داروتو
تصویر  قرص یدوفولیک درسا دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص یدوفولیک درسا دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص یدوفولیک درسا دارو ۳۰ عددی

قرص یدوفولیک درسا دارو ۳۰ عددی

Dorsa Iodofolic 30Tabs

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

جهت مصرف در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی

افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

رشد سیستم عصبی، بینایی و شنوایی جنین

حاوی ۵۰۰ میکروگرم اسید فولیک و ۱۵۰ میکروگرم ید

31,100 تومان

آهن یک ماده معدنی ضروری برای بدن انسان است. تولید گلبول‌های قرمز خون که برای سیستم ایمنی، عملکرد ذهنی، قدرت عضلانی و تامین انرژی بدن مهم هستند، به میزان مناسب آهن وابسته است. نقش اصلی آهن را باید در کمک به ساخت پروتئینی به نام هموگلوبین دانست. هموگلوبین اکسیژن موجود در خون را از ریه‌ها به تمام سلول‌های بدن انتقال می‌دهد تا عملکرد درستی داشته باشند. از آنجا که بدن ما قادر به ساخت آهن نیست، تامین میزان مناسب این ماه معدنی از طریق تغذیه صورت می‌گیرد. به‌این ترتیب اگر به اندازه نیاز روزانه آهن جذب نکنید، دچار کمبود آهن خواهید شد. قرص یدوفولیک درسا دارو را می‌توان در دوران پیش از بارداری، بارداری و شیردهی استفاده کرد. مصرف روزانه این مکمل در پیش از بارداری و حین بارداری جهت پیشگیری از نقص‌های عصبی در جنین توصیه می‌شود. همچنین مصرف ید در رشد مغز و تکامل بینایی و شنوایی جنین ضروری است. مصرف مکمل‌ها در دوران بارداری تا اندازه زیادی می‌تواند بر سلامت مادر و جنین تاثیر مثبت بگذارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-رشد سیستم عصبی، بینایی و شنوایی جنین

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: مقدار مصرف مجاز این فرآورده روزانه ۱ قرص می‌باشد. فرآورده را همراه غذا و آب کافی میل نمایید.

ترکیبات: اسید فولیک، ید

هشدار مصرف: قرص یدوفولیک جهت مصرف در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی توصیه می‌شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. توصیه می‌شود مصرف این محصول در کسانی که مبتلا به بیماری‌های تیروئید هستند، با نظر پزشک صورت گیرد. از مصرف ید و فولیک همراه با سایر فرآورده‌هایی که حاوی اسید فولیک هستند، خودداری نمایید. اثر بخشی قرص یدوفولیک در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی مورد تایید پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌باشد.

تداخل دارویی: افرادی که داروی متوترکسات مصرف می‌کنند باید توجه کنند که مصرف همزمان با فولیک اسید باعث کاهش اثر این دارو می‌شود.

عنوان مشخصه
برند درسا دارو - Dorsa
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده درسا دارو
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ۵۰۰ میکروگرم اسید فولیک و ۱۵۰ میکروگرم ید
موارد مصرف تامین فولیک اسید در بارداری، تامین ید مورد نیاز بدن
تداخل دارویی افرادی که داروی متوترکسات مصرف می‌کنند باید توجه کنند که مصرف همزمان با فولیک اسید باعث کاهش اثر این دارو می‌شود.
ترکیبات اسید فولیک، ید
روش مصرف مقدار مصرف مجاز این فرآورده روزانه ۱ قرص می‌باشد. فرآورده را همراه غذا و آب کافی میل نمایید.
هشدار مصرف قرص یدوفولیک جهت مصرف در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی توصیه می‌شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. توصیه می‌شود مصرف این محصول در کسانی که مبتلا به بیماری‌های تیروئید هستند، با نظر پزشک صورت گیرد. از مصرف ید و فولیک همراه با سایر فرآورده‌هایی که حاوی اسید فولیک هستند، خودداری نمایید. اثر بخشی قرص یدوفولیک در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی مورد تایید پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید