داروتو
تصویر  صابون بچه ویتامین E فیروز ۷۵ گرم
تصویر  صابون بچه ویتامین E فیروز ۷۵ گرم
تصویر  صابون بچه ویتامین E فیروز ۷۵ گرم
تصویر  صابون بچه ویتامین E فیروز ۷۵ گرم

صابون بچه ویتامین E فیروز ۷۵ گرم

Firooz Baby Soap With Vitamin E 75gr

دسته بندی : شوینده بدن کودک
ویژگی ها

مناسب پوست لطیف کودکان

مناسب بزرگسالان با پوست حساس و خشک

حاوی ویتامین E

جلوگیری از خشکی پوست

محافظت کننده و ضد التهاب

16,300 تومان

بهداشت و سلامت کودکان نیاز به شوینده‌هایی مناسب با پوست کودک دارد که اطلاع از آن برای والدین سبب می‌شود تا از وجود بیماری‌های عفونی و پوستی جلوگیری شود. کودکان همیشه به خاطر سوزش چشم ناشی از شوینده نامناسب و یا شوینده بزرگسالان از حمام و نظافت می‌ترسند. صابون‌های مناسب بچه‌ها فاقد اسانس‌های مصنوعی است و از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی جلوگیری کرده و به همین دلیل بزرگسالانی که دارای پوست حساس هستند، توصیه می‌شود از صابون بچه استفاده کنند. صابون بچه ویتامین E فیروز با فرمولاسیونی بسیار ملایم و قدرت پاک کنندگی و نرم کنندگی مطلوب، حاوی ویتامین E است که از التهاب پوست جلوگیری کرده و همچنین محافظ رطوبت طبیعی پوست است.

‌ویژگی‌های خاص:

-تسکین اگزما

-کاهش اثر زخم

-کاهش اثر کشیدگی پوست

-کمک به کنترل پسوریازیس

-کمک به آسیب‌های ناشی از نور خورشید

نحوه مصرف: ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نمایید. سپس صابون را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر مالیده و تا ایجاد کف مناسب ماساژ داده و در نهایت آبکشی و خشک نمایید.

ترکیبات: مخلوط سدیم پالمات و سدیم پالم کرنلات، سدیم کلراید، تتراسدیم اتیدرونات، ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ویتامین E، وازلین بهداشتی، گلیسرین، رنگ مجاز بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
وزن 75 گرم
نوع محصول صابون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی ویتامین E
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف پاک کننده بسیار ملایم، محافظت کننده و ضد التهاب
ترکیبات مخلوط سدیم پالمات و سدیم پالم کرنلات، سدیم کلراید، تتراسدیم اتیدرونات، ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ویتامین E، وازلین بهداشتی، گلیسرین، رنگ مجاز بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نمایید. سپس صابون را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر مالیده و تا ایجاد کف مناسب ماساژ داده و در نهایت آبکشی و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید