داروتو
تصویر  زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو سایز مدیوم
تصویر  زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو سایز مدیوم
تصویر  زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو سایز مدیوم
تصویر  زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو سایز مدیوم

زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو سایز مدیوم

Oppo Foot Support For Left Code 1034 Medium

دسته بندی : زانو بند طبی
ویژگی ها

سایز مدیوم پای چپ

درمان پیچ خوردگی زانو

برطرف کردن بی ثباتی و پشتیبانی دوبل زانو

تسکین دهنده‌ی درد التهاب و آرتروز زانو

حفظ گرمای بدن در زانو و افزایش گردش خون

نوارهای نئوپرن پیچیده شده دور ساپورت برای پشتیبانی مستقیم پاتلا

در حال تامین

احتمال وجود آسیب دیدگی‌هایی مانند شکستگی استخوان و آسیب یا پارگی عضله برای هرکسی است و دردهای مزمنی که از این آسیب‌ها بوجود می‌آید، بسیار آزار دهنده است. اگر اقدامات لازم برای پیگیری این درد‌ها انجام نشود، این دردها آهسته آهسته بیشتر و به آسیب‌های جدیدی تبدیل خواهد شد. از اولین اقدامات لازم برای درمان و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر، می‌توان به مجموعه‌ای از درمان‌ها توسط  پزشک اشاره کرد، از جمله آب درمانی، ماساژ و فیزیوتراپی. در این مدت، یکی دیگر از اقدامات مهم، بستن محل آسیب دیده به شکلی مناسب می‌باشد که متاسفانه برخی افراد به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند و باعث عدم خون رسانی به بافت مربوطه می‌شود. اما بستن محل آسیب دیده به شکل مناسب باعث بهبود گردش خون در بافت درونی، کاهش درد و کمک به بازسازی بافت عضلانی یا استخوان می‌شود. زانوبند آتل دار کد ۱۰۳۴ پای چپ اپو حاوی پد نئوپرن دایره‌ای دور کشکک می‌باشد که کشکک زانو را ثابت نگه داشته و از جابه جایی آن جلوگیری می‌کند. بعلاوه این محصول، گرمای بدن را حفظ کرده و باعث افزایش جریان خون می‌شود و همین امر موجب تسکین دردهای زانو می‌شود. وجود دو فنر در چپ و راست زانوبند آتل دار اوپو، باعث حفاظت و ثبات بیشتری می‌شود و به همین دلیل، دردهای ناشی از تاندونیت و التهاب مفاصل کاهش پیدا می‌کنند.

ویژگی‌های خاص:

-مانع از جابجائی کشکک زانو با وجود پد نئوپرن دایره‌ای دور کشکک

-دارای دو بند نئوپرن جهت حفاظت از پاتلا

-حفاظت و ثبات بیشتر با وجود دو فنر در چپ و راست محصول

-کاهش دردهای ناشی از تاندونیت و التهاب مفاصل

-گرم کردن مفصل زانو

-افزایش گردش خون

نحوه مصرف: مانند جوراب دو طرف ساپورت را در دست بگیرید، پا را در داخل ساپورت قرار دهید و ساپورت را تا زانو بالا بکشید سپس حلقه‌ی باز باید روی کشکک زانو قرار گیرد. مطمئن شوید ایست‌های میانی و جانبی در دو طرف زانو قرار گرفته‌اند و بند‌های میانی را بالا و زیر کشکک زانو بکشید تا سفت و محکم شود و سپس تا بغل (پهلوی) زانو بکشید و ضمیمه کنید تا فشار مناسب حاصل گردد.

ترکیبات: ۱۵ درصد پنبه، ۱۵ درصد نایلون، ۷۰ درصد نئوپرن

هشدار مصرف: استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. این زانو بند به منظور تقویت ماهیچه‌ها تهیه شده، لطفا برای مصارف دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت بروز هر نوع حساسیت، زانو بند را در آورده و با پزشک مشورت کنید.

سایزها: سایز اسمال= 37.5*33.3 سانتی متر، سایز مدیوم= 40.6*37.5 سانتی متر، سایز لارج= 45.1*40.6 سانتی متر، سایز ایکس لارج= 50.2*45.1 سانتی متر، سایز دو ایکس لارج = 55.2*50.2 سانتی متر

توضیحات سایز: برای مشخص کردن سایز، دور قسمت میانی زانو را در حالت ایستاده اندازه بگیرید.

عنوان مشخصه
برند اپو - Oppo
کشور سازنده تایوان - چین تایپه
کشور صاحب برند آمریکا
نوع محصول زانو بند
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز M
قابل استفاده برای زانو
موارد مصرف بی ثباتی زانو، کشیدگی یا پیچ خوردگی زانو
ترکیبات ۱۵ درصد پنبه، ۱۵ درصد نایلون، ۷۰ درصد نئوپرن
روش مصرف مانند جوراب دو طرف ساپورت را در دست بگیرید، پا را در داخل ساپورت قرار دهید و ساپورت را تا زانو بالا بکشید سپس حلقه‌ی باز باید روی کشکک زانو قرار گیرد. مطمئن شوید ایست‌های میانی و جانبی در دو طرف زانو قرار گرفته‌اند و بند‌های میانی را بالا و زیر کشکک زانو بکشید تا سفت و محکم شود و سپس تا بغل (پهلوی) زانو بکشید و ضمیمه کنید تا فشار مناسب حاصل گردد.
هشدار مصرف استفاده از این محصول در افرادی که پوست حساس دارند، ممکن است موجب بروز حساسیت شود. این زانو بند به منظور تقویت ماهیچه‌ها تهیه شده، لطفا برای مصارف دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت بروز هر نوع حساسیت، زانو بند را در آورده و با پزشک مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید