولانی مجبورند روی پا بایستند، افرادی که ساعت‌های طولانی پشت میز کار می‌نشینند بیشتر در معرض ابتلا به واریس قرار دارند. این افراد معمولا از درد پاها، درد پشت ساق پا، احساس سنگینی در پا و خستگی در هنگام نشستن شکایت می‌کنند. زنان باردار هم در اثر تغییرات هورمونی در معرض ابتلا به واریس پا قرار دارند. ترشح هورمون‌هایی مانند هورمون پروژسترون و قرص‌های ضد حاملگی روی عروق اثر می‌گذارند و عروق را شل می‌کنند. عامل وراثت و فاکتورهای فامیلی هم در ابتلا به واریس موثر هستند. جوراب واریس بالای زانو AG نرمال مدل ۷۰۸۰ پین مد باعث کاهش علائم بیماری‌های وریدی و جلوگیری از ایجاد واریس حاد در افراد خواهد شد و همچنین برای درمان رگ‌های واریسی استفاده می‌شود. با استفاده مناسب و به موقع از این جوراب‌ها، جریان خون در پاها بهبود پیدا می‌کند و باعث کاهش درد و ورم واریس در پاها نیز می‌شود. این جوراب واریس فشار تقریبی ۲۴ تا ۳۰ میلی متر جیوه که هنگام استفاده به پا وارد می‌کند، جهت جلوگیری از پیشرفت و البته بهبود بیماری واریس می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-محکم و بادوام

-حفظ گرمای بدن

-تسریع بهبود بیماری

-تولید شده از الیاف باکیفیت

-فشرده سازی درجه بندی شده

نحوه مصرف: هر صبح قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایید جوراب واریس را بپوشید. پاها اول صبح، کمترین میزان تورم را دارند. قبل از پوشیدن جوراب واریس دستکش نایلونی بپوشید. نایلون پاره نشدنی (ریپ استاپ) و بسیار لغزنده که پوشیدن جوراب واریس بلند را خیلی آسان تر می‌کند. به آرامی جوراب واریس را به بالای پای خود بکشید و چین و چروک های اضافی آن را نیز صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که پاشنه پا در موقعیت صحیح قرار گرفته و چین و چروک‌های جوراب صاف شده‌اند. اگر جورابی به طول ران یا بلند تر می‌پوشید، بایستید تا آن را بالای زانو، باسن و کمرتان بکشید. جوراب واریس باید صاف باشد، به خصوص در مچ پا و پشت زانو. قسمت بالایی جورابی به طول زانو یا ران پا را لوله نکنید و اگر خیلی بلند است، آن را به سمت پایین تا نزنید. سعی کنید دستکش خانگی پلاستیکی بپوشید. دستکش‌هایی شبیه آن‌هایی که برای نظافت منزل به کار می‌رود. این دستکش‌ها کمک می‌کنند تا جوراب را سفت تر در دست بگیرید و چین و چروک‌ها را راحت تر صاف کنید، همچنین از پاره شدن جوراب توسط ناخن‌هایتان محافظت می‌کند. اگر جورابتان نخ کش یا پاره شود، دیگر تراکم لازم را نخواهد داشت. پودر تالک یا پودر بچه را به پای خود بمالید تا جوراب به نرمی از پا بالا رود. اگر از هر نوع لوسیونی استفاده می‌کنید، قبل از پوشیدن جوراب واریس از خشک شدن آن مطمئن شوید. اگر شما مشکل خم شدن کمر دارید، از جوراب پوش استفاده کرده و به وسیله آن جوراب را بالا بکشید. جوراب پوش یا باتلر، میله‌هایی فلزی هستند که در هر دو طرف خود دسته‌هایی دارند. جوراب را در میله قرار می‌دهید، سپس قدم در میله گذاشته، دسته‌ها را به سمت بالا می‌کشید و به کمک آن‌ها جوراب را می‌پوشید و بالا می‌کشید. از دوست یا عضوی از خانواده برای پوشیدن جوراب واریس یا درآوردن جوراب کمک بگیرید.

هشدار مصرف: در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار بگیرد. جوراب باید هر روز صبح قبل از شروع کار و فعالیت روزانه پوشیده شده و شب در آورده شود. هرگز نباید در هنگام خواب این جوراب‌ها را پوشید. حداکثر مدت زمانی که می‌توان این جوراب‌ها را پوشید حدود ۱۶ ساعت است که توسط پزشک باید مشخص شود. بهترین زمان برای پوشیدن جوراب واریس، صبح‌ها بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب است. اگر یکی دو روز جوراب واریس را نپوشید، پوشیدن جوراب واریس سخت می‌شود. اگر پای شما بیش از اندازه ورم می‌کند و نمی‌توانید جوراب را بپوشید، ممکن است نیاز به بانداژ پا داشته باشید. جوراب واریس باید هر ۶ ماه یک بار تعویض شود تا بتوانند بهترین اثر درمانی را برای بیمار داشته باشند، در پایان هر ۶ ماه خاصیت الاستیکی و فشار لازم این جوراب‌ها کاهش پیدا می‌کند، در تعویض ۶ ماهه جوراب واریس، راهنمای خرید جوراب واریس باز هم باید رعایت شود. جوراب‌های درمانی را نباید هرگز بر روی زخم‌های باز بپوشانید.

سایزها: برای اطلاع از سایزهای جوراب واریس، به راهنمای اندازه گیری در عکس‌ جعبه‌ی محصول دقت کنید.

عنوان مشخصه
برند پین مد - Pin Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول جوراب واریس
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز 6
قابل استفاده برای پا
موارد مصرف بهبود گردش خون و کاهش تورم‌های شدید
روش مصرف هر صبح قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایید جوراب واریس را بپوشید. پاها اول صبح، کمترین میزان تورم را دارند. قبل از پوشیدن جوراب واریس دستکش نایلونی بپوشید. نایلون پاره نشدنی (ریپ استاپ) و بسیار لغزنده که پوشیدن جوراب واریس بلند را خیلی آسان تر می‌کند. به آرامی جوراب واریس را به بالای پای خود بکشید و چین و چروک های اضافی آن را نیز صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که پاشنه پا در موقعیت صحیح قرار گرفته و چین و چروک‌های جوراب صاف شده‌اند. اگر جورابی به طول ران یا بلند تر می‌پوشید، بایستید تا آن را بالای زانو، باسن و کمرتان بکشید. جوراب واریس باید صاف باشد، به خصوص در مچ پا و پشت زانو. قسمت بالایی جورابی به طول زانو یا ران پا را لوله نکنید و اگر خیلی بلند است، آن را به سمت پایین تا نزنید. سعی کنید دستکش خانگی پلاستیکی بپوشید. دستکش‌هایی شبیه آن‌هایی که برای نظافت منزل به کار می‌رود. این دستکش‌ها کمک می‌کنند تا جوراب را سفت تر در دست بگیرید و چین و چروک‌ها را راحت تر صاف کنید، همچنین از پاره شدن جوراب توسط ناخن‌هایتان محافظت می‌کند. اگر جورابتان نخ کش یا پاره شود، دیگر تراکم لازم را نخواهد داشت. پودر تالک یا پودر بچه را به پای خود بمالید تا جوراب به نرمی از پا بالا رود. اگر از هر نوع لوسیونی استفاده می‌کنید، قبل از پوشیدن جوراب واریس از خشک شدن آن مطمئن شوید. اگر شما مشکل خم شدن کمر دارید، از جوراب پوش استفاده کرده و به وسیله آن جوراب را بالا بکشید. جوراب پوش یا باتلر، میله‌هایی فلزی هستند که در هر دو طرف خود دسته‌هایی دارند. جوراب را در میله قرار می‌دهید، سپس قدم در میله گذاشته، دسته‌ها را به سمت بالا می‌کشید و به کمک آن‌ها جوراب را می‌پوشید و بالا می‌کشید. از دوست یا عضوی از خانواده برای پوشیدن جوراب واریس یا درآوردن جوراب کمک بگیرید.
هشدار مصرف در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار بگیرد. جوراب باید هر روز صبح قبل از شروع کار و فعالیت روزانه پوشیده شده و شب در آورده شود. هرگز نباید در هنگام خواب این جوراب‌ها را پوشید. حداکثر مدت زمانی که می‌توان این جوراب‌ها را پوشید حدود ۱۶ ساعت است که توسط پزشک باید مشخص شود. بهترین زمان برای پوشیدن جوراب واریس، صبح‌ها بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب است. اگر یکی دو روز جوراب واریس را نپوشید، پوشیدن جوراب واریس سخت می‌شود. اگر پای شما بیش از اندازه ورم می‌کند و نمی‌توانید جوراب را بپوشید، ممکن است نیاز به بانداژ پا داشته باشید. جوراب واریس باید هر ۶ ماه یک بار تعویض شود تا بتوانند بهترین اثر درمانی را برای بیمار داشته باشند، در پایان هر ۶ ماه خاصیت الاستیکی و فشار لازم این جوراب‌ها کاهش پیدا می‌کند، در تعویض ۶ ماهه جوراب واریس، راهنمای خرید جوراب واریس باز هم باید رعایت شود. جوراب‌های درمانی را نباید هرگز بر روی زخم‌های باز بپوشانید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری هر هفته ۲ یا ۳ بار، با آب ولرم (رو به سرد) جوراب واریس را بشوئید، پس از هر بار استفاده و شستشو در دمای اتاق و دور از نور مستقیم آفتاب آن را خشک کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید