داروتو
تصویر  شربت بدون قند مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر
تصویر  شربت بدون قند مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر
تصویر  شربت بدون قند مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر
تصویر  شربت بدون قند مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر

شربت بدون قند مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر

Multi Sanostol Sugar Free Syrup 155ml

ویژگی ها

مناسب بزرگسالان و کودکان

بدون قند

با طعم پرتقال

کاهش خستگی

تقویت سیستم ایمنی

مناسب افراد مبتلا به دیابت

تامین کننده ویتامین‌های ضروری بدن

در حال تامین

سیستم ایمنی وظایف مهمی در بدن دارد و وظیفه‌ی اصلی مقابله با بیماری‌ها بر دوش آن است. با داشتن رژیم غذایی سالم و مفید می‌توانید به تقویت سیستم ایمنی کمک کنید. برخی مکمل‌ها نیز می‌توانند در صورت ناکافی بودن رژیم غذایی در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشند. داشتن سیستم ایمنی قوی و سالم در بسیاری از موارد عفونت‌های وارد شده به بدن را به محض ورود مهار و کنترل می‌کند و ما را از چندین روز دردسر و ناراحتی بیماری نجات می‌دهد. شربت بدون قند مولتی سانستول محصولی مناسب برای تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این شربت فاقد قند است، به این صورت افراد مبتلا به دیابت نیز مجوز مصرف داشته و ارتقا سلامت عمومی خود را شاهد خواهند بود. ویتامین‌های موجود در این فرآورده جهت جلوگیری از تولید رادیکال‌های آزاد، بهبود و سلامت غشای سلولی و بهبود عملکرد سیستم عصبی و ماهیچه‌ها نقش موثری دارند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مولتی ویتامین

-کاهش خستگی

-تقویت سیستم ایمنی

-مناسب افراد مبتلا به دیابت

-بهبود و سلامت غشای سلولی

نحوه مصرف: قبل از مصرف، بطری را به خوبی تکان دهید. کودکان ۱ تا ۵ سال روزانه ۵ میلی لیتر و کودکان بزرگتر از ۵ سال و افراد بالغ روزانه ۱۰ تا ۱۵ میلی لیتر (مطابق پیمانه داخل جعبه). بیش از مصرف، مطالب روی جعبه و برگه راهنمای داخل آن را مطالعه کنید.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B5، نیاسین، فولیک اسید، ویتامین B12، اسید سیتریک، عصاره مالت، روغن پرتقال، کنسانتره پرتقال، کنسانتره گریپ فروت، سدیم بنزوات، پلی سوربات ۸۰، صمغ زانتان، زایلیتون، سوکورالوز، روغن آفتابگردان، آب تصفیه شده

هشدار مصرف: این محصول حاوی شیرین کننده سوکورالوز و زایلیتون است. از این رو در صورت داشتن مشکل هضم در برخی از انواع شیرین کننده‌ها پیش از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید. شربت بدون قند سانستول در افرادی که به هر کدام از ترکیبات شربت حساسیت دارند، منع مصرف دارد. توجه داشته باشید ویتامین‌های موجود در شربت بدون قند سانستول از طریق شیرمادر به نوزاد انتقال می‌یابد. از افزایش شدید دوز ویتامین A و ویتامین D در دوران بارداری جلوگیری نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با تجویز پزشک مصرف شود.

عوارض جانبی: هیچگونه عوارض جانبی شناخته شده‌ای در صورت مصرف دوز تجویز شده وجود ندارد. در صورت بروز عوارض جانبی ذکر نشده لطفا مراتب را به داروساز یا پزشک اطلاع دهید. زرد شدن رنگ ادرار که به علت وجود ویتامین B2 در شربت مولتی سانستول است، به ندرت رخ می‌دهد و بی خطر است.

تداخل دارویی: مصرف همزمان ویتامین‌های A و D در کنار شربت مولتی سانستول بدون قند می‌تواند سبب افزایش شدید دوز این دو ویتامین شود. از این رو توصیه می‌شود در صورت استفاده از دارو یا فراورده‌های مشابه، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. زیرا تداخل مصرف امکان دارد به افزایش شدید دوز مصرفی، اثرات ناخواسته و یا کاهش اثر داروی مصرف شده منجر شود.

عنوان مشخصه
برند سانستول - Sanostol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده روژین فارمد
تحت لیسانس آلمان
حجم 155 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
فاقد شکر افزوده
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی
تداخل دارویی مصرف همزمان ویتامین‌های A و D در کنار شربت مولتی سانستول بدون قند می‌تواند سبب افزایش شدید دوز این دو ویتامین شود. از این رو توصیه می‌شود در صورت استفاده از دارو یا فراورده‌های مشابه، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. زیرا تداخل مصرف امکان دارد به افزایش شدید دوز مصرفی، اثرات ناخواسته و یا کاهش اثر داروی مصرف شده منجر شود.
عوارض جانبی هیچگونه عوارض جانبی شناخته شده‌ای در صورت مصرف دوز تجویز شده وجود ندارد. در صورت بروز عوارض جانبی ذکر نشده لطفا مراتب را به داروساز یا پزشک اطلاع دهید. زرد شدن رنگ ادرار که به علت وجود ویتامین B2 در شربت مولتی سانستول است، به ندرت رخ می‌دهد و بی خطر است.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B5، نیاسین، فولیک اسید، ویتامین B12، اسید سیتریک، عصاره مالت، روغن پرتقال، کنسانتره پرتقال، کنسانتره گریپ فروت، سدیم بنزوات، پلی سوربات ۸۰، صمغ زانتان، زایلیتون، سوکورالوز، روغن آفتابگردان، آب تصفیه شده
روش مصرف قبل از مصرف، بطری را به خوبی تکان دهید. کودکان ۱ تا ۵ سال روزانه ۵ میلی لیتر و کودکان بزرگتر از ۵ سال و افراد بالغ روزانه ۱۰ تا ۱۵ میلی لیتر (مطابق پیمانه داخل جعبه). بیش از مصرف، مطالب روی جعبه و برگه راهنمای داخل آن را مطالعه کنید.
هشدار مصرف این محصول حاوی شیرین کننده سوکورالوز و زایلیتون است. از این رو در صورت داشتن مشکل هضم در برخی از انواع شیرین کننده‌ها پیش از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید. شربت بدون قند سانستول در افرادی که به هر کدام از ترکیبات شربت حساسیت دارند، منع مصرف دارد. توجه داشته باشید ویتامین‌های موجود در شربت بدون قند سانستول از طریق شیرمادر به نوزاد انتقال می‌یابد. از افزایش شدید دوز ویتامین A و ویتامین D در دوران بارداری جلوگیری نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با تجویز پزشک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید