داروتو
تصویر  شامپو سلکو ۲.۵ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو سلکو ۲.۵ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر

شامپو سلکو ۲.۵ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر

Gilaranco Selco 2.5 Selenium Sulfide Shampoo 140ml

دسته بندی : ضد شوره
ویژگی ها

مناسب انواع مو

درمان شوره سر

حاوی سلنیوم سولفاید

درمان درماتیت سبورئیک

ضد شوره و ضد قارچ موضعی

در حال تامین

علت دقیق بروز شوره سر هنوز شناخته نشده است اما پزشکان دلایل مختلفی را برای آن بیان کرده‌اند. برخی بروز این وضعیت را به مشکلات هورمونی نسبت می‌دهند، اما علاوه بر این مشکلات عوامل دیگری نیز می‌تواند سبب بروز شوره در موهای سر شود. شامپو سلکو ۲.۵ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو با ترکیبات ضد شوره و ضد قارچ خود، ضد عفونی کننده پوست‌های عفونی بوده و مانع رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره سر می‌شود. همچنین شامپو ضد شوره و ضد قارچ گیلارانکو برای از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر استفاده شده و میزان ریختن سلول‌های مرده را کنترل می‌نماید. رفع التهاب پوست و قرمزی، خارش و سوزش پوست سر از دیگر مزیت‌های استفاده از این شامپوی ضد شوره است.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان شوره سر

-حاوی سلنیوم سولفاید

-درمان درماتیت سبورئیک

-ضد شوره و ضد قارچ موضعی

-کاهش خارش، پوسته ریزی، تحریک و قرمزی پوست کف سر

نحوه مصرف: شوره سر/درماتیت سبورئیک: ۵ تا ۱۰ میلی لیتر از شامپوی ضد شوره را روی موی خیس شده ماساژ دهید و اجازه دهید که کف شامپو ضد شوره به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند و پس از آن به طور کامل مو را آبکشی نمایید. پس از به کار بردن شامپو زد شوره، دست‌ها را به خوبی بشویید. برای درمان شوره سر این فرآورده را ۲ بار در هفته برای ۲ هفته استفاده نمایید و پس از آن می‌توانید شامپو را بلافاصله هفتگی بیشتر (هر ۳ الی ۴ هفته یکبار) مصرف نمایید. درمان Tinea Versicolor: شامپو شوره سر را با مقداری آب به صورت کف درآورده و بر روی منطقه مورد نظر استفاده نمایید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست باقی بماند و پس از آن پوست را آبکشی نمایید. این کار را روزانه یکبار و تا یک هفته ادامه دهید.

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی سلنیوم سولفاید ۲/۵ گرم

هشدار مصرف: از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ کردن، فر کردن و یا صاف کردن موی سر استفاده نشود. از تماس فرآورده با چشم و مخاط اجتناب گردد و در صورت تماس اتفاقی با آب کافی بشویید. از مصرف این فرآورده بر روی سطح وسیع پوست خودداری شود. در صورت عدم بهبودی یا وخیم تر شدن بیماری با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت بروز حساسیت از مصرف شامپو خودداری نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید.

عنوان مشخصه
برند گیلارانکو - Gilaranco
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی گیلارانکو
حجم 140 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد شوره
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی سلنیوم سولفاید ۲/۵ گرم
روش مصرف شوره سر/درماتیت سبورئیک: ۵ تا ۱۰ میلی لیتر از شامپوی ضد شوره را روی موی خیس شده ماساژ دهید و اجازه دهید که کف شامپو ضد شوره به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند و پس از آن به طور کامل مو را آبکشی نمایید. پس از به کار بردن شامپو زد شوره، دست‌ها را به خوبی بشویید. برای درمان شوره سر این فرآورده را ۲ بار در هفته برای ۲ هفته استفاده نمایید و پس از آن می‌توانید شامپو را بلافاصله هفتگی بیشتر (هر ۳ الی ۴ هفته یکبار) مصرف نمایید. درمان Tinea Versicolor: شامپو شوره سر را با مقداری آب به صورت کف درآورده و بر روی منطقه مورد نظر استفاده نمایید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست باقی بماند و پس از آن پوست را آبکشی نمایید. این کار را روزانه یکبار و تا یک هفته ادامه دهید.
هشدار مصرف از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ کردن، فر کردن و یا صاف کردن موی سر استفاده نشود. از تماس فرآورده با چشم و مخاط اجتناب گردد و در صورت تماس اتفاقی با آب کافی بشویید. از مصرف این فرآورده بر روی سطح وسیع پوست خودداری شود. در صورت عدم بهبودی یا وخیم تر شدن بیماری با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت بروز حساسیت از مصرف شامپو خودداری نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید