داروتو
تصویر  قرص فروتب فروس سولفات شهر دارو ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص فروتب فروس سولفات شهر دارو ۱۰۰ عددی

قرص فروتب فروس سولفات شهر دارو ۱۰۰ عددی

Shahre Daru Ferrotab Tablet Ferrous Sulfate 50mg 100Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

ارتقا سلامت عمومی بدن

کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

در حال تامین

فقر آهن یکی از شایع ‌ترین اختلالات تغذیه‌ای در کشورهای در حال توسعه و مهم ‌ترین علت کم ‌خونی تغذیه‌ای در کودکان و زنان در سنین باروری است که با ایجاد گلبول‌های قرمز کوچک و کاهش میزان هموگلوبین مشخص می‌شود که این بیماری سبب اتلاف منابع و مراقبت‌های بهداشتی، کاهش بهره‌وری در اثر افزایش میزان مرگ و میر ابتلا به بیماری در مادران و کودکان و بالاخره کاهش ظرفیت جسمی‌ و روانی در بخش بزرگی از جامعه می‌شود.  میزان نیاز به آهن براساس سن، جنس و وضعیت فیزیولوژیکی افراد متفاوت است. مثلا زنان باردار به علت افزایش حجم خون، رشد جنین و جفت و سایر بافت‌ها به آهن بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل بیش از سایرین در معرض خطر کم‌خ ونی قرار دارند. در شیرخواران در صورت سلامت مادران، میزان آهن موجود در شیر مادر برای ۴ تا ۶ ماه اول زندگی کافی است، ولی در مورد نوزادانی که با وزن کم متولد می‌شوند، ذخایر آهن کم بوده و باید از ۳ ماهگی آهن اضافی به صورت قطره خوراکی خورانده شود. قرص فروتب فروس سولفات شهر دارو خونساز است و شامل آهن به صورت فروس سولفات می‌باشد که می‌تواند برای از بین بردن کم خونی و عوارض ناشی از فقر آهن بسیار مفید باشد.

ویژگی‌های خاص:

-ارتقا سلامت عمومی بدن

-کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

-جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

-حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

-کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

نحوه مصرف: کودکان تا ۳ سال: ۶ الی ۱۰ میلی گرم، مردان بالغ و کودکان بین ۴ تا ۱۰ ساله: ۱۰ میلی گرم، زنان بالغ: ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم، زنان شیرده: ۱۵ میلی گرم و زنان باردار: ۳۰ میلی گرم یا طبق دستور پزشک. قرص را به طور کامل ببلعید و از جویدن آن خودداری نمایید.

ترکیبات: آهن (به صورت فروس سولفات)

هشدار مصرف: این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک یا داروساز استفاده ‌شود. این فرآورده حاوی آهن بالای ۴۵ میلی گرم می‌باشد، لذا با دستور پزشک مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند شهر دارو - Shahr darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده شهر دارو
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۳ سال
موارد مصرف تامین آهن مورد نیاز و پیشگیری از کم خونی
ترکیبات آهن (به صورت فروس سولفات)
روش مصرف کودکان تا ۳ سال: ۶ الی ۱۰ میلی گرم، مردان بالغ و کودکان بین ۴ تا ۱۰ ساله: ۱۰ میلی گرم، زنان بالغ: ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم، زنان شیرده: ۱۵ میلی گرم و زنان باردار: ۳۰ میلی گرم یا طبق دستور پزشک. قرص را به طور کامل ببلعید و از جویدن آن خودداری نمایید.
هشدار مصرف این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک یا داروساز استفاده ‌شود. این فرآورده حاوی آهن بالای ۴۵ میلی گرم می‌باشد، لذا با دستور پزشک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید