داروتو
تصویر  شربت نوسکاف فاران شیمی ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت نوسکاف فاران شیمی ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت نوسکاف فاران شیمی ۱۰۰ میلی لیتر

شربت نوسکاف فاران شیمی ۱۰۰ میلی لیتر

Faran Shimi Noscough Syrup 100ml

دسته بندی : ضد سرفه بزرگسالان
ویژگی ها

ضد سرفه

کاملا گیاهی

درمان سرفه‌های خشک و مداوم

حاوی نوسکاپین و گیاه شیرین بیان

رقیق کننده و افزایش دهنده خلط

در حال تامین

نوسکاپین از زیر مجموعه آلکالوئیدهای مستخرج از گیاه خشخاش است که بر خلاف بسیاری از مولکول‌های این خانواده فاقد اثرات ضد درد و وابستگی فیزیکی است و به همین دلیل در گروه داروهای مخدر قرار نگرفته و دارویی گیاهی به شمار می‌آید. شربت نوسکاف فاران شیمی، برطرف کننده سرفه و رقیق کننده و افزایش دهنده خلط می‌باشد. این شربت جهت رفع سرفه‌های خشک و خلط دار ناشی از بیماری‌های سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، لارنژیت، برونشیت، بهبود تنفس با کاهش التهاب و تحریک پذیری مجاری تنفسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تنفس را بهبود بخشیده و به دلیل وجود نوسکاپین در ترکیبات شربت ضد سرفه نوسکاف، از طریق تاثیر مستقیم بر مرکز سرفه در بصل النخاع سبب مهار سرفه می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی نوسکاپین هیدروکلراید، گیاه دروزرا، ریشه گیاه شیرین بیان، اسانس اکالیپتوس و اسانس نعناع فلفلی

-بهبود تنفس با کاهش التهاب و تحریک پذیری مجاری تنفسی

-رقیق کننده و افزایش دهنده خلط (موکولیتیک)

-گشاده کننده برونش و ضد سرفه

-رفع سرفه‌های خشک و خلط دار

-درمان سرفه‌های ناشی از بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا، سرماخوردگی، آلرژیک، برونشیت و سیاه سرفه

نحوه مصرف: مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند. اما مقدار مصرف معمول دارو به شرح ذیل است: کودکان ۲ تا ۶ سال: با تجویز پزشک مصرف شود. کودکان ۷ تا ۱۲ سال: ۵ الی ۱۰ میلی لیتر (معادل ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری) سه بار در روز ترجیحا هر ۸ ساعت ۱ بار و بزرگسالان بالای ۱۲ سال: ۱۰ الی ۱۵ میلی لیتر سه بار در روز (معادل ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) سه بار در روز ترجیحا هر ۸ ساعت ۱ بار

ترکیبات: نوسکاپین، عصاره گیاه شیرین بیان

هشدار مصرف: این دارو در دوران بارداری و شیردهی نباید مصرف شود. از مصرف این دارو در صورت داشتن حساسیت به هر یک از ترکیبات دارو خودداری نمایید. افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی، آسم و آمفیزم این دارو را با احتیاط مصرف نمایند.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. این دارو ممکن است تهوع و سرگیجه ایجاد کند. چنانچه این عوارض با علائمی چون خواب آلودگی، عدم تعادل، استفراغ یا مشکلات تنفسی همراه شد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه نمایید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان این دارو با وارفارین، داروهای حاوی الکل، داروهای مهار کننده MAO پرهیز نمایید.

عنوان مشخصه
برند فاران شیمی - Faran Shimi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فاران شیمی
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۷ سال، بزرگسالان
حاوی نوسکاپین هیدروکلراید، گیاه دروزرا، ریشه گیاه شیرین بیان، اسانس اکالیپتوس و اسانس نعناع فلفلی
موارد مصرف ضد سرفه
تداخل دارویی از مصرف همزمان این دارو با وارفارین، داروهای حاوی الکل، داروهای مهار کننده MAO پرهیز نمایید.
عوارض جانبی هر دارو به موازات اثرات درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. این دارو ممکن است تهوع و سرگیجه ایجاد کند. چنانچه این عوارض با علائمی چون خواب آلودگی، عدم تعادل، استفراغ یا مشکلات تنفسی همراه شد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه نمایید.
ترکیبات نوسکاپین، عصاره گیاه شیرین بیان
روش مصرف مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند. اما مقدار مصرف معمول دارو به شرح ذیل است: کودکان ۲ تا ۶ سال: با تجویز پزشک مصرف شود. کودکان ۷ تا ۱۲ سال: ۵ الی ۱۰ میلی لیتر (معادل ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری) سه بار در روز ترجیحا هر ۸ ساعت ۱ بار و بزرگسالان بالای ۱۲ سال: ۱۰ الی ۱۵ میلی لیتر سه بار در روز (معادل ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری) سه بار در روز ترجیحا هر ۸ ساعت ۱ بار
هشدار مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی نباید مصرف شود. از مصرف این دارو در صورت داشتن حساسیت به هر یک از ترکیبات دارو خودداری نمایید. افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی، آسم و آمفیزم این دارو را با احتیاط مصرف نمایند.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دارو را دور از نور و در دمای ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید