داروتو
تصویر  شربت پلارژین بزرگسال پارس گیتا دارو ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت پلارژین بزرگسال پارس گیتا دارو ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت پلارژین بزرگسال پارس گیتا دارو ۱۲۰ میلی لیتر

شربت پلارژین بزرگسال پارس گیتا دارو ۱۲۰ میلی لیتر

Pars Gita Darou Plargin Syrup 120ml

دسته بندی : ضد سرفه بزرگسالان
ویژگی ها

مناسب کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسالان

درمان سریع سرماخوردگی و کاهش شدت علائم آن

فاقد الکل، رنگ دهنده، قند و گلوتن

مناسب تمامی عفونت‌های حاد دستگاه تنفسی

تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از رشد باکتری‌ها

89,000 تومان

از زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تا به امروز علائم زیادی برای این بیماری بیان شده است که یکی از برجسته ‌ترین آن‌ها سرفه‌‌های خشک است. داشتن سرفه‌‌های خشک دلایل متعددی دارد که می‌‌تواند بیانگر بیماری‌‌های مختلفی از جمله بیماری کرونا باشد. شربت پلارژین بزرگسال پارس گیتا دارو، به واسطه ترکبیات موثر هم سبب تقویت سیستم ایمنی شده و هم سرفه، سرماخوردگی، آبریزش بینی، گلو درد و گرفتگی بینی را درمان می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌تواند به ترکیبات گیاهی و فاقد الکل، رنگ دهنده، قند و گلوتن اشاره نمود. همچنین شربت پلارژین باعث خواب‌آلودگی نمی‌شود. عدم وجود قند در این محصول سبب شده تا برای درمان سرماخوردگی افراد دیابتی نیز یک گزینه مناسب باشد. 

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون ایجاد خواب آلودگی

-فاقد الکل، رنگ دهنده، قند و گلوت

-مناسب تمامی عفونت‌های حاد دستگاه تنفسی

-ضد ویروس، ضد باکتری و رقیق کننده موکوس

-درمان سریع سرماخوردگی و کاهش شدت علائم آن

نحوه مصرف: شربت پلارژنین طبق دستور پزشک باید مصرف شود اما به طور معمول دوز مصرفی این محصول به شرح زیر است: کودکان ۶ تا ۱۲ سال: سه بار در روز (صبح، ظهر، غروب) هر بار ۵ میلی لیتر و افراد بالای ۱۲ سال: سه بار در روز (صبح، ظهر، غروب) هر بار ۷.۵ میلی لیتر

ترکیبات: عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیوم

هشدار مصرف: مصرف داروی پلارژین در دوران بارداری و شیردهی باید با مشورت پزشک باشد. بیماری‌هایی مثل تومورهای قفسه سینه و ریه ممکن است تنها با سرفه خود را نشان دهند و بنابراین رفع علائم آن‌ها با استفاده از این دارو تنها باعث پیشرفت بیماری و از دست دادن زمان می‌شود. اگر در حال مصرف داروی خاصی هستید یا سابقه واکنش آلرژیک به گیاه خاص یا داروی گیاهی دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. توصیه می‌شود پس از بهبود نسبی علائم بیماری، درمان را ۲ تا ۳ روز ادامه دهید. طول مدت مصرف این دارو نباید بیشتر از دو هفته شود. دارو را بیش از میزان تجویز شده مصرف نکنید.

عنوان مشخصه
برند پارس گیتا دارو - Pars Gita Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس گیتا دارو
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
فاقد الکل، رنگ دهنده، قند و گلوتن
موارد مصرف بهبود سرماخوردگی
ترکیبات عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیوم
روش مصرف شربت پلارژنین طبق دستور پزشک باید مصرف شود اما به طور معمول دوز مصرفی این محصول به شرح زیر است: کودکان ۶ تا ۱۲ سال: سه بار در روز (صبح، ظهر، غروب) هر بار ۵ میلی لیتر و افراد بالای ۱۲ سال: سه بار در روز (صبح، ظهر، غروب) هر بار ۷.۵ میلی لیتر
هشدار مصرف مصرف داروی پلارژین در دوران بارداری و شیردهی باید با مشورت پزشک باشد. بیماری‌هایی مثل تومورهای قفسه سینه و ریه ممکن است تنها با سرفه خود را نشان دهند و بنابراین رفع علائم آن‌ها با استفاده از این دارو تنها باعث پیشرفت بیماری و از دست دادن زمان می‌شود. اگر در حال مصرف داروی خاصی هستید یا سابقه واکنش آلرژیک به گیاه خاص یا داروی گیاهی دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. توصیه می‌شود پس از بهبود نسبی علائم بیماری، درمان را ۲ تا ۳ روز ادامه دهید. طول مدت مصرف این دارو نباید بیشتر از دو هفته شود. دارو را بیش از میزان تجویز شده مصرف نکنید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دارو را در جایی خشک و خنک و به دور از گرما و تابش نور مستقيم و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید