داروتو
تصویر  دستگاه بخور سرد AT-500 آلتیما ۵ لیتر
تصویر  دستگاه بخور سرد AT-500 آلتیما ۵ لیتر
تصویر  دستگاه بخور سرد AT-500 آلتیما ۵ لیتر

دستگاه بخور سرد AT-500 آلتیما ۵ لیتر

Altima Ultrasonic Humidifer Model AT-500 5lit

ویژگی ها

بخور سرد

نمایش میزان آب

ظرفیت مخزن ۵ لیتر

وزن دستگاه ۳۵۰۰ گرم

میزان کارکرد مداوم ۱۰ ساعت

حداکثر فضای مناسب ۷۰ متر مربع

۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش

قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب مخزن

در حال تامین

دستگاه بخور دستگاهی است که برای افزایش رطوبت محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مکان‌هایی با آب و هوای خشک و یا در فصول سرد که رطوبت هوا کاهش می‌یابد، خشکی هوا مشکلات متعددی را به وجود می‌آورد، بهترین دستگاه بخور برای هر فضای بسته‌ای می‌تواند انتخابی مناسب برای بر طرف کردن خشکی هوا و زدودن آلودگی آن باشد. به طور یقین خرید دستگاه بخور گامی موثر در ایجاد فضایی شاد و پویا در خانه و یا محل کار است. استفاده از دستگاه بخور مایه افزایش بهتر تنفس، کاهش علائم آسم و بیماری‌های تنفسی، کاهش سرماخوردگی و یا خشکی چشم و دیگر مشکلات می‌شود. دستگاه بخور سرد AT-500 آلتیما ۵ لیتری ظاهری زیبا دارد و باعث می‌شود منزل و محیط شما زیبا و آراسته شود. از دیگر مزیت‌های این دستگاه بخور می‌توان به خاموشی خودکار این دستگاه در هنگام اتمام آب مخزن آن نام برد، همچنین قدرت پرتاب خوبی دارد که باعث شده تا حداکثر فضای ۷۰ متر را جوابگو باشد.

ویژگی‌های خاص:

-رفع بیماری‌های تنفسی

-بدون صدای آزار دهنده

-مخزن پلاستیکی قابل شستشو

-برطرف کننده التهاب و تحریک گلو

-قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب مخزن

نحوه مصرف: در اولین راه اندازی پایه دستگاه را به مدت ۳۰ دقیقه در دمای اتاق قرار دهید (حدود ۲۵ درجه سانتی‌گراد) بخصوص اگر دمای بیرون کمتر از ۵ درجه سانتی گراد است. توصیه‌‌ می‌‌شود وقتی رطوبت نسبی کمتر از ۸۰٪ است از دستگاه استفاده ‌‌شود. از آب تمیز و زیر ۴۰ درجه استفاده کنید. مخزن آب را باز بینی کرده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید. مخزن آب را از پایه خارج نموده و با توجه به جهت‌‌های (باز / بسته کردن) درپوش را باز کرده سپس مخزن را با آب تمیز پر کنید. درپوش را ببندید و مخزن آب را با احتیاط بر روی پایه قرار دهید. دهانه خروجی بخار را بر روی حفره‌ای که روی مخزن قرار دارد بگذارید. سیم دو شاخه را به پریز متصل کرده و با فشردن دکمه on/off روشن کنید. توجه داشته باشید هرگز دستگاه را بدون آب روشن نکنید.

هشدار مصرف: از روشن کردن دستگاه زمانی که مخزن خالی از آب است، جدا خودداری فرمایید. هنگام تمیز کردن از نفوذ آب به قطعات داخلی دستگاه خودداری فرمایید. دو شاخه دستگاه مستقیما به پریز دیواری متصل شود. دستگاه را بر سطح کاملا صاف و تراز، در فاصله‌ی حداقل ۲ متری از مبلمان، وسایل منزل و دستگاه‌‌های الکتریکی قرار دهید. از بازی کردن کودکان با این دستگاه جلوگیری نمایید.

عنوان مشخصه
برند آلتیما - Altima
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بهبود برتر بالین
حجم 5 لیتر
وزن 3500 گرم
نوع محصول دستگاه بخور
سن مصرف تمام سنین
قابل استفاده برای محیط منزل و محل کار
موارد مصرف بخور خانگی، بهبود عفونت‌های مجاری تنفسی، کاهش درد و سرفه‌های خشک
روش مصرف در اولین راه اندازی پایه دستگاه را به مدت ۳۰ دقیقه در دمای اتاق قرار دهید (حدود ۲۵ درجه سانتی‌گراد) بخصوص اگر دمای بیرون کمتر از ۵ درجه سانتی گراد است. توصیه‌‌ می‌‌شود وقتی رطوبت نسبی کمتر از ۸۰٪ است از دستگاه استفاده ‌‌شود. از آب تمیز و زیر ۴۰ درجه استفاده کنید. مخزن آب را باز بینی کرده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید. مخزن آب را از پایه خارج نموده و با توجه به جهت‌‌های (باز / بسته کردن) درپوش را باز کرده سپس مخزن را با آب تمیز پر کنید. درپوش را ببندید و مخزن آب را با احتیاط بر روی پایه قرار دهید. دهانه خروجی بخار را بر روی حفره‌ای که روی مخزن قرار دارد بگذارید. سیم دو شاخه را به پریز متصل کرده و با فشردن دکمه on/off روشن کنید. توجه داشته باشید هرگز دستگاه را بدون آب روشن نکنید.
هشدار مصرف از روشن کردن دستگاه زمانی که مخزن خالی از آب است، جدا خودداری فرمایید. هنگام تمیز کردن از نفوذ آب به قطعات داخلی دستگاه خودداری فرمایید. دو شاخه دستگاه مستقیما به پریز دیواری متصل شود. دستگاه را بر سطح کاملا صاف و تراز، در فاصله‌ی حداقل ۲ متری از مبلمان، وسایل منزل و دستگاه‌‌های الکتریکی قرار دهید. از بازی کردن کودکان با این دستگاه جلوگیری نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
منبع انرژی اتصال به برق از طریق آداپتور

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید