داروتو
تصویر  فوم اصلاح مردانه عصاره نعنا ۲ در ۱ بیول ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  فوم اصلاح مردانه عصاره نعنا ۲ در ۱ بیول ۲۰۰ میلی لیتر

فوم اصلاح مردانه عصاره نعنا ۲ در ۱ بیول ۲۰۰ میلی لیتر

Biol Shaving Foam With Mint Extract 200ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های نرمال

خنک کننده

اصلاح آسان و مراقبت از پوست

ایجاد تعادل در منافذ پوستی

خنک کننده

ضد حساسیت

حاوی عصاره نعنا و ویتامین E

در حال تامین

بسیاری از مردان دوست دارند همیشه صورتی بدون ریش و به اصطلاح شش تیغ داشته باشند. برای این امر به اصلاح روزانه نیاز دارید که ممکن است پوست خشک شده و آسیب ببیند. برای جلوگیری از این اتفاق کافی است از ابزار روان کننده و آبرسان استفاده کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به خمیر ریش، فوم و ژل اصلاح اشاره کرد. اصلاح صورت، در زیبایی و بهداشت آقایان نقش مهمی دارد. فوم اصلاح مردانه عصاره نعنا ۲ در ۱ بیول با نرم و مرطوب ساختن پوست، از بین بردن باکتری‌های مضر سطح پوست و افزایش انعطاف پذیری پوست، باعث می‌شود اصلاحی بسیار آسان داشته باشید و سلامت پوست حفظ شود. فوم اصلاح مردانه بیول حاوی عصاره نعنا می‌باشد که غنی از ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز پوست بوده و با احیای سلولی پوست و محافظت از بافت سلولی پوست، مانع پیری زودرس و افتادگی پوست می‌شود و احساس خنکی دلنشینی به پوست می‌بخشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-خنک کننده

-اصلاح آسان و مراقبت از پوست

-ایجاد تعادل در منافذ پوستی

-مناسب پوست‌های نرمال

-حاوی عصاره نعنا و ویتامین E

-رفع پیری زودرس

نحوه مصرف: ابتدا محفظه‌ی فوم را به خوبی تکان دهید تا آماده برای استفاده شود، سپس پوست خود را با آب مرطوب نمایید. فوم اصلاح مردانه بیول را به میزان لازم که سطح پوست و تارهای مو را پوشش دهد، بر روی صورت پخش کنید. تیغ اصلاح خود را چک کنید که دارای تیغه سالم برای اصلاح باشد. سپس به آرامی و با فشار مناسب بر روی پوست شروع به اصلاح نمایید. توجه داشته باشید در فواصل زمانی کوتاه تیغ خود را آبکشی نمایید و هیچ گاه بدون فوم اصلاح تیغ را بر روی پوست قرار ندهید. زیرا همواره باید یک لایه محافظتی با فوم بین تیغ و پوست وجود داشته باشد. بعد از اتمام اصلاح نیز پوست را با آب خنک آبکشی، سپس خشک نموده و از افتر شیو بر روی تمامی سطح پوست استفاده نمایید.

ترکیبات: تری اتانول امین استئارات، لورت ۲۳، گلیسرین، پروپیلن گلایکول، عصاره نعنا، سوربیتول، کوک کاپریلات/کاپرات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پی ای جی-۷، دایمتیکون، پتاسیم استئارات، بنزیل الکل، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس مواد فوم با پوست و چشم آسیب دیده اجتناب نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رخ آذین رویا
به سفارش شکوفا منش
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره نعنا و ویتامین E
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های معمولی
موارد مصرف اصلاح
ترکیبات تری اتانول امین استئارات، لورت ۲۳، گلیسرین، پروپیلن گلایکول، عصاره نعنا، سوربیتول، کوک کاپریلات/کاپرات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پی ای جی-۷، دایمتیکون، پتاسیم استئارات، بنزیل الکل، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا محفظه‌ی فوم را به خوبی تکان دهید تا آماده برای استفاده شود، سپس پوست خود را با آب مرطوب نمایید. فوم اصلاح مردانه بیول را به میزان لازم که سطح پوست و تارهای مو را پوشش دهد، بر روی صورت پخش کنید. تیغ اصلاح خود را چک کنید که دارای تیغه سالم برای اصلاح باشد. سپس به آرامی و با فشار مناسب بر روی پوست شروع به اصلاح نمایید. توجه داشته باشید در فواصل زمانی کوتاه تیغ خود را آبکشی نمایید و هیچ گاه بدون فوم اصلاح تیغ را بر روی پوست قرار ندهید. زیرا همواره باید یک لایه محافظتی با فوم بین تیغ و پوست وجود داشته باشد. بعد از اتمام اصلاح نیز پوست را با آب خنک آبکشی، سپس خشک نموده و از افتر شیو بر روی تمامی سطح پوست استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس مواد فوم با پوست و چشم آسیب دیده اجتناب نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و محصول را در معرض نور خورشید، حرارت بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد و مجاورت منابع احتراق قرار ندهید. در صورت خالی بودن هم، سوراخ و یا آتش زده نشود. فوم را به سمت شعله و اشیا بسیار گرم اسپری نکنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید