داروتو
تصویر  سرم مو ویتا درای موهای خشک و آسیب دیده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  سرم مو ویتا درای موهای خشک و آسیب دیده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو ویتا درای موهای خشک و آسیب دیده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

Dermalift Vita Dry Serum For Dry And Damaged Hair 100ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ترمیم کننده مو

باز کننده گره مو

مغذی و آبرسان موها

افزایش استحکام و لطافت موها

سرشار از روغن‌های گیاهی و آنتی اکسیدان‌ها

حاوی روغن آرگان، ویتامین E، روغن آووکادو، روغن جوجوبا

245,000 تومان

روغن آرگان یک نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی است و حاوی ویتامین E و اسیدهای چرب فراوان است. این روغن به واسطه آنتی اکسیدان‌های موجود در آن ضمن تقویت رشد موها باعث افزایش نرمی و لطافت ساقه مو گردیده و از خشکی مو و پوست سر جلوگیری می‌کند. روغن کالندولا یک روغن طبیعی است که با افزایش جریان خون در فولیکول‌های مو باعث قوی ‌تر و مستحکم ‌تر شدن آن‌ها گردیده و منجر به ترمیم ساقه موها و جلوگیری از ایجاد موخوره می‌شود. در ترکیبات سرم مو ویتا درای موهای خشک و آسیب دیده درمالیفت از روغن جوجوبا، روغن جوانه گندم، عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان، روغن آووکادو، روغن کالندولا و ویتامین E نیز استفاده شده است. روغن جوجوبا سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده که علاوه بر تغذیه ساقه موها باعث افزایش رطوبت رسانی و جلوگیری از شکنندگی کوتیکول موها می‌گردد. 

ویژگی‌های خاص:

-باز کننده گره مو

-افزایش مقاومت مو

-مغذی و آبرسان موها

-افزایش استحکام و لطافت موها

-حاوی روغن هسته انگور، عصاره روغنی انار، عصاره روغنی آلوئه ورا

نحوه مصرف: میزان کافی از سرم مو ویتا درای درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکونول، روغن جوجوبا، پرزیا گرتیزما اویل (روغن آووکادو)، روغن جوانه گندم، فنیل تری متیکون، روغن آرگان، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی کالاندولا، اسکوالن، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات (ویتامین E)، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن هسته انگور، عصاره روغنی انار، عصاره روغنی آلوئه ورا، روغن آرگان، ویتامین E، روغن آووکادو، روغن جوجوبا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف ترمیم‎ کننده
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکونول، روغن جوجوبا، پرزیا گرتیزما اویل (روغن آووکادو)، روغن جوانه گندم، فنیل تری متیکون، روغن آرگان، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی کالاندولا، اسکوالن، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات (ویتامین E)، اسانس
روش مصرف میزان کافی از سرم مو ویتا درای درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید