داروتو
تصویر  شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین ۲۰۰ میلی لیتر

Laminin Minoxidil Anti-shedding Shampoo 200ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب آقایان و خانم‌ها

مناسب جهت رویش مجدد مو

افزایش رشد موها و کاهش ریزش مو

احیا کننده تار موی ضعیف و بی جان

تاثیر مستقیم در ریشه و تحریک رشد مو

حاوی عصاره‌های گیاهی بابونه، دم اسب، رزماری و ۱٪ ماینوکسیدیل

در حال تامین

رسیدگی و تقویت موها در راس کارهایی است که هر شخص برای حفظ زیبایی و سلامتی خود انجام می‌دهد. برای استحمام بهتر است شامپویی در نظر گرفته شود که با نوع و ویژگی‌های موهای شما سازگار باشد. بهترین شامپو برای شما آن است که با موهای شما همخوانی داشته و حالت خشکی و شکنندگی به آن ندهد. شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین که می‌تواند با تاثیر مستقیم در ریشه، سبب تحریک رشد مو شود. شستشوی روزانه با این شامپو سبب افزایش جذب مواد فعال توسط ریشه مو و در نتیجه کاهش ریزش و افزایش رشد مو می‌شود. شامپو ضد ریزش لامینین برای درمان ریزش مو بر اثر عوامل هورمونی، وراثت و عواملی چون استرس، بارداری و رژیم غذایی استفاده می‌شود، که باعث افزایش رشد موها شده و کاهش ریزش مو را در پی دارد، همچنین دارای ترکیبات گیاهی شامل کافئین، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه و عصاره دم اسب است.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ درخشش و شادابی مو

-تاثیر مستقیم در ریشه و تحریک رشد مو

-تقویت کننده و افزایش دهنده استحکام و ضخامت تار مو

-جذب مواد فعال توسط ریشه مو و کاهش ریزش و افزایش رشد مو

-حجم دهنده، انرژی بخش و احیا کننده تار موی ضعیف و بی جان

-تقویت پیاز مو با اثر خون رسانی مناسب و گردش خون مویرگی ایده‌آل

نحوه مصرف: ابتدا کل سطح سر با شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین شسته و ماساژ داده شود ، بعد از مدت ۳ تا ۵ دقیقه آب کشیده شود. حداقل زمان مصرف شامپو ماینوکسیدیل ۴ تا ۶ ماه است که در هر بار استحمام استفاده می‌شود.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، کافئین، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره دم اسب، ماینوکسیدیل، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، پی ای جی ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، اسانس، نمک سدیم اتیلن دی آمین، تترا استیک اسید، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند لامینین - Laminin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
کشور صاحب برند ایران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره‌های گیاهی بابونه، دم اسب، رزماری و ۱٪ ماینوکسیدیل
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، کافئین، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره دم اسب، ماینوکسیدیل، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، پی ای جی ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، اسانس، نمک سدیم اتیلن دی آمین، تترا استیک اسید، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا کل سطح سر با شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین شسته و ماساژ داده شود ، بعد از مدت ۳ تا ۵ دقیقه آب کشیده شود. حداقل زمان مصرف شامپو ماینوکسیدیل ۴ تا ۶ ماه است که در هر بار استحمام استفاده می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید