داروتو
تصویر  کلاه ضد شپش لایس کپ
تصویر  کلاه ضد شپش لایس کپ

کلاه ضد شپش لایس کپ

Lice Elimination System lice Cap

دسته بندی : ضد شپش سر
ویژگی ها

حاوی عصاره اکالیپتوس، درخت چای، آلوئه ورا، اسطوخودوس و درخت کاج

دارای ۲ عدد کلاه ضد شپش، ۱ عدد شانه ضد شپش و دفترچه راهنما

اثر گذاری در عرض ۴۵ دقیقه

بدون مواد شیمیایی و سمی

بدون آسیب رساندن به مو

استفاده آسان

در حال تامین

کلاه ضد شپش لایس کپ روهان تجهیز پارس محصولی برای درمان شپش سر برای تمام سنین است. مو و پوست سر نیاز به مراقبت روزانه دارد چون امروزه عوامل مختلفی مثل آب و هوای آلوده باعث بروز مشکلاتی نظیر خارش، شوره و شپش می‌شوند. همچنین شکل شپش سر شبیه به یک موجود شش پا و به رنگ سفید مایل به خاکستری است؛ این موجود در داخل سر باعث بروز خارش و التهاب می‌شود که بسیار آزار دهنده است. خوشبختانه برای حل این مشکل شرکت روهان تجهیز پارس کلاه ضد شپش به بازار عرضه کرده که یک بار برای همیشه با مصرف آن از شر شپش‌ها خلاص شوید. این محصول ترکیباتی مثل عصاره اکالیپتوس، درخت چای، اسطوخودوس، آلوئه ورا و درخت کاج دارد که از پوسته شپش عبور کرده و باعث خفگی این انگل می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

حاوی عصاره اکالیپتوس، درخت چای، آلوئه ورا، اسطوخودوس و درخت کاج

دارای ۲ عدد کلاه ضد شپش، ۱ عدد شانه ضد شپش و دفترچه راهنما

اثر گذاری در عرض ۴۵ دقیقه

بدون مواد شیمیایی و سمی

بدون آسیب رساندن به مو

استفاده آسان

نحوه مصرف: کلاه را روی سر قرار دهید تا روغن‌ موجود در آن به خوبی جذب پوست و مو شوند؛ هر چقدر سر بیشتر به مواد روغنی کلاه آغشته شود، اثربخشی بهتری خواهد داشت. سپس سر را ۲ دقیقه ماساژ دهید و مجددا پس از ۱۰ دقیقه دوباره این کار را تکرار نمائید. بعد از ۴۵ دقیقه کلاه را بردارید؛ سر را به ۴ قسمت تقسیم نمائید و به طور کامل شانه بزنید. سپس استحمام کنید و تا ۳ روز بعد از استفاده از کلاه موها را شانه کنید. پس از ۱۰ تا ۱۴ روز از کلاه دوم استفاده کنید تا به طور کامل سر پاکسازی شود؛ هنگام استفاده از این کلاه نیز دقیقا مراحل بالا را تکرار کنید.

ترکیبات: عصاره اکالیپتوس، درخت چای، آلوئه ورا، اسطوخودوس و درخت کاج

هشدار مصرف: برای جلوگیری از ابتلای مجدد، بهداشت فردی را رعایت کرده و وسایل شخصی را با آب بالای ۶۰ درجه بشوئید. از تماس محتویات داخل کلاه با پلک و سطوح مخاطی جلوگیری نمائید. هر کلاه ۱ بار مصرف است و پس از استفاده باید دور انداخته شود. در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع و با پزشک مشورت کنید. دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در طول دوره درمان، از استفاده داروهای مشابه پرهیز نمائید. این محصول فقط برای مصرف خارجی قابل استفاده است.

عنوان مشخصه
برند روهان تجهیز پارس - Rohan Tajhiz Pars
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده روهان تجهیز پارس
نوع محصول کلاه
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره اکالیپتوس، درخت چای، آلوئه ورا، اسطوخودوس و درخت کاج
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ضد شپش
ترکیبات دی لیمونن، روغن اسطوخودو، سنبل هندی، روغن درخت چای، دی اتیل تولوآمید، فنوکسی اتانول، عصاره پیرتروم
روش مصرف کلاه را روی سر قرار دهید تا روغن‌ موجود در آن به خوبی جذب پوست و مو شوند؛ هر چقدر سر بیشتر به مواد روغنی کلاه آغشته شود، اثربخشی بهتری خواهد داشت. سپس سر را ۲ دقیقه ماساژ دهید و مجددا پس از ۱۰ دقیقه دوباره این کار را تکرار نمائید. بعد از ۴۵ دقیقه کلاه را بردارید؛ سر را به ۴ قسمت تقسیم نمائید و به طور کامل شانه بزنید. سپس استحمام کنید و تا ۳ روز بعد از استفاده از کلاه موها را شانه کنید. پس از ۱۰ تا ۱۴ روز از کلاه دوم استفاده کنید تا به طور کامل سر پاکسازی شود؛ هنگام استفاده از این کلاه نیز دقیقا مراحل بالا را تکرار کنید.
هشدار مصرف برای جلوگیری از ابتلای مجدد، بهداشت فردی را رعایت کرده و وسایل شخصی را با آب بالای ۶۰ درجه بشوئید. از تماس محتویات داخل کلاه با پلک و سطوح مخاطی جلوگیری نمائید. هر کلاه ۱ بار مصرف است و پس از استفاده باید دور انداخته شود. در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع و با پزشک مشورت کنید. دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در طول دوره درمان، از استفاده داروهای مشابه پرهیز نمائید. این محصول فقط برای مصرف خارجی قابل استفاده است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید