داروتو
تصویر  قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا ۲۰ عددی
تصویر  قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا ۲۰ عددی

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا ۲۰ عددی

Bioronica Sinupret Extract 20Tabs

ویژگی ها

برطرف کننده درد و التهاب حاد و غیر پیچیده سینوس‌های پارانازال

فاقد گلوتن و لاکتوز

برطرف کننده علائم رینو سینوزیت حاد مانند رفع گرفتگی مجاری بینی

نرم کننده ترشحات بینی

در حال تامین

قرص سینوپرت اکسترکت بیونوریکا، موجب رفع درد و التهاب حاد سینوس پارانازال و رفع علائم رینو سینوزیت حاد می‌شود. سینوپرت دارویی گیاهی است که برای رفع التهابات سینوس‌های پارانازال استفاده می‌شود. هنگامی که فردی به سینوزیت مبتلا می‌شود، غشاهای مخاطی بینی، گلو و خود سینوس ملتهب و متورم می‌شوند. با این اتفاق راه خروج ترشحات گرفته شده و دهانه خروج سینوس بسته می‌شود. سینوس‌های بسته شده، ایجاد یک محیط مرطوب می‌کنند که بسیار نسبت به عفونی شدن مستعد می‌باشد. سینوس‌هایی که عفونی می‌شوند و نمی‌تواند تخلیه شوند پر از چرک شده و سبب ایجاد علائمی چون ترشحات غلیظ، زرد یا سبز رنگ و درد صورت می‌شود. سینوپرت نه تنها علائم بیماری را بهبود می‌بخشد بلکه اثر درمانی در برابر باکتری و ویروس‌ها دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرمال کردن مخاط غلیظ

-آسان نمودن تنفس

-سبک کردن سر

-کاهش تورم سینوس‌های پارانازال

نحوه مصرف: قرص سینوپرت بدون آنکه بجوید با مقدار کافی مایعات (می‌تواند همراه وعده غذایی یا بدون آب) روزانه ۳ بار مصرف کنید. اگر معده حساسی دارید توصیه می‌شود قرص را بعد از غذا میل کنید.

ترکیبات: ریش گیاه ژنتیان، گل‌های پرایم رز، گیاه ترشک، گل‌های آقطی سیاه، گل شاه پسند 

هشدار مصرف: در صورتی که باردار یا شیرده هستید و یا قصد بارداری دارید، قبل از مصرف دارو با پزشک و یا دکتر داروساز مشورت کنید. در صورت حساسیت به ریشه ژنیتان، گیاه شاه پسند، ترشک، آقطی سیاه، پرایم رز و یا هر یک از مواد جانبی دارو، این محصول را مصرف نکنید. در صورت ابتلا به زخم معده و یا زخم اثنی عشر و یا وجود چنین سوابقی در گذشته از مصرف خودداری نمایید. در صورت وجود تب، خونریزی بینی، درد شدید، ترشحات چرکی از بینی، اختلال بینایی به پزشک مراجعه کنید. چانچه علائم بیماری شما بیش از ۷ تا ۱۴ روز باقی ماند و یا این علائم تشدید شده به پزشک مراجعه کنید. در بیماران با التهاب معده و یا معده حساس احتیاط مصرف لازم است.

عنوان مشخصه
برند بیونوریکا - Bionorica
کشور سازنده آلمان
شرکت سازنده بیونوریکا
نوع محصول قرص
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۲ سال
موارد مصرف برطرف کننده علائم سینوزیت
ترکیبات ریش گیاه ژنتیان، گل‌های پرایم رز، گیاه ترشک، گل‌های آقطی سیاه، گل شاه پسند 
روش مصرف قرص سینوپرت بدون آنکه بجوید با مقدار کافی مایعات (می‌تواند همراه وعده غذایی یا بدون آب) روزانه ۳ بار مصرف کنید. اگر معده حساسی دارید توصیه می‌شود قرص را بعد از غذا میل کنید.
هشدار مصرف در صورتی که باردار یا شیرده هستید و یا قصد بارداری دارید، قبل از مصرف دارو با پزشک و یا دکتر داروساز مشورت کنید. در صورت حساسیت به ریشه ژنیتان، گیاه شاه پسند، ترشک، آقطی سیاه، پرایم رز و یا هر یک از مواد جانبی دارو، این محصول را مصرف نکنید. در صورت ابتلا به زخم معده و یا زخم اثنی عشر و یا وجود چنین سوابقی در گذشته از مصرف خودداری نمایید. در صورت وجود تب، خونریزی بینی، درد شدید، ترشحات چرکی از بینی، اختلال بینایی به پزشک مراجعه کنید. چانچه علائم بیماری شما بیش از ۷ تا ۱۴ روز باقی ماند و یا این علائم تشدید شده به پزشک مراجعه کنید. در بیماران با التهاب معده و یا معده حساس احتیاط مصرف لازم است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و در مکان خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید