داروتو

شامپو ضد شوره سلنیوم سولفاید ۲.۵ درصد ۱۵۰ میلی لیتر

Selenium Sulfide 2.5 Shampoo 150ml

دسته بندی : ضد خارش سر
35,000 تومان

شوره سر یک بیماری پوستی است که عمدتاً پوست سر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم آن شامل پوسته پوسته شدن و گاهی اوقات خارش خفیف است که می‌تواند منجر به مشکلات اجتماعی یا عزت نفس شود. نوع شدید تر این بیماری، که شامل التهاب پوست است، به عنوان درماتیت سبورئیک شناخته می‌شود. شامپو ضد شوره سلنیوم سولفاید ۲.۵ درصد شهر دارو، شامپو ضد عفونی کننده است که برای از بین بدن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر به صورت شامپو استفاده می‌شود. در افراد مستعد ابتلا به شوره سر، فرم ملتهب درماتیت شوره، قارچ مالاسزیا می‌تواند بسیار موثر عمل کند. سلنیوم سولفاید ریزش بیش از حد و سوزش پوست سر را با حذف قارچ فراوان پوست سر و کنترل میزان ریختن سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد

ویژگی‌های خاص:

-رفع التهاب پوست و قرمزی

-بهبود خارش و سوزش پوست سر

-ضد عفونی کننده پوست‌های عفونی

-از بین برنده خارش و پوسته پوسته شدن

نحوه مصرف: قبل از مصرف ظرف را به خوبی تکان دهید و سپس درپوش را بالا بکشید. شامپو را خیس نموده و با ۵ تا ۱۰ میلی لیتر شامپو ماساژ دهید. پس از ۲ تا ۳ دقیقه کاملا آبکشی نموده و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید.

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی ۲.۵ گرم سلنیوم سولفاید

هشدار مصرف: پس از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببندید. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ کردن و یا فر کردن موی سر استفاده نشود. در صورت بروز حساسیت از مصرف شامپو خودداری نموده و یا با پزشک مشورت کنید. شامپو با چشم تماس پیدا نکند و در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب کافی بشویید. از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. از مصرف این دارو بر روی سطح مخاطی، پوست آسیب دیده یا ملتهب و سطح وسیعی از پوست خودداری شود. برای اطلاعات بیشتر به برگه راهنمای داخل جعبه مراجعه شود.

عنوان مشخصه
برند شهر دارو - Shahre Daru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده شهر دارو
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد خارش، ضد شوره
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی ۲.۵ گرم سلنیوم سولفاید
روش مصرف قبل از مصرف ظرف را به خوبی تکان دهید و سپس درپوش را بالا بکشید. شامپو را خیس نموده و با ۵ تا ۱۰ میلی لیتر شامپو ماساژ دهید. پس از ۲ تا ۳ دقیقه کاملا آبکشی نموده و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید. پس از مصرف دست‌ها را کاملا بشویید.
هشدار مصرف پس از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببندید. ۴۸ ساعت قبل و بعد از رنگ کردن و یا فر کردن موی سر استفاده نشود. در صورت بروز حساسیت از مصرف شامپو خودداری نموده و یا با پزشک مشورت کنید. شامپو با چشم تماس پیدا نکند و در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب کافی بشویید. از مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۵ سال خودداری شود. از مصرف این دارو بر روی سطح مخاطی، پوست آسیب دیده یا ملتهب و سطح وسیعی از پوست خودداری شود. برای اطلاعات بیشتر به برگه راهنمای داخل جعبه مراجعه شود.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال قرار دهید. دور از نور، حرارت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت گردد.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید