داروتو
تصویر  زانو بند کشی مدل ۵۰۲۳ پین مد سایز مدیوم ۲ عددی
تصویر  زانو بند کشی مدل ۵۰۲۳ پین مد سایز مدیوم ۲ عددی
تصویر  زانو بند کشی مدل ۵۰۲۳ پین مد سایز مدیوم ۲ عددی

زانو بند کشی مدل ۵۰۲۳ پین مد سایز مدیوم ۲ عددی

Pin Med Knee Cap Comfeel Code 5023 Medium 2pcs

ویژگی ها

سایز مدیوم

حمایت از زانو

ایجاد ثبات در زانو

بهبود آرتروز خفیف

تسکین درد و کاهش بار در زانو

درمان التهاب مفصل و بیماری مفصل زانو

درمان رگ به رگ شدن رباط و کبودی مفصل

در حال تامین

مفصل زانو، یکی از مهم ‌ترین مفصل‌های تحمل کننده وزن در بدن شما است و اغلب به آسیب و اختلالات مفصلی بسیار مستعد هستند. ماهیچه‌ها و رباط‌هایی که از مفصل زانو پشتیبانی می‌کنند، باید قوی و باشند و در شرایط خوبی به سر ببرند. این امر آن‌ها را قادر می‌سازد تا در برابر حرکات و فعالیت‌های زانو مقاومت لازم را داشته باشد و بدون آسیب دیدن به فعالیت خود ادامه دهد. گاهی اوقات وقتی زانو آسیب می‌بیند یا تحت شرایط مفصلی قرار می‌گیرد، عضلات، رباط‌ها و بافت‌های اطراف ممکن است از قدرت و انعطاف پذیری لازم برای فعالیت‌های عادی برخوردار نباشند. در حالی که این بافت‌ها باید با تمرینات مناسب و فیزیوتراپی قوی تر شوند، ممکن است در هنگام انجام فعالیت‌هایی که فشار زیادی روی زانو وارد می‌کند، نیاز به پشتیبانی از زانو وجود داشته باشد. زانو بند کشی مدل ۵۰۲۳ پین مد به دلیل استفاده از مواد با کیفیت به خوبی می‌تواند از زانو مراقبت کند و همچنین نوع بافت آن باعث بهبود گردش خون و تهویه مناسب پوست می‌شود. از این زانو بند می‌توان برای درمان رگ به رگ شدن رابط و کبودی مفصل، حمایت و پیشگیری آسیب در زانو، تسکین درد و کاهش بار در زانو، بهبود آرتروز و درمان التهاب مفصل استفاده نمود.

ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از آسیب در زانو

-تسکین درد و کاهش بار در زانو

-عملکرد ماساژی در هنگام حرکات

-درمان التهاب مفصل و بیماری مفصل زانو

-درمان رگ به رگ شدن رباط و کبودی مفصل

نحوه مصرف: مانند جوراب بالای زانو بند کشی پین مد را بگیرید، پا را داخل ساپورت قرار داده و تا زانو بالا بکشید. بخش دایره شکل روی ساپورت به طور کامل باید روی کشکک زانو قرار بگیرد. در هنگامی که در حال فعالیت هستید مرتبا وضعیت زانو بند خود را چک کنید تا مطمئن شوید که درست سر جای خود قرار بگیرد و از جای خود حرکت نکرده است. در صورتی که زانو بند درست سر جای خود روی زانو قرار نگیرد، ممکن است به جای کمک کردن، موجب آسیب رساندن به زانو شود.

هشدار مصرف: در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

سایزها: سایز اسمال= ۳۶ تا ۴۲ سانتی متر، سایز مدیوم= ۴۲ تا ۴۶ سانتی متر، سایز لارج= ۴۶ تا ۵۲ سانتی متر، سایز ایکس لارج= ۵۲ تا ۶۲ سانتی متر

عنوان مشخصه
برند پین مد - Pin Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده جهان طب گستر مبنا
تحت لیسانس آلمان
نوع محصول زانو بند
تعداد 2
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز M
قابل استفاده برای زانو
موارد مصرف ثابت کننده مفصل، مناسب برای شکستگی یا در رفتگی زانو
روش مصرف مانند جوراب بالای زانو بند کشی پین مد را بگیرید، پا را داخل ساپورت قرار داده و تا زانو بالا بکشید. بخش دایره شکل روی ساپورت به طور کامل باید روی کشکک زانو قرار بگیرد. در هنگامی که در حال فعالیت هستید مرتبا وضعیت زانو بند خود را چک کنید تا مطمئن شوید که درست سر جای خود قرار بگیرد و از جای خود حرکت نکرده است. در صورتی که زانو بند درست سر جای خود روی زانو قرار نگیرد، ممکن است به جای کمک کردن، موجب آسیب رساندن به زانو شود.
هشدار مصرف در صورتی که این وسیله توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن محصول، آن را با آب سرد و صابون شسته و روی سطح صاف پهن کنید. از چلاندن محصول و قرار دادن آن در ماشین لباسشوئی خودداری کنید. محصول را در هوای آزاد و در درجه دمای نرمال نگهداری کنید. از قرار دادن محصول در برابر حرارت خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید