داروتو
تصویر  شامپو موهای ضعیف و شکننده سانسیلک  حجم ۳۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو موهای ضعیف و شکننده سانسیلک  حجم ۳۵۰ میلی لیتر

شامپو موهای ضعیف و شکننده سانسیلک حجم ۳۵۰ میلی لیتر

SunSilk Hair Fall Shampoo 350ml

ویژگی ها

پیشگیری از ریزش مو و موثر در کاهش و رفع ریزش مو
جلوگیری از خشکی مو و ایجاد موخوره
کمک به حالت پذیری بیشتر موها
حاوی کمپلکس ویتامین سویا جهت جوانسازی مو

در حال تامین

شامپوها روزانه و یا چندین بار در طول هفته مورد استفاده قرار خواهند گرفت به همین دلیل باید از محصولی استفاده کرد که در عین قدرت پاک کنندگی مناسب، ملایم بوده و حتی باعث ترمیم و تغذیه‌ی موها شود. شامپو موهای ضعیف و شکننده سان سیلک از شامپوهایی است که می‌تواند در اثر استفاده‌ی مکرر مو را ترمیم کند و با تغذیه‌ی صحیح آن، علاوه بر اینکه چربی و رطوبت لازم برای مو را تامین می‌کند، درخشش و لطافت از دست رفته را به مو برگرداند. کم خونی، کم کاری یا پرکاری تیروئید، مصرف زیاد مواد آرایشی مو، شانه کردن محکم مو، استفاده از سشوار به طور مداوم و از فاصله خیلی نزدیک و… از جمله عوامل فیزیکی هستند که در طولانی مدت باعث شکنندگی موها می شوند. نوع تغذیه و کمبود ریز مغذی هایی مانند بیوتین، روی و پروتئین هم در شکنندگی موها نقش دارند.در ترکیبات شامپوی Hair Fall Solution از موادی استفاده شده که با ایجاد لایه‌ای بر روی تارهای مو از آسیب رسیدن بیشتر به مو که بر اثر عوامل شیمیایی، حرارت سشوار و اتوی مو ممکن است پیش آید، جلوگیری می‌کند و همین باعث استراحت و ترمیم موها می‌شود. این شامپو با ترکیبی از ویتامین سویا کمک می کند تا موهایی زیبا و قوی داشته باشید.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای موهای ضعیف و مستعد ریزش

-جلوگیری از ریزش موها

-ضد وزی مو

-دارای قدرت پاک کنندگی مناسب

-استحکام بخش موها

-حاوی کمپلکس ویتامین سویا جهت جوانسازی مو

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از شامپو را در کف دست ریخته به صورت یکنواخت روی مو ماساژ دهید و سپس با آب بشویید، توصیه می‌گردد از نرم کننده‌های داخل حمام، سرم و کرم‌های بعد از حمام مناسب با نوع مو در کنار این محصول استفاده شود.

ترکیبات: آب، سدیم لائوریتسولفات، کوکامیدوپروپیل بتین، سدیم کلراید، دایمتیکون، کربومر، سدیم هیدروکسید، دی سدیم ادتا، سیتریک اسید، آمودایمتیکون، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، میکا، پی ای جی ۴۵، فنوکسی اتانول، سدیم بنزوآت، کلایمبازول، زینک گلوکونات، لیسین هیدروکلرید، ستریمیوم کلراید، ایدوپروپیل بوتیل کربامیت، بوتیل فنیل متیل پروپینال، منیزیم نیترات،لینانول، سترونلول، هگزیل سینامال، بنزیل سالیسیلات، آلفا ایزو متیل، آنون، CI۷۷۸۹۱

هشدار مصرف: از تماس با چشم، زخم و سطوح مخاطی خودداری کنید و در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سانسیلک - SunSilk
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور
تحت لیسانس هلند
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای ضعیف و شکننده
موارد مصرف تقویت کننده موهای ضعیف و شکننده، ضد ریزش
ترکیبات  آب، سدیم لائوریتسولفات، کوکامیدوپروپیل بتین، سدیم کلراید، دایمتیکون، کربومر، سدیم هیدروکسید، دی سدیم ادتا، سیتریک اسید، آمودایمتیکون، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، میکا، پی ای جی ۴۵، فنوکسی اتانول، سدیم بنزوآت، کلایمبازول، زینک گلوکونات، لیسین هیدروکلرید، ستریمیوم کلراید، ایدوپروپیل بوتیل کربامیت، بوتیل فنیل متیل پروپینال، منیزیم نیترات،لینانول، سترونلول، هگزیل سینامال، بنزیل سالیسیلات، آلفا ایزو متیل، آنون، CI۷۷۸۹۱
روش مصرف  مقدار مناسبی از شامپو را در کف دست ریخته به صورت یکنواخت روی مو ماساژ دهید و سپس با آب بشویید، توصیه می‌گردد از نرم کننده‌های داخل حمام، سرم و کرم‌های بعد از حمام مناسب با نوع مو در کنار این محصول استفاده شود.
هشدار مصرف از تماس با چشم، زخم و سطوح مخاطی خودداری کنید و در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/14818
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید