داروتو
تصویر  شامپو تقویت کننده موی شکننده  داو۲۰۰ میلی‌ لیتر

شامپو تقویت کننده موی شکننده داو۲۰۰ میلی‌ لیتر

Dove shampo hair fall rescue 200 ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

کمک به تقویت و حفظ استحکام موها

مناسب موهای آسیب دیده و شکننده

ایجاد زیبایی و سر زندگی در موها

درمان کامل ریزش مو

تغدیه ریشه موها

در حال تامین

یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی هر فرد مو های آن است. از ان جایی که مو ها جنس های مختلفی دارند، نحوه مراقبت و شستشو آن ها نیز متفاوت می باشد. مو های شکننده جزو مو‌هایی است که نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارد و باید حتما از شامپو‌های مخصوص استفاده کرد. این شامپو به عنوان تقویت کننده عمل می‌کند و می‌تواند به حفظ و استحکام مو‌ها کمک کند. با این کار از ریزش مو جلوگیری می‌شود.  این محصول با تقویت ریشه مو می تواند مانع از وز شدن مو‌ها شود. ترکیبات موجود در این محصول باعث شده است که مو‌ها از حالت شکنندگی خارج شوند و حالت طبیعی و نرم به خود بگیرند. یکی از مهم ترین ویژگی های شامپو تقویت کننده موی داو خاصیت حجم دهندگی مو است که باعث می‌شود مو‌های شما پر پشت شود. استفاده از این محصول باعث ایجاد زیبایی و حس سر زندگی در مو ها می‌شود. این محصول مناسب خانوم‌ها می‌باشد که دارای مو‌های شکننده هستند.  با استفاده کامل از این محصول ریزش مو به صورت کامل درمان می‌شود و مو‌ها دوباره دچار ریزش نمی‌شوند.

بهتر است پس از استفاده از این محصول از نرم کننده های مناسب مو های رنگ شده، ماسک های داخل حمام و بعد از حمام و سرم های ترمیم کننده و حالت دهنده مو برای داشتن مو های سالم، زیبا و خوش حالت استفاده کنید.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به تقویت و حفظ استحکام موها

-مناسب موهای آسیب دیده و شکننده

-ایجاد زیبایی و سر زندگی در موها

-درمان کامل ریزش مو و جلوگیری از ریزش دوباره

-تغدیه ریشه مو ها

-جلو گیری از وز شدن مو

-حجم دهنده مو

-افزایش حالت دهی مو

نحوه مصرف:ابتدا مو‌ های خود را با آب ولرم مرطوب نموده سپس مقداری از شامپو را بر روی مو‌ های خیس خود ریخته و به آرامی ماساژ  دهید. سپس کف حاصله را به مدت 5 دقیقه بر روی مو‌های خود باقی بگذارید و بعد از آن با آب ولرم مو‌ها را به طور کامل آب کشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورات سولفات، کلوراید، عطر، گلیکول دی استئارات، کربومر، گلوکونولاکتون، آکریلات کوپلیمر، کوکامید MEA، سدیم سولفات، سیکلو تترا سیلوکزان، زینک گلوکونات، منیزیم نیترات، دی متیل پالمیتامین، سیلیکا، منیزیم کلراید، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، فنوکسی اتانول، آمیل سینامال، بنزیل سالیسیلات، بتیل فنیل متیل پروپینال، هگزیل سینامات، لینالول

هشدار مصرف: از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید.

دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

 

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 200 میلی لیتر
جنسیت مصرف بانوان
فاقد عصاره و ویتامین
مناسب برای موهای آسیب دیده
خاصیت تقویت کننده
هشدار مصرف دور از دسترس کودکان نگهداری شود
شماره مجوز 1102087765746791

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید