داروتو
تصویر  قرص بیوتین ۵۰۰۰ میکرو گرم رها ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص بیوتین ۵۰۰۰ میکرو گرم رها ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص بیوتین ۵۰۰۰ میکرو گرم رها ۱۰۰ عددی

قرص بیوتین ۵۰۰۰ میکرو گرم رها ۱۰۰ عددی

Raha Dietary Supplement Biotin 5000µg 100Tabs

ویژگی ها

درمان درماتیت سبورئیک نوزادان، آکنه و اگزما

جبران کننده کمبود ویتامین B7

سازنده اسیدهای چرب و گلوکز

درمان یا کمبود ژنتیکی بیوتین

در حال تامین

بیوتین (ویتامین B7) یک ویتامین محلول در آب است که بخشی از خانواده ویتامین B است. همچنین به عنوان ویتامین H نیز شناخته شده است. بدن شما برای کمک به تبدیل برخی مواد مغذی به انرژی به بیوتین نیاز دارد. همچنین نقش مهمی در سلامت مو، پوست و ناخن شما دارد. از نشانه‌های اصلی کمبود بیوتین می‎توان به ریزش و نازک شدن موها، حلقه قرمز رنگ و پوسته‌ای دور چشم‌ها، بینی و دهان، علائم عصبی از جمله افسردگی، خستگی و آشفتگی ذهنی اشاره نمود. تحقیقات صورت گرفته روی افرادی که با ریزش مو مواجه بودند، نشان داد که با مصرف مکمل بیوتین نه تنها از ریزش موهای آن‌ها کاسته شده بود بلکه رویش موهای جدید نیز سریع ‌تر رخ داده است. بر اساس برخی تحقیقات مصرف بیوتین به کاهش قند خون در افراد دچار دیابت نیز کمک می‌کند. قرص بیوتین ۵۰۰۰ میکرو گرم رها، در درمان یا کمبود ژنتیکی بیوتین، درماتیت سبورئیک نوزادان، آکنه و اگزما به کار می‌رود.

ویژگی‌های خاص:

-مکمل موثر در رشد و ضخامت ناخن

-کمک به سوخت و ساز طبیعی بدن

-کاهش ریزش مو

-رفع قرمزی و تیرگی دور چشم

-افزایش ضخامت ناخن‌ها

-افزایش ضخامت موها

-کاهش التهاب‌های داخلی بدن

-بهبود عملکرد سیستم عصبی

نحوه مصرف: در نوزادان دچار نقص کربوکسیلاز ۵۰ میلی ‌‎گرم یکبار در روز تجویز شده و بر اساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می‌شود. در بزرگسالان ۱۰ میلی‌ گرم روزانه تجویز می‌شود و دوز نگه ‌دارنده ۱۰ تا ۵۰ میلی ‌گرم در روز است. در نقص متابولیسم بیوتین ۱۰ میلی‌ گرم یکبار در روز تجویز شده و بر اساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می‌شود. دوز نگه‌ دارنده ۵ تا ۲۰ میلی ‌گرم (و در صورت نیاز بالاتر از این مقدار) است.

ترکیبات: بیوتین (ویتامین B7)

هشدار مصرف: این فرآورده مکمل رژیمی غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. از این مکمل در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک استفاده کنید. قبل از مصرف در صورت سابقه حساسیت به این فرآورده و یا مصرف هر گونه داروی دیگر با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.

تداخل دارویی: ممکن است این مکمل با داروهای ضد تشنج و داروهای کاهنده کلسترول تداخل داشته باشد.

عنوان مشخصه
برند رها - Raha
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی رها
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست، تقویت کننده مو
تداخل دارویی ممکن است این مکمل با داروهای ضد تشنج و داروهای کاهنده کلسترول تداخل داشته باشد.
ترکیبات بیوتین (ویتامین B7)
روش مصرف در نوزادان دچار نقص کربوکسیلاز ۵۰ میلی ‌‎گرم یکبار در روز تجویز شده و بر اساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می‌شود. در بزرگسالان ۱۰ میلی‌ گرم روزانه تجویز می‌شود و دوز نگه ‌دارنده ۱۰ تا ۵۰ میلی ‌گرم در روز است. در نقص متابولیسم بیوتین ۱۰ میلی‌ گرم یکبار در روز تجویز شده و بر اساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می‌شود. دوز نگه‌ دارنده ۵ تا ۲۰ میلی ‌گرم (و در صورت نیاز بالاتر از این مقدار) است.
هشدار مصرف این فرآورده مکمل رژیمی غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. از این مکمل در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک استفاده کنید. قبل از مصرف در صورت سابقه حساسیت به این فرآورده و یا مصرف هر گونه داروی دیگر با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید