داروتو
تصویر  سرم ضد شوره DS پریم ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  سرم ضد شوره DS پریم ۱۵۰ میلی لیتر

سرم ضد شوره DS پریم ۱۵۰ میلی لیتر

Prime DS Anti Dandruff Serum 150ml

دسته بندی : ضد شوره
ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب رفع انواع شوره سر

افزایش سلامت و درخشندگی موها

مکمل شامپوهای درمانی ضد شوره

کنترل خارش و التهاب پوست سر ناشی از شوره

حاوی عصاره عناب، پیروکتون اولامین و اسید سالیسیلیک

در حال تامین

سرم ضد شوره DS پریم محصولی است که به صورت اختصاصی برای استفاده همزمان با شامپو ضد شوره و به عنوان مکمل درمان شوره سر فرموله شده است. این سرم یک محصول غیر صابونی، ایمن و فاقد پارابن، سیلیکون، رنگ و اسانس است که موهای شما را چرب نمی‎کند. این محصول رطوبت مورد نیاز را به مو و پوست سر منتقل نموده و سلامتی و شادابی را به آن‎ها باز می‎گرداند. شوره سر مشکل شایعی است که افراد زیادی آن را با علائمی مانند پوسته ریزی غیر طبیعی سر و در برخی موارد هماره با چرب شدن غیر عادی پوست سر، خارش و ریزش مو تجربه کرده‎اند. به منظور مقابله با این مشکل نه تنها باید یک شامپو ضد شوره مناسب با نوع شوره مورد استفاده قرار گیرد بلکه برای تکمیل درمان و جلوگیری از بازگشت شوره باید یک سرم ضد شوره نیز مصرف شود. در ترکیبات این محصول از عصاره عناب، عصاره انار و کمپلکس‎های گیاهی مختلف استفاده شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-کنترل خارش و التهاب پوست سر ناشی از شوره

-افزایش سلامت و درخشندگی موها

-مکمل شامپوهای درمانی ضد شوره

-جلوگیری از بازگشت مجدد شوره

-تنظیم رطوبت ‌رسانی به کف سر

-کاهش سرعت پوسته‌ ریزی

نحوه مصرف: حداقل یک روز در میان، روی کف سر تمیز (بهتر است قبلا با شامپو ضد شوره پریم شستشو دهید) به مدت ۵ تا ۶ هفته متوالی مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور کلاهک محصول را بپیچانید تا از بدنه ظرف جدا شود. فرق سر را باز کرده، محلول را مستقیما بر روی پوست سر قرار دهید و تمام سر را آغشته کنید. دقت کنید که محلول به تمام نقاط پوست سر رسیده باشد. سپس پوست سر را ماساژ دهید و بعد از آن موها را به مدت ۸ ساعت آبکشی نکنید.

ترکیبات: آب، الکل، عصاره انار، گلیسیرین، پنتیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، عصاره عناب، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، پیروکتون اولامین، سالیسیلیک اسید، دکسپانتنول، عصاره‌های ترتیزک آبی (علف چشمه)، بابا آدم، مریم گلی، لیمو ترش، پاپیتال و گل صابونی، سدیم هیالورونیک، بیزابولول، ویتامین E

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره عناب، پیروکتون اولامین و اسید سالیسیلیک
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف مکمل شامپوهای درمانی ضد شوره
ترکیبات آب، الکل، عصاره انار، گلیسیرین، پنتیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، عصاره عناب، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، پیروکتون اولامین، سالیسیلیک اسید، دکسپانتنول، عصاره‌های ترتیزک آبی (علف چشمه)، بابا آدم، مریم گلی، لیمو ترش، پاپیتال و گل صابونی، سدیم هیالورونیک، بیزابولول، ویتامین E
روش مصرف حداقل یک روز در میان، روی کف سر تمیز (بهتر است قبلا با شامپو ضد شوره پریم شستشو دهید) به مدت ۵ تا ۶ هفته متوالی مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور کلاهک محصول را بپیچانید تا از بدنه ظرف جدا شود. فرق سر را باز کرده، محلول را مستقیما بر روی پوست سر قرار دهید و تمام سر را آغشته کنید. دقت کنید که محلول به تمام نقاط پوست سر رسیده باشد. سپس پوست سر را ماساژ دهید و بعد از آن موها را به مدت ۸ ساعت آبکشی نکنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید