داروتو
تصویر  شربت تیمکس پلاس ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر
تصویر  شربت تیمکس پلاس ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر

شربت تیمکس پلاس ایران داروک ۱۴۰ میلی لیتر

Iran Darouk Thymex Plus 140ml

ویژگی ها

درمان التهابات مجاری تنفسی

حاوی آویشن باغی و عسل

ضد سرفه و خلط آور

خواص ضد میکروبی

مدر و ضد نفخ

66,000 تومان

شربت تیمکس پلاس را همه اعضای خانواده می‌توانند استفاده کنند. این شربت هم برای کودکان موثر عمل می‌کند و هم برای بزرگسالان. اثرگذاری تیمکس پلاس خیلی سریع است و تنها پس از مدتی کوتاه از زمان شروع مصرف می‌توانید از ناراحتی‌های مربوط به سرفه راحت شوید. از آنجایی که این شربت خلط آور است، مصرف آن موجب می‌شود تا خلط‌های موجود در بدن که ایجاد سرفه می‌کنند، خارج شوند و در نتیجه سرفه کاهش پیدا کرده و کم کم قطع شود. تیمکس پلاس در شیشه ۱۴۰ میلی لیتری عرضه می‌شود و کاملا مقرون به صرفه است. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اگر رسوبات در ته شیشه شربت وجود داشته باشد، اثرات درمانی آن کاهش پیدا می‌کند در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و فقط باید قبل از مصرف، شیشه را خوب تکان دهید.

ویژگی‌های خاص:

-درمان التهابات مجاری تنفسی

-حاوی آویشن باغی و عسل

-ضد سرفه و خلط آور

-خواص ضد میکروبی

-مدر و ضد نفخ

نحوه مصرف: مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند اما مصرف معمول این دارو به شرح ذیل است، کودکان ۴ تا ۱۲ سال: روزی ۳ تا ۴ بار، هر بار ۵ میلی لیتر یا یک قاشق مرباخوری، بزرگسالان: روزی ۳ بار، هر بار ۱۵ میلی لیتر یا یک قاشق غذاخوری

ترکیبات: هر ۵ میلی لیتر از شربت حاوی ۱/۱ میلی گرم از ترکیبات فنولی تام بر حسب تیمول و حدود ۰,۲ گرم عسل است.

هشدار مصرف: با توجه به حضور تركيبات شيرين كننده (ساکارز) در فرمولاسيون اين شربت، در افراد ديابتی احتياط مصرف دارد. در بارداری و شیردهی، افراد با ناراحتی‌های شدید گوارشی، التهاب مجاری ادراری و بیماری‌های التهابی کلیه و سابقه حساسیت به گیاه آویشن نباید مصرف کنند.

عوارض جانبی: تحریک مخاط دستگاه گوارش در برخی از بیماران، احتمال ایجاد درماتیت تماسی در اثر مالیده شدن دارو به پوست، احتمال ایجاد لکه بینی در زنان وجود دارد.

تداخل دارویی: به علت وجود آهن در گیاه آویشن، از مصرف همزمان این دارو با فرآورده‌های آنتی اسید خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند ایران داروک - Iran Darouk
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران داروک
حجم 140 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی آویشن باغی و عسل
موارد مصرف ضد سرفه، خلط آور
عوارض جانبی تحریک مخاط دستگاه گوارش در برخی از بیماران، احتمال ایجاد درماتیت تماسی در اثر مالیده شدن دارو به پوست، احتمال ایجاد لکه بینی در زنان وجود دارد.
ترکیبات هر ۵ میلی لیتر از شربت حاوی ۱/۱ میلی گرم از ترکیبات فنولی تام بر حسب تیمول و حدود ۰,۲ گرم عسل است.
روش مصرف مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند اما مصرف معمول این دارو به شرح ذیل است، کودکان ۴ تا ۱۲ سال: روزی ۳ تا ۴ بار، هر بار ۵ میلی لیتر یا یک قاشق مرباخوری، بزرگسالان: روزی ۳ بار، هر بار ۱۵ میلی لیتر یا یک قاشق غذاخوری
هشدار مصرف با توجه به حضور تركيبات شيرين كننده (ساکارز) در فرمولاسيون اين شربت، در افراد ديابتی احتياط مصرف دارد. در بارداری و شیردهی، افراد با ناراحتی‌های شدید گوارشی، التهاب مجاری ادراری و بیماری‌های التهابی کلیه و سابقه حساسیت به گیاه آویشن نباید مصرف کنند.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید