داروتو
تصویر  شامپو سلنیوم سولفاید ۱ درصد ایران ناژو ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو سلنیوم سولفاید ۱ درصد ایران ناژو ۱۵۰ میلی لیتر

شامپو سلنیوم سولفاید ۱ درصد ایران ناژو ۱۵۰ میلی لیتر

Iran Najo Selenium Sulfide 1% Shampoo 150ml

دسته بندی : ضد خارش سر
ویژگی ها

درمان شوره

درمان پتریازیس ورسیکالر

جهت درمان درماتیت سبوره و شوره سر

درمان موضعی درماتیت سبورئیک سر و بدن (شوره سر)

کاهش خارش، پوسته ریزی، تحریک و قرمزی پوست کف سر

در حال تامین

شامپو سلنیوم سولفاید ۱ درصد ایران ناژو ۱۵۰ میلی لیتر یک شامپو ضد عفونی کننده است که برای از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر به صورت شامپو ضد شوره استفاده می‌شود. در افراد مستعد ابتلا به شوره سر، فرم ملتهب درماتیت شوره، قارچ مالاسزیا می‌تواند بسیار موثر عمل کند. سلنیوم سولفاید ریزش بیش از حد و سوزش پوست سر را با حذف قارچ فراوان پوست سر و کنترل میزان ریختن سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. علاوه بر کنترل علائم شوره سر، سلنیوم سولفاید در درمان پیتریازیس، عفونت قارچی پوست، کچلی و عفونت قارچی پوست سر استفاده می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-درمان شوره

-درمان پتریازیس ورسیکالر

-جهت درمان درماتیت سبوره و شوره سر

-درمان موضعی درماتیت سبورئیک سر و بدن (شوره سر)

-کاهش خارش، پوسته ریزی، تحریک و قرمزی پوست کف سر

نحوه مصرف: قبل از مصرف، ظرف محتوی شامپو را به خوبی تکان دهید. ابتدا موها را کاملا مرطوب نموده، سپس مقدار کافی از شامپو ۵ تا ۱۰ میلی‌لیتر را بر روی سر قرار دهید تا کف نماید و بگذارید شامپو به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی سر باقی بماند. سپس موها را ابکشی و این عمل را دوباره تکرار کنید و پس از ۲ تا ۳ دقیقه مو را به خوبی آبکشی نمایید. این عمل را دو بار در هفته به مدت ۲ هفته سپس یک بار در هفته به مدت ۲ هفته و بعد از آن در صورت لزوم مصرف شود. جهت درمان تینا ورسیکالر مقداری از شامپو را روی موضع قرار داده بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه بماند سپس به خوبی آبکشی نمایید این کار را روزانه به مدت ۷ روز تکرار نمایید.

ترکیبات: سلنیوم سولفاید، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، کوکامید دی اتانل آمید، کربومر، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، سدیم هیدروکساید، کلرومتیل ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، آب خالص

هشدار مصرف: چشم‌ها را از تماس با شامپو محافظت نموده و در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب کافی شستشو دهید. از مصرف این فرآورده بر روی سطوح مخاطی، پوست آسیب دیده یا ملتهب و سطح وسیعی از پوست خودداری شود. از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ، فر و یا صاف کردن موی سر استفاده نشود. پس از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید. در صورت بروز حساسیت، از مصرف شامپو خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید. برای اطلاعات بیشتر به برگه راهنمای داخل جعبه مراجعه فرمایید. فقط برای استعال خارجی است.

عنوان مشخصه
برند ایران ناژو - Iran Najo
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی ایران ناژو
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد خارش، ضد شوره
ترکیبات سلنیوم سولفاید، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، کوکامید دی اتانل آمید، کربومر، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، سدیم هیدروکساید، کلرومتیل ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، آب خالص
روش مصرف قبل از مصرف، ظرف محتوی شامپو را به خوبی تکان دهید. ابتدا موها را کاملا مرطوب نموده، سپس مقدار کافی از شامپو ۵ تا ۱۰ میلی‌لیتر را بر روی سر قرار دهید تا کف نماید و بگذارید شامپو به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی سر باقی بماند. سپس موها را ابکشی و این عمل را دوباره تکرار کنید و پس از ۲ تا ۳ دقیقه مو را به خوبی آبکشی نمایید. این عمل را دو بار در هفته به مدت ۲ هفته سپس یک بار در هفته به مدت ۲ هفته و بعد از آن در صورت لزوم مصرف شود. جهت درمان تینا ورسیکالر مقداری از شامپو را روی موضع قرار داده بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه بماند سپس به خوبی آبکشی نمایید این کار را روزانه به مدت ۷ روز تکرار نمایید.
هشدار مصرف چشم‌ها را از تماس با شامپو محافظت نموده و در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب کافی شستشو دهید. از مصرف این فرآورده بر روی سطوح مخاطی، پوست آسیب دیده یا ملتهب و سطح وسیعی از پوست خودداری شود. از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ، فر و یا صاف کردن موی سر استفاده نشود. پس از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید. در صورت بروز حساسیت، از مصرف شامپو خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید. برای اطلاعات بیشتر به برگه راهنمای داخل جعبه مراجعه فرمایید. فقط برای استعال خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال قرار دهید. دور از نور، حرارت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت گردد.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید