داروتو
تصویر  قرص سیمو اسلیپ سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی
تصویر  قرص سیمو اسلیپ سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی
تصویر  قرص سیمو اسلیپ سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی

قرص سیمو اسلیپ سیمرغ دارو عطار ۳۰ عددی

Simorgh Darou Attar Simosleep 30Tabs

دسته بندی : تنظیم خواب
ویژگی ها

درمان بی خوابی

کمک به داشتن خوابی آرام

آنتی اکسیدان قوی و ضد سرطان

کمک به تنظیم خواب در مسافرت‌های طولانی

کمک به درمان افسردگی ناشی از کمبود ملاتونین

در حال تامین

بی خوابی می‌تواند آسیب های غیر قابل جبرانی را به بدن وارد کند. مطالعات نشان داده‌اند یکی از عوارض بسیار مهم بی خوای تضعیف سیستم ایمنی بدن است. در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن افزایش پیدا می‌کند و این موضوع می‌تواند سلامتی را به شدت به خطر بیاندازد. قرص سیمو اسلیپ سیمرغ دارو عطار یک قرص خواب آور طبیعی و گیاهی بدون نسخه پزشک است. هر قرص حاوی ملاتونین و گیاهان آرامش بخش سنبل الطیب، گل رازک، گل بابونه و … بوده که برای تنظیم خواب و رفع بی خوابی بسیار موثر است.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به درمان بی خوابی

-دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطان

-کمک به درمان افسردگی ناشی از کمبود ملاتونین

-کمک به تنظیم خواب در مسافرت‌های هوایی طولانی

-حاوی ۵ میلی گرم ملاتونین همراه با گیاهان آرامبخش

نحوه مصرف: بالغین، روزی یک عدد، نیم یا یک ساعت قبل از خواب

ترکیبات: ریشه سنبل الطیب، گل رازک، گل بابونه، اندام هوایی گل ساعتی، تانورین، ملاتونین، کلسیم، منیزیم

هشدار مصرف: در صورت مصرف هرگونه دارو، مکمل یا گیاهان دارویی، در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. در صورت بروز حساسیت به اجزاء این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد و برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. پس از مصرف سیمو اسلیپ (حدود ۴ تا ۵ ساعت) از فعالیت‌های نیازمند به هوشیاری کامل مانند رانندگی با کار با دستگاه‌های حساس پرهیز نمایید.

عوارض جانبی: هر فرآورده به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته شود. مصرف سیمو اسلیپ به صورت خوراکی در دوزهای توصیه شده روزانه معمولا ایمن و بی عارضه است با این حال ممکن است در برخی افراد موجب بروز برخی عوارض جانبی مانند سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و خواب آلودگی و راش‌های خفیف پوستی و دردهای شکمی شود. اگرچه کلیه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود ولی در صورت بروز هر یک از آن‌ها با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

تداخل دارویی: سنبل الطیب با داروهای آلپرازولام و بنزودیازپین‌ها تداخل دارد. رازک، گل ساعتی و سنبل الطیب با داروهای آرام بخش تداخل دارند. تائورین با داروهای ضد فشار خون تداخل دارد. ملاتونین ممکن است باعث تشدید اثر داروهای ضد انعقاد خون و ضد پلاکت مانند وارفارین، هپارین، کلوپیدوگرل، آسپیرین و NSAID‌ها گردد و در صورت مصرف همزمان، بهتر است با احتیاط مصرف شوند. ملاتونین ممکن است با کاهش اثر داروهای ضد تشنج همراه باشد و در صورت مصرف همزمان، بهتر است با احتیاط مصرف شوند. ملاتونین اثر داروهای کاهنده‌ی فشار خون، بنزودیازپین‌ها و الکل را افزایش می‌دهد. ملاتونین باعث تحریک سیستم ایمنی شده و در روند درمان افراد دریافت کننده‌ی داروهای سرکوبگر ایمنی (مانند آزاتیوپرین) اختلال ایجاد می‌کند، از مصرف همزمان آن‌ها اجتناب گردد.

عنوان مشخصه
برند سیمرغ دارو عطار - Simorgh Darou Attar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیمرغ دارو عطار
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
تداخل دارویی سنبل الطیب با داروهای آلپرازولام و بنزودیازپین‌ها تداخل دارد. رازک، گل ساعتی و سنبل الطیب با داروهای آرام بخش تداخل دارند. تائورین با داروهای ضد فشار خون تداخل دارد. ملاتونین ممکن است باعث تشدید اثر داروهای ضد انعقاد خون و ضد پلاکت مانند وارفارین، هپارین، کلوپیدوگرل، آسپیرین و NSAID‌ها گردد و در صورت مصرف همزمان، بهتر است با احتیاط مصرف شوند. ملاتونین ممکن است با کاهش اثر داروهای ضد تشنج همراه باشد و در صورت مصرف همزمان، بهتر است با احتیاط مصرف شوند. ملاتونین اثر داروهای کاهنده‌ی فشار خون، بنزودیازپین‌ها و الکل را افزایش می‌دهد. ملاتونین باعث تحریک سیستم ایمنی شده و در روند درمان افراد دریافت کننده‌ی داروهای سرکوبگر ایمنی (مانند آزاتیوپرین) اختلال ایجاد می‌کند، از مصرف همزمان آن‌ها اجتناب گردد.
عوارض جانبی هر فرآورده به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته شود. مصرف سیمو اسلیپ به صورت خوراکی در دوزهای توصیه شده روزانه معمولا ایمن و بی عارضه است با این حال ممکن است در برخی افراد موجب بروز برخی عوارض جانبی مانند سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و خواب آلودگی و راش‌های خفیف پوستی و دردهای شکمی شود. اگرچه کلیه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود ولی در صورت بروز هر یک از آن‌ها با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.
ترکیبات ریشه سنبل الطیب، گل رازک، گل بابونه، اندام هوایی گل ساعتی، تانورین، ملاتونین، کلسیم، منیزیم
روش مصرف بالغین، روزی یک عدد، نیم یا یک ساعت قبل از خواب
هشدار مصرف در صورت مصرف هرگونه دارو، مکمل یا گیاهان دارویی، در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. در صورت بروز حساسیت به اجزاء این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد و برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. پس از مصرف سیمو اسلیپ (حدود ۴ تا ۵ ساعت) از فعالیت‌های نیازمند به هوشیاری کامل مانند رانندگی با کار با دستگاه‌های حساس پرهیز نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید