داروتو
تصویر  شربت رکولیک نوتک فار ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت رکولیک نوتک فار ۱۲۰ میلی لیتر

شربت رکولیک نوتک فار ۱۲۰ میلی لیتر

Know Tech Phar Recolic syrup 120ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

 ضد نفخ

درمان سوء هاضمه

موثر در پیشگیری و درمان زخم معده

موثر در کولیک، اسپاسم و التهابات دستگاه گوارش

موثر در تنظیم عملکرد دستگاه گوارش

موثر در کاهش التهاب و اسپاسم های سندروم روده تحریک پذیر

در حال تامین

شربت رکولیک نوتک فار در تنظیم عملکرد دستگاه گوارش موثر بوده و التهابات آن را برطرف می‌کند. این شربت در پیشگیری و درمان زخم‌ها و التهابات معده و روده تاثیرگذار بوده و التهابات و اسپاسم‌های سندروم روده تحریک پذیر را نیز کاهش می‌دهد. ماده موثره میوه انیسون به عنوان عطر و طعم دهنده طبیعی در این شربت به کار رفته است که موجب عطر و طعم بهتر و همچنین تقویت اثرات مفید این دارو بر دستگاه گوارش می‌گردد. در این شربت از عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و مفید استفاده شده است که اثرات مهاری عسل بر روی هلیکوباکترپیلوری موجب تقویت اثرات گوارشی شربت رکولیک می‌گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-بهبود اسپاسم روده و معده

-کاهش التهاب مجاری گوارشی

-بهبود علائم سندروم روده تحریک پذیر

-درمان نفخ، سوءهاضمه و کولیک

-موثر در پیشگیری و درمان زخم معده

نحوه مصرف: کودکان بین ۳ تا ۵ سال زیر نظر پزشک روزی سه بار، هر بار یک قاشق چای خوری (معادل ۲.۵ میلی لیتر) و افراد ۶ تا ۱۲ سال روزی سه بار، هر بار یک قاشق مرباخوری (معادل ۵ میلی لیتر) و بزرگسالان و افراد بالاتر از ۱۲ سال روزی سه بار، هر بار یک قاشق غذاخوری (معادل ۱۰ میلی لیتر). این دارو جهت مصرف به عنوان ضد نفخ و درمان سوء هاضمه در هر زمانی قابل استفاده می‌باشد و در سایر موارد بهتر است حداقل ۳۰ دقیقه قبل و یا بیش از یک ساعت بعد از صرف غذا مصرف شود. در بیماری کولیک و سندروم روده تحریک پذیر، اثرات دارو از هفته دوم شروع مصرف قابل مشاهده خواهد بود و بعد از مصرف منظم و مداوم شربت رکولیک تا دو ماه، اثر بخشی آن تثبیت خواهد شد. بعد از آن می‌توان به تدریج از دوز دارو کم نمود و دوز نگهدارنده آن را ادامه داد که معادل حداقل دوزی می‌باشد که اثر دارو قابل مشاهده است.

ترکیبات: عصاره گیاه بابونه آلمانی (آلفابیزابولول، کامازولن، آپی ژنین، لوتئولین، موسیلاژها، هیدروکسی کومارین‌ها)، عسل

هشدار مصرف: مصرف دارو را تا رفع کامل علائم بیماری ادامه دهید. بهتر است از مصرف آن در دوران بارداری خودداری شود. با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی در ارتباط با منع مصرف آن در دوران شیردهی در دسترس نیست، در صورت نیاز می‌توان با مشورت پزشک یا داروساز به مدت کوتاه مصرف کرد. به دلیل ماهیت متفاوت مواد موثره متعدد گیاهی که در دارو موجود می‌باشد، امکان تشکیل رسوب یا ظاهر شدن ذرات معلق و کدورت رنگ در محتویات بطری وجود دارد که نشانه فساد آن نیست و با تکان دادن، مجددا یکنواخت گردیده و قابل مصرف می‌باشد. توصیه می‌گردد همواره قبل از مصرف، بطری به خوبی تکان داده شود چون گاهی رسوب یا ذرات معلق قابل روئت نمی‌باشد و با تکان دادن بطری حل شده و یکنواختی دوز حفظ می‌شود. با توجه به اثر ضد اضطرابی و آرام بخشی بابونه ممکن است مصرف این دارو موجب خواب آلودگی نسبی گردد، لذا بهتر است تا مدت کوتاهی بعد از مصرف این دارو از انجام کارهای دقیق و رانندگی اجتناب نمایید. در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص و یا مصرف داروهای دیگر قبل از استفاده از این شربت با پزشک یا داروساز مشورت کنید. پس از هر بار استفاده درب بطری را محکم ببندید. این دارو در افراد دیابتی نیز قابل استفاده می‌باشد.

عوارض جانبی: مصرف بابونه در مقادیر مجاز و دوز درمانی هیچ عارضه ای ندارد، در مصرف مقادیر زیاد ممکن است ایجاد تهوع کند. در موارد نادر ممکن است در افرادی که نسبت به این گیاه حساسیت دارند موجب ایجاد واکنش‌های آلرژیک شود. در موارد بسیار نادر در افراد با سابقه حساسیت، شوک آنافیلاکتیک گزارش شده است. در صورت بروز هرگونه عارضه حساسیتی بلافاصله مصرف دارو را متوقف نمایید و به پزشک خود اطلاع دهید.

تداخل دارویی: تداخلات احتمالی با وارفارین و سیکلوسپورین گزارش شده است که احتمالا به دلیل باریک بودن اندکس درمانی این دو دارو می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند نوتک فار - Know Tech Phar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نوتک فار
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف برطرف کردن اختلالات گوارشی
تداخل دارویی چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید., تداخلات احتمالی با وارفارین و سیکلوسپورین گزارش شده است که احتمالا به دلیل باریک بودن اندکس درمانی این دو دارو می‌باشد.
عوارض جانبی مصرف بابونه در مقادیر مجاز و دوز درمانی هیچ عارضه ای ندارد، در مصرف مقادیر زیاد ممکن است ایجاد تهوع کند. در موارد نادر ممکن است در افرادی که نسبت به این گیاه حساسیت دارند موجب ایجاد واکنش‌های آلرژیک شود. در موارد بسیار نادر در افراد با سابقه حساسیت، شوک آنافیلاکتیک گزارش شده است. در صورت بروز هرگونه عارضه حساسیتی بلافاصله مصرف دارو را متوقف نمایید و به پزشک خود اطلاع دهید.
ترکیبات عصاره گیاه بابونه آلمانی (آلفابیزابولول، کامازولن، آپی ژنین، لوتئولین، موسیلاژها، هیدروکسی کومارین‌ها)، عسل
روش مصرف کودکان بین ۳ تا ۵ سال زیر نظر پزشک روزی سه بار، هر بار یک قاشق چای خوری (معادل ۲.۵ میلی لیتر) و افراد ۶ تا ۱۲ سال روزی سه بار، هر بار یک قاشق مرباخوری (معادل ۵ میلی لیتر) و بزرگسالان و افراد بالاتر از ۱۲ سال روزی سه بار، هر بار یک قاشق غذاخوری (معادل ۱۰ میلی لیتر). این دارو جهت مصرف به عنوان ضد نفخ و درمان سوء هاضمه در هر زمانی قابل استفاده می‌باشد و در سایر موارد بهتر است حداقل ۳۰ دقیقه قبل و یا بیش از یک ساعت بعد از صرف غذا مصرف شود. در بیماری کولیک و سندروم روده تحریک پذیر، اثرات دارو از هفته دوم شروع مصرف قابل مشاهده خواهد بود و بعد از مصرف منظم و مداوم شربت رکولیک تا دو ماه، اثر بخشی آن تثبیت خواهد شد. بعد از آن می‌توان به تدریج از دوز دارو کم نمود و دوز نگهدارنده آن را ادامه داد که معادل حداقل دوزی می‌باشد که اثر دارو قابل مشاهده است.
هشدار مصرف مصرف دارو را تا رفع کامل علائم بیماری ادامه دهید. بهتر است از مصرف آن در دوران بارداری خودداری شود. با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی در ارتباط با منع مصرف آن در دوران شیردهی در دسترس نیست، در صورت نیاز می‌توان با مشورت پزشک یا داروساز به مدت کوتاه مصرف کرد. به دلیل ماهیت متفاوت مواد موثره متعدد گیاهی که در دارو موجود می‌باشد، امکان تشکیل رسوب یا ظاهر شدن ذرات معلق و کدورت رنگ در محتویات بطری وجود دارد که نشانه فساد آن نیست و با تکان دادن، مجددا یکنواخت گردیده و قابل مصرف می‌باشد. توصیه می‌گردد همواره قبل از مصرف، بطری به خوبی تکان داده شود چون گاهی رسوب یا ذرات معلق قابل روئت نمی‌باشد و با تکان دادن بطری حل شده و یکنواختی دوز حفظ می‌شود. با توجه به اثر ضد اضطرابی و آرام بخشی بابونه ممکن است مصرف این دارو موجب خواب آلودگی نسبی گردد، لذا بهتر است تا مدت کوتاهی بعد از مصرف این دارو از انجام کارهای دقیق و رانندگی اجتناب نمایید. در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص و یا مصرف داروهای دیگر قبل از استفاده از این شربت با پزشک یا داروساز مشورت کنید. پس از هر بار استفاده درب بطری را محکم ببندید. این دارو در افراد دیابتی نیز قابل استفاده می‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد در ظروف دربسته و محکم نگهداری کنید. فرآورده دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید