داروتو
تصویر  شامپو متعادل کننده چربی سر +S پوست سر چرب پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو متعادل کننده چربی سر +S پوست سر چرب پریم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو متعادل کننده چربی سر +S پوست سر چرب پریم ۲۵۰ میلی لیتر

Prime Oil Control S+ Shampoo For Greesy Scalp 250ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب پوست سر چرب

حذف بوی بد و رفع خارش

فاقد پارابن و سیلیکون

بهبود خون رسانی به پوست سر

تنظیم فعالیت غدد سباسه و پاکسازی پوست سر از چرب

حاوی عصاره پرسیاوشان، عصاره گزنه، عصاره علف چشمه و مواد معدنی

در حال تامین

پوست سر هر فرد گاهی ممکن است کمی چرب شود. چرب شدن کم موها بعد از مدتی، مشکل ندارد اما به دنبال چرب شدن شدید موها، خارش و حتی ریزش مو می‌تواند اتفاق بیفتد. این روغن (سبوم) به محافظت و مراقبت از موها و سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند. اما پوست سری که به طور غیر طبیعی روغن تولید می‌کند، باعث می‌شود که موهای فرد همیشه چرب یا کثیف باشند و بوی نامطلوبی بدهند. همچنین ممکن است یک پوست سر چرب همراه با علائم دیگری که ممکن است نشانه‌هایی از یک اختلال پوستی باشد اتفاق بیفتد. شامپو متعادل کننده چربی سر +S پوست سر چرب پریم حاوی کمپلکسی از عصاره‌های گیاهی پر سیاوشان، گزنه و ترتیزک آبی، جهت کنترل ترشح چربی پوست سر است. به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و بعد از آن استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم توصیه می‌شود. این محصول pH متناسب با پوست سر دارد و سورفکتانت‌های موجود در این شامپو، به شکل مؤثر و بدون تحریک غدد سباسه پوست سر به تولید مجدد چربی، مو پوست سر را از آلودگی و چربی‌ها پاک نموده و شادابی و حجم طبیعی به موها می‌بخشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-حذف بوی بد و رفع خارش

-بهبود خون رسانی به پوست سر

-شاداب کننده و حجم دهنده مو

-حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها

-تنظیم فعالیت غدد سباسه و پاکسازی پوست سر از چربی

نحوه مصرف: موها و پوست سر مرطوب را با مقدار کافی از شامپو متعادل کننده چربی پرایم ماساژ دهید تا کف کند. سپس آن را آبکشی نموده و این عمل را تکرار کنید. اجازه دهید کف به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی سر باقی بماند و مجددا به خوبی آبکشی نمایید. از این شامپو دو بار در هفته و به مدت حداقل یک ماه و نیم استفاده نمایید. به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و بعد از آن استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم توصیه می‌شود.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، سدیم لوروئیل سارکوزینات، پروتئین گندم هیدرولیز شده پتاسیم آندسیلنوئیل، سدیم کوکوآمفو استات، کوکوگلوکوزید، پی ای جی-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پروپیلن گلیکول، گلیسریل اولئات، پیروکتون اولامین، پلی کواترنیم-۶، عصاره‌های علف چشمه، پرسیاوشان و گزنه، سدیم کلرید، اسانس، زینک پی سی آ، بنزوفنون-۴، بنزایزوتیازولینون، لاکتیک اسید، دی سدیم ا.د.ت.ا، متیل ایزوتیازولینون، رنگ شماره (C.I. ۴۲۰۵۳)

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره پرسیاوشان، عصاره گزنه، عصاره علف چشمه و مواد معدنی
فاقد پارابن و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای مو و پوست سر چرب
موارد مصرف التیام بخش و کنترل چربی پوست سر
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، سدیم لوروئیل سارکوزینات، پروتئین گندم هیدرولیز شده پتاسیم آندسیلنوئیل، سدیم کوکوآمفو استات، کوکوگلوکوزید، پی ای جی-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پروپیلن گلیکول، گلیسریل اولئات، پیروکتون اولامین، پلی کواترنیم-۶، عصاره‌های علف چشمه، پرسیاوشان و گزنه، سدیم کلرید، اسانس، زینک پی سی آ، بنزوفنون-۴، بنزایزوتیازولینون، لاکتیک اسید، دی سدیم ا.د.ت.ا، متیل ایزوتیازولینون، رنگ شماره (C.I. ۴۲۰۵۳)
روش مصرف موها و پوست سر مرطوب را با مقدار کافی از شامپو متعادل کننده چربی پرایم ماساژ دهید تا کف کند. سپس آن را آبکشی نموده و این عمل را تکرار کنید. اجازه دهید کف به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی سر باقی بماند و مجددا به خوبی آبکشی نمایید. از این شامپو دو بار در هفته و به مدت حداقل یک ماه و نیم استفاده نمایید. به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و بعد از آن استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید