داروتو
تصویر  شامپو موهای رنگ شده Color Protect داو ۴۰۰ میلی‌ لیتر
تصویر  شامپو موهای رنگ شده Color Protect داو ۴۰۰ میلی‌ لیتر

شامپو موهای رنگ شده Color Protect داو ۴۰۰ میلی‌ لیتر

Dove Color Protect Shampoo 400ml

ویژگی ها

تقویت کننده و شاداب کننده موی سر

تمیز کننده و پاک کننده‌ی مو

مناسب موهای رنگ شده 

قابل استفاده برای آقایان و بانوان

در حال تامین

از گذشته تا کنون مو تاثیر بسزایی در زیبایی داشته و داشتن موهایی زیبا و سالم دغدغه‌ایی دائمی چه برای بانوان و چه آقایان بوده است.با گذشت زمان و استفاده از رنگ‌های مختلف برای مو، آسیب دیدگی موها رفته رفته افزایش یافت. در این زمان استفاده از شامپوهایی مناسب برای افزایش لطافت و شادابی موها اهمیت زیادی پیدا کرد. برند داو با در نظر گرفتن سبک نوین زندگی و تغییرات ایجاد شده در موها و آسیب‌های وارده بر آن محصولی شگرف و کاربردی را به بازار عرضه کرد. شامپو موهای رنگ شده داو مدل Protect در حجم 400 میلی لیتر از سری شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده می‌باشد.  شامپو موهای رنگ شده داو مدل Protect، شاداب کننده و تقویت کننده‌ی موی سر بوده و برای حفاظت مو از آسیب دیدگی و کمک به تثبیت رنگ مو ساخته شده است. این شامپو حاوی فایبراکتیو بوده که علاوه بر تثبیت رنگ مو موجب بازسازی بافت مو می‌شود. همچنین حاوی سرم میکرو مرطوب کننده است که موجب ترمیم سطح مو و شفافیت و درخشندگی رنگ مو می‌شود. استفاده از نرم کننده های مناسب موهای رنگ شده و استفاده از ماسک های داخل حمام و بعد از حمام و سرم های ترمیم کننده و حالت دهنده مو جهت داشتن موهایی زیبا و خوش حالت توصیه می شود.

ویژگی‌های خاص:

-ایجاد رطوبت منحصر به فرد برای تارهای مو

-حفظ طراوت، شادابی و حجم طبیعی موها

-جلوگیری از محو و کمرنگ شدن رنگ مو

-تغذیه عمیق مو و بازسازی مو

-جلوگیری از آسیب دیدگی

-عدم ایجاد ریزش در موها

-محافظت از بافت موها

-تثبیت کننده رنگ مو

نحوه مصرف: شامپو را به ساقه و کف سر ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورات سولفات، کوکامیدو پروپیل بتاین، دیمتیکونول، گلیسیرین، سدیم کلراید، عطر، گلیکول دی استارات، کربومر، گلوکونولکتون، کوکامید MEA، سدیم سولفات، TEA – سولفات، PEG-۴۵M، سیکلو تترا سیلوکزان، منیزیم نیترات، دی متیل پالمیتامین، سیلیکا، منیزیم کلراید، BHT، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، فنوکسی اتانول، سدیم بنزوات، بنزیل سالیسیلات، هگزیل سینامات، لینالول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
روش مصرف شامپو را بر روی موهای خیس ماساژ دهید تا کف کند. سپس با آب بشویید. برای بهترین اثر بخشی این عمل را دوبار تکرار کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
شماره مجوز 38/14830
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید